Ben heel benieuwd. Heb het idee dat ze al afnemen. Of meer tijd ertussen. Ze zijn bang dat het kindje gaat komen omdat er precies regelmaat in zat. Vanavond na 2000 nog een ctg. Mag weer naar huis als t rustig wordt.. Dus wie weet morgen wel?
Wat een toestand weer zeg! Hoop dt t snel weggaat.. Alleen.. En dit bedoel ik niet lullig... Maar ik snap niet waarom ze je daar niet houden..: Het gaat in het zkh aanzienlijk beter als thuis... Ondanks dt ik snap dt t heel vervelend is voor jou en je gezin!
Hihi zou ook kunnen dat ze dat doen hoor... Ik zeg ook maar wat de zuster zei, en ik ben gewend dat ze hier allemaal wat anders zeggen.. Ben wel beetje boos dat ze me woensdag naar huis hebben laten gaan, terwijl het toen ook al zo was... En nu krijg ik op mijn kop dat ik niet eerder gebeld heb!!
Pff handig hoor dat ze allemaal wat anders zeggen.... Nja hoop dat t straks weg is En dat ze je kunnen laten blijven.. Niet omdt ik je dat gun hoor maar omdat t denk k toch handiger is.. En elke 2 dagen op en neer naar t ziekenhuis is nou ook niet echt handig
Dat is helemaal waar hoor. Ben benieuwd hoe het gaat lopen. Die verpleegkundige zei ook, kan best zijn dat je nu telkens naar huis mag en weer opgenomen zal worden ????????????? Ben ik maar niet op ingegaan...wat is dat voor iets?
ik had destijds een vrouwtje naast me liggen die overdag naar huis mocht en s'avonds om 8 uur weer in t zh moest zijn voor ctg en de nacht daar moest doorbrengen. dus misschien dat ze zoiets gaan doen. gewoon afwachten. tis niet anders meid. over je heen laten komen. en dat ze boos op je zijn lekker laten gaan. gewoon zeggen ja sorry hoor maar ik had het al aangegeven! heb meerdere keren gevraagd wanneer ik moest bellen en dat was niet met waar ik last van had dus tja!
dan kies je voor andersom hahahaha!!! nee ik zou gewoon ff chillen in t zh!!! (positieve met het negatieve combineren!) en ondertussen ben je morgen toch al weer 34!! weken! je doet t super!
Haha ja kom ik overdag hier relaxen en savonds thuis slapen haha.. Nee banner loopt 2 dagen voor. Ben maandag 34 weken.. Zit nog te wachten op ctg, harde buiken komen nu weer flink terug.. Volgens mij he, zijn ze hier mega onderbezet. Kreeg ook pas kwartier geleden de koffieronde!
Heb het even gehad hoor.. Even spuien.. Lig te wachten op die ctg en nog altijd geen ctg in de buurt. Ben hier toch niet voor jan lul mag ik hopen. Wil nu ook zelf even zien wat mijn buik doet. Ik voel flink veel harde buiken, en lichte ongikrampen. Heb al gevraagd waar de verlos blijft, ze hebben gebeld, maar deze is nog bezig..ze zijn hier altijd bezig..en nooit is er tijd.. Nog even en ik word boos en ga t allemaal eruit gooien...pffff
Gewoon eruit gooien meid kan soms heel opluchtend werken! Precies je ligt er niet omdat je het zo gezellig vind!