oh ja. Bij mijn jongste met 37 weken kreeg ik ook weeën maar deden ze niet genoeg.Maar bij iedere wee verloor ik iets. Bleek dus ook urine te zijn door het samenkrampen krampte mijn blaas ook samen. Was echt een telleurstelling toen die stralen steeds urine bleken te zijn en mijn bevalling dus nog NIET echt begonnen was. (heb het een week lang gehad om de 10 minuten) Soms 3 maar dan kwam het weer om de 10 uiteindelijk met 38 wkn ingeleid omdat ik kapot was)
Als je ze moet wegpuffen klinkt t als weeen. maar goed. om de 7min. heb je ook geklokt hoe lang ze duren? dus begin kramp-eind kramp? duren ze 1 minuut of langer dan zijn het ook weeen. Maar als dat zo was zou je het nu wel merken denk ik
Precies!! Houden van heeft niets met bloedbanden te maken. Mits je hart ruim genoeg is, want sommige mensen ervaren het wel zo. Ooit zei iemand tegen.. Je kan alleen maar echt van iemand houden met wie je via de navelstreng aan elkaar hebt vastgezeten...DUs je kind of je moeder. Nou ken meer dan genoeg gevallen waarbij ze geen contact meer hebben met de moeder, dus die zin gaat ook niet op. Het gaat erom hoe je met elkaar omgaat, hoe je voor elkaar zorgt, elkaar respecteert, van elkaar houdt en bij elkaar wil zijn omdat je van elkaar houdt.
Dat zei de kl verloskundige ook tegen mij, je hebt het heel de poos al, maw het zal wel in zo n vaart niet lopen. Ze zijn er nog steeds, maar niet korter op elkaar en niet langer, en niet pijnlijker. DUs ik hou het nog maar even goed in de gaten.
Duren geen minuut, maar een sec of 45. Heb dat weer niet geklokt omdat ik de tijd ertussen aan het opnemen was hahahah.. Volgende projectje, hoe lang duren de harde buiken.. Kan nog lachen, af en toe puffen..maar het zijn dan soort van darmkrampen als de harde buik op zijn hoogst is zeg maar.
Ik heb ook veel en vaak harde buiken gehad in mijn zwangerschappen, beide weeënremmers gehad en daarna nog harde buiken. Uiteindelijk de eerste bij 40+4 ingeleid en de tweede met 37 weken geboren. Hopelijk houd jij het ook zolang uit! Liefs Suzanne
Suuz hoop t ook! In elk geval totdat ze gaan inleiden met 38 weken. Blijft t zelfde. Buik is ook gewoon direct hard als beeb beweegt. Heel vervelend. Of als ik moet plassen of grote boodschap moet. Dus tussen de harde buiken in regelmaat door, reageert de baarmoeder ook nog op baby en mijn darmen en blaas. Vind het heel vervelend.
Nou ik ga naar bed. Liggen. Ze worden vervelender. Pijn is het verkeerde woord, maar ik moet echt even puffen, alsof alles in de verdrukking komt, vervelend gevoel. Hoop dat het in bed meer ruimte krijgt en afzwakt.
Nou bleef om de zes min komen op een gegeven moment, en ze waren niet fijn. Toen met mezelf afgesproken warm te douchen, en dan weer te klokken, mocht t dan nog niet minder zijn, weer te bellen. Maar na het douchen ben ik als een blok in slaap gevallen, niets meer geklokt, en wederom alles afgezakt. Heb zo weer een ctg. Vermoeiend is het zo. Zeker als dit nog 4 weken aan zal houden. Maar goed, baby zit nog lekker warm in de buik. Die was overigens vreselijk druk gisteravond. Tijdens de harde buiken voelde ik hem niet, en tussendoor was hij echt keihard tekeer aan het gaan. Dus dat hij minder ruimte heeft en daardoor minder te voelen is, gaat niet echt op.
Haha nee ik voelde onze dochter op het laatst juist zo druk als wat. Nou iig nog een dagje erbij! Succes met de ctg!