Gebroken vliezen en opgenomen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ukoldaatje, 19 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Dat is idd wat ze zeiden hier.

Goed ja, prima..maar wees dan duidelijk he? Ik lig hier maar en weet van niets, snap er niets van en weet niet wat de bedoeling is.

Geen controles, geen tromboseprikken terwijl ik die vorige keer direct kreeg....helemaal niks noppes nada..

ja een slaappil hahaha..

Twee maal daags die ctg dan, denk dat dat de reden is dat ze me houden.

En omdat ik beeb minder voelde afgelopen week.

2. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    woon hier zelf ook een half uur van het ziekenhuis af.. dan houden ze toch wat sneller...

ik snap dat je liever thuis wil zijn, maar soms is het gewoon beter om te blijven...

duim voor je knulletje dat ie nog ff blijft zitten!

3. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Harde buiken komen weer.

4. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    je maakt het wel spannend zeg...

5. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Wist niet dat het zo vermoeiend was hoor, zwanger zijn ;)

Nog altijd geen arts gezien nog. Alleen de verlos en verpleegkundigen.

6. ivfje

ivfje Bekend lid

25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tis wel echt een 8baan zeg bij jou.... Toch zijn er steeds korte signalen geweest dat tniet echt super gaat... Voor jou termijn en voorgeschiedenis is het misschien wel beter dat je moet blijven, hoop dat je daar wel je rust kan vinden.

Zou wel nu al aankaarten dat je de zorg niet zo sterk vind daar.... Een hoofdverpleegkundige zou dit echt wel moeten aanspreken en er zo mogelijk wat aan doen.... Dat is ook beter voor jou stressniveau en zeker beter voor de baby

Pak aub je rust en laat het maar oved je heen komen (en ja das moeilijk)

7. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ik mag naar huis....

Omdat er nu geen harde buiken in regelmaat zijn.

Maandag weer naar de poli.

Mocht er regelmaat in komen, direct terug komen.....

Mag ik even gillen...

Vaak herken in het ook niet goed. Dan moet ik echt voelen of het nou de baby is die draait of een harde buik is....Herkennen jullie dat?

8. tulip

tulip Niet meer actief

het verschil tussen het draaien van de baby en een harde buik kon ik wel goed herkennen, maar vind het moeilijk om zo uit te leggen. Bij een harde buik trok zeg maar de hele baarmoeder samen, dat voelde ook zo. Als de beeb draaide voelde ik duidelijk dat het alleen aan de binnenkant was zeg maar. Weet niet of het zo duidelijk is.

9. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Maar vaak kan het draaien van de baby een harde buik veroorzaken. en als je zoveel harde buiken hebt voel je de baby ook minder. dat is logisch. ik voelde de kinderen niet tijdens een harde buik. en jouw buik is al zooo overprikkeld.. die reageerd volgens mij op alles.

nou succes ermee!!

10. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Klopt, ik hoef maar te bewegen of hij is keihard.
    Voelt aan als een betonblok dan.

Maar in elk geval ik ga weer naar huis..

11. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    dat vond ik ook lastig, vooral omdat fiene het heerlijk vond om zich uit te rekken..

12. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Pfieeuw..ging al twijfelen aan mezelf.

Ik moet echt mijn handen op mijn buik leggen om te voelen of de beeb zich nou helemaal uitrekt of draait, of dat het een harde buik is.

En idd, vaak is het een combie van die 2.

Heb ik echt om niets harde buiken, maar das niet zo n ramp. Als ze maar nietuit zichzelf komen in regelmaat.

Was half 3 thuis en heb heerlijk geslapen tot nu. Was zo moe.

Nu heeft manlief ons zoontje aan een grote bak chips (oranje kaassjippies) gezet om in rust zijn wedstrijd te kijken ;)

13. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Rustig in de buik qua harde buiken.
    Duik mijn bedje in..trusten meiden.

14. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Slaaplekker!

15. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Pfff meid, je maakt het wel spannend hier hoor. Maar je bent inmiddels al bij de 34 weken aangeland. Yo Go Girl!!!!!

16. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Goede nacht gehad?

17. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Maandag is het 34 weken, banner loopt 2 dagen voor hihi..

Voel hem weer slecht nu. Ms dat zijn ritme iets verschoven is, omdat ik dat nu al vaker heb dat ie smorgens niet wakker is.

Alhoewel hij gisteren in het ziekenhuis weer voor dag en dauw wakker was.

Hoe kan dat toch? In het ziekenhuis is het echt de hele feest in mijn buik..Al vanaf smorgens vroeg..En hier is hij vaak periodes stil...

ZOu hij mijn spanning voelen, onbewust dat he? In het ziekenhuis lig je veilig zeg maar..

Voel me zo verantwoordelijk hier thuis, niemand om even aan te vragen of het wel goed zit zo...stom he..

18. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee hoor, dat is helemaal niet stom. Een hele logische reactie van jou en je lichaam. Probeer toch de rust te pakken die je krijgen kunt....

We leven echt allemaal met je mee en ik hoop echt dat je je beebje nog ff binnen kan houden.

19. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Goedemorgen! Zou me idd niets verbazen als de kleine reageert op stress..maar meid, bijna 34 weken..

20. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Jep nog 1 nachtje en dan 34 weken!!!!
    Nou die gaan we sowieso halen hoor!!

Beeb nu stikdruk in de weer gelukkig...maar was zeker tot 11uur wel rustig.

Man en zoontje zijn heerlijk uit fietsen samen, prachtig weer. Hihi ben beetje jaloers.....had graag met ze meegewild.
    Wel lekker dat ze samen erop uit zijn, voor zoontje.

Ik duik zo terug mijn bed in, was om half 8 beneden met ons zoontje.

Wilde mijn man es laten uitslapen, want die heeft t ook zwaar op het moment.

Nou probeerde ik net bij Babydump de laatste spullen te bestellen, ben ik eindelijk ingelogd, opnieuw wachtwoord aangevraagd, dan kom je netjes bij je gegevens, moet je opnieuw die wachtwoorden invullen, pakt ie dat na echt tig keer proberen niet..grrrr..

Alles weggeklikt!

Wie weet er nog goede sites, beetje al la babydump, ook die prijzen.

Wil namelijk voor de maxicosi een hoes hebben, een zonnehuifje, nog wat kleertjes in maat 56 en nog wat verzorgingsspulletjes.

Baal als een stekker heb goede ervaringen met babydump. Maar ben nu al weken met die stomme wachtwoorden bezig.

Prenatal vind ik te duur. Heb ook een berg dingen bij Hema besteld inmiddels.

Deel Deze Pagina