Gebroken vliezen en opgenomen!

Discussion in 'Zwangerschap' started by ukoldaatje, May 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    Straks wil ie er over een paar weekjes niet eens uit :)

2. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    En zo is t maar net :)

Alleen nog harde buiken in beweging. DUs niet in regelmaat.

Zal zo wel es zeggen dat ik al meerder malen had aangegeven dat ik de kleine minder duidelijk voelde, zou dus komen ivm ruimtegbrek, nou gisteren had ie echt geen ruimtegebrek, zal dus wel liggen aan hoe meneer ligt? En volgens mij is hij ook een paar dagen heel stilletjes geweest.

3. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    Ja zal je zien, gaan ze inleiden, reageert de buik niet meer :D:D:p Zoiets verwacht ik ook wel haha.

4. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    Nou lig aan ctg heb elke 7 min n harde buik. Ben benieuws wat ze nu zeggen!! T is hoer weer n gekkenhuis, kijken hoe ik nou behandeld ga worden ;)

5. Amona

Amona Fanatiek lid

Oct 23, 2011
    3,011
    326
    83
    LOL :D

Maar hoop dat je idd wel goed behandeld gaat worden... dat ze ff de tijd voor je nemen en niet zoals onderlaatst...!!!

6. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

Jan 21, 2012
    1,514
    0
    0
    whahaha HOER.
    dat zijn nog eens leuke typfoutjes.
    Succes meid!

7. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    spannend.... het is hoer lekker rustig ;)

8. Amona

Amona Fanatiek lid

Oct 23, 2011
    3,011
    326
    83
    LOL :D watch your mouth missie, hahahaha :D:D:D

9. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Ben benieuwd wat ze hebben gezegd over je ctg. Als ik je berichten zo lees, zou ik geloof ik niet graag in dat ziekenhuis zijn..

10. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Oooo. Ben benieuwd hoe het met je gaat :)

11. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ben ook benieuwd!

Ik ben bevallen op de termijn die je vandaag bent en op 2 weken couveuse na was alles perfect. Dus je kan wat geruster zijn ;)

12. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    Hahahahahahah type foutje..

Ze was vergeten de ctg te ijken..dus kon geen regelmaat in de harde buiken zien ...na bijna n uur dr aan te liggen...

Dus ...lekker handig.

Ze heeft wel nog even inwendig gevoelt, geen ontsluiting, wel is de bmm niet meer helemaal dicht. (wat dat ook betekenen mag).

Was dezelfde die me toen opnamen en niet testte of het vruchtwater was omdat ze het gewoon zagen.

Ben een beetje klaar met dit ziekenhuis. Maar hier in de buurt heb je weinig andere keuze, of ik moet dan al verder gaan reizen, klein uurtje wordt t dan.

Maar ja..dat doe ik nu maar effe niet..ze weten hier nu alles van me..

13. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    Schaffen jullie buiten de uitzet om, ook babyspeelgoedjes aan? Bv n babygym, of speeltjes voor in de box, aan de maxicosi oid.

Of krijg je dat ook bij kraambezoek? Nou hebben wij niet zo heel veel mensen die komen hoor...haha heb nu 30 adressen voor de kaartjes...

14. Melindy

Melindy Fanatiek lid

Jan 2, 2012
    1,078
    0
    0
    ik wacht zelf wat de kraamvisite meebrengt.
    ik heb gezien wat vrienden van ons hebben gekregen aan diverse spullen en het lijkt me niet zo verschrikkelijk erg als er nog geen babygym of speelkleed of speeltje aan de box/maxicosi is in de eerste week/weken.

en wat betreft jou ziekenhuis: wat een vaag ziekenhuis! je hebt echt geen enkel idee waar je ook maar aan toe bent... gelukkig ben je de 34 alweer gepasseerd en blijft het allemaal maar rustig. maar ik vind het een slechte begeleiding die je krijgt op dit moment :(

15. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    Ja vind t ook echt helemaal niks zoals t gaat hoor...

AL die tegenstrijdige berichten. Ben ik met spoed opgenomen vrijdag omdat ik harde buiken om de 7 min had, heb ik ze nog altijd en nu maakt t niets uit omdat ze geen pijn doen..??

Toen ik dat vrijdagavond tegen een andere verloskundige zei, zei ze , dat het bij mij wel verschil maakt omdat we nog op een vroeg termijn zitten.....

Wie moet je dan geloven?

Maandag zag de gyn via de echo (buik) dat de bmm nog dicht zit.

Gaat die verloskundige vandaag toucheren, zegt ze nog geen ontsluiting, maar de bmm zit niet meer helemaal dicht..Wat bedoelen ze hier mee?

Kortom, ik schiet er geen fluit mee op...en baal ervan...

Zal zo blij zijn als ik eenmaal ingeleid en bevallen ben van een gezond en levend kindje, en dat ik klaar ben met al die tegenstrijdigheden en onzekerheden..

16. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    Ik ga nog geen babyspeelgoedjes aanschaffen nu hoor, maar vroeg me af wat het gebruikelijke is wat mensen meenemen op kraamvisite.

17. suuz09

suuz09 Bekend lid

Jan 14, 2009
    712
    272
    63
    Wat ik denk dat ze bedoelen met geen ontsluiting maar wel bmm niet meer helemaal dicht is het volgende:
    je bmm is nu nog lang ( een paar cm) en dan heb je een boven- en onderkant. De bovenkant ( daar waar je baarmoeder zit) is dicht, maar de onderkant (waar je vagina zit) staat al iets open. Een tuutje dus.
    Als de bovenkant ook opengaat, krijg je ontsluiting of als de bmm gaat verweken en verkorten, krijg je ook ontsluiting.

Verder herken ik veel van je verhaal over er op elke moment weer anders gereageerd wordt. Zoals het mij is uitgelegd, is het hele verhaal bepalend. Als je nu ineens harde buiken hebt om de 7 min, gaan ze het in de gaten houden, blijkt dit niet voor ontsluiting te zorgen, dan kan het dus niet kwaad. Het feit dat je dit nu na een paar dagen nog hebt en er is geen verandering, geeft voor hun aan dat het niet erg is. Dit verhaal vertellen ze er niet bij, ik ben een keer heel erg uit mijn plaat gegaan en toen werd het mij pas uitgelegd.

LiefS Suzanne

18. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    Suuz, dank je wel voor je uitleg, dat is pas duidelijk.

Als ze me dat nou es in het ziekenhuis uitgelegd hadden..

19. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Vind het wel slordig zeg dat je bent opgenomen ivm regelmatig harde buiken en dat ze vervolgens vergeten de ctg te ijken...

20. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    Ja ik dus ook!

Was weer diezelfde leerling die bij mijn eerste opname samen met een gediplomeerde verloskundige (die dus door de leerling werd ingewerkt) zei dat ze geen test meer hoefde te doen omdat het overduidelijk vruchtwater was...ze zagen het samen..

En ik ben net weer t weekend ontslagen uit t ziekenhuis, ik vertel dat ik gisteravond behoorlijke harde buiken had om de 7 minuten, en dan dat ding niet ijken.......

Komt ze me eraf halen, zegt ze ziet er keurig uit...vraag ik ..hoe zit dat dan met die harde buiken, ik had ze weer geklokt daar, en zag wel dat de cijfers dan omhoog gingen (normaal ijken ze op 20, nu stond ie op 30 ofzo, en mijn harde buiken kwamen tot 49 a 50) op de momenten dat ze kwamen....

Maar tussendoor had ik lichtere harde buiken, zo 35/40..

Komt ze terug, alles was perfect met de baby, dus ik zeg wil je kijken naar de harde buiken, komt ze terug, jaaahhh ik zie er niet echt harde buiken oop...gvd....daar lig je dan speciaal een uur voor!!

Zegt ze heb je al een inwendig onderzoek gehad. Nee want niemand durft dat ivm infectiegevaar.

Nou ze wilde wel es even voelen of er ontsluiting was, moest toch een keer gebeuren.........

Is ze klaar en idd geen ontsluiting bmm is niet gesloten meer...dus niets aan de hand..

Terwijl ze van het weekend tijdens mijn opname erop hamerden dat ik op dit termijn geen harde buiken in regelmaat mag hebben en ik dan moet blijven omdat ik te ver weg woon van het ziekenhuis.

Ben er zo ontzettend klaar mee...Ga nou maar op mijn eigen instinct af..daar heb ik meer aan geloof ik!

Share This Page