Gebroken vliezen en opgenomen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ukoldaatje, 19 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Ojee wat spannend!!

2. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    spannend! klinkt alsof je een baby gaat krijgen. wat gaan ze doen? laten ze het komen? Heeel veel succes! en ik hoop dat het verder goed gaat!

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    succes ukoldaatje!
    En sterkte!

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Succes uk!

5. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    O wat spannend zeg. Succes, en als het doorzet zet hem op!

6. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Oei, sterkte meid! Houd moed, je kan het en het gaat allemaal goed komen met jou en je kleine ventje!

7. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    We hadden groei echo. Maar voelde baby al slecht vanmorgen. Tijdens groeiecho was hartslag suuuuper laag van de baby. Moest direct op mn zij gaan liggen omdar ik ws n groot bloedvat afklemde waardoor baby geen zuurstof kreeg,

Ik direct om ctg GEVRAAGD.. Boden ze niet aan.

Goed ik aan de ctg en had al hele ochtend ongesteldheidspijn en diarree krampen. Zagen we dat die kwamen op moment vd harde buiken. Ga ik plassen heb ik wat bloedverlies. Dus toucheren..bleek ik 2cm te hebben. Ontsluiting.

Lig al vanaf 13 u aan de ctg.

Ze wilden eerst pillen geven om te remmen, maar bedachten zich na 34 weken wordt er niet meer geremt!

8. Suzanne1982

Suzanne1982 Bekend lid

16 jun 2008
    779
    0
    0
    Midden Nederland
    Succes!

9. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Poeh jeetje.... je verwacht het min of meer wel. Maar schrik er toch ook wel van. Ben benieuwd of de bevalling nu door gaat zetten. Succes in elk geval meis, je kunt het!

10. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    SCHANDALIG dat ze aan de hand van het dippende hartje niet zelf met een ctg kwamen. Laten ze je nu constant aan de ctg liggen?

11. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ben er net af. Vanmorgen van 11 tot 12 eraan en net van 13 tot nu bijna 16 eraan gezeten.

Weeen blijven komen. Maar niet pijnlijker.

Heb wel last van krampen in bovenbenen en dat ongesteldheidsgevoel, oh en bloedverlies. Maar ben ook getoucheerd kan daardoor ook nog even zijn denk k.

Ze gaan niet remmen. Als t afneemt mag ik morgen naar huis, blikft t hetzelfde of zet t door, dan blijf ik uiteraard.

Heb buikpijn. N zeurend ongesteldheidsgevoel. Ook in bovenbenen.

12. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Die krampen in je benen zijn misschien beenweeën? Gaan ze straks nog toucheren? En moet je nu een paar keer per dag aan de ctg? Spannend hoor nu!

13. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Hey meis.. Misschien is het nu zover! Hebben ze de groeiecho nog af kunnen maken? Loopt de knul nog steeds voor op groei..

Ik had ook bloedverlies na het toucheren, schrok er toen best wel van hoeveel..

Maar oh wat spannend weer...

14. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    oei dat klinkt alsof het door gaat zetten.
    Succes meid!

15. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    het kan nu stoppen maar t zijn nu wel echt weeen. maar ze moeten alleen doorzetten. pfff.. nou veel sterkte. aan 1 kant hoop je dat het afneemt. maar als ik jou was zou ik nu wensen dat het doorzet. nu hebben ze 2x gekeken. en dan met de mogelijke vliesscheur.. de dip tijdens de echo etc etc.. ik zou zeggen.. ventje kom maar.. laat je buiten maar verzorgen. waar men kan zien wat er met je gebeurt... al zou 35 weekjes al wel weer btje mooier klinken dan 34.. erg moeilijk meid.

ga zo door daatje! je kan het meid! onwijs goed dat je zo voor je kleine bent opgekomen. en idd die pijn in de benen kunnen beenweeen zijn. heeel irritant. (om die weeen ben ik met de oudste in de beugels bevallen... :D dat vond ik toen fijn.. want ik kon ze niet vasthouden met de persweeen misschien vast een tip)

16. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ai sterkte Uksoldaatje!!

17. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Sterkte en Succes!!

18. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Veel bloedverlies inmiddels, tenminste als een goede flinke ongesteldheid, ben ook doorgelekt..kan dat van toucheren komen zoveel? Toucheren was vanmorgen rond zeg 1100.

En heel erge ongesteldheidskrampen. Die stralen door in mijn rug.

Voel me heel erg moe. En niet fit.

Schrok net van t bloedverlies. T toucheren was vanmorgen, toen had ik wat bloedverlies, bruin. Nu helder rood, doorgelekt..

Zou ik daarvoor moeten bellen?

Ben een beetje moe..door alle spanningen..

Ja de groei echo is afgemaakt.

Ze begon en schrok direct van dat hartje en zag het ook, soms zelfs even een streepje ipv die op en neer gaande pieken.

Zij meteen, ga es op je zij liggen, je baarmoeder en kindje zijn zo zwaar dat je een belangrijke ader in je rug afknelt, en je kindje dus zuurstof gebrek heeft (moet je ook maar weten, ik voel m telkens weinig, ga ik speciaal voor op mijn rug liggen......)..

Toen iets overeind gezet en een handdoek in mijn rug geduwd gekregen om tegendruk te geven...toen kwam hij bij..

Nou ik dacht, NU KEIZERSNEE...dr uit met dat mannetje. Weet ik schrijf dit op en raak er helemaal emotioneel van. Ben er zo van geschrokken.

Hartje ging weer netjes vlot en op en neer, dus verder met die groei echo..

Ik had t niet meer. En mijn man ook niet. Gelukkig hadden we ons zoontje niet meegenomen, die was bij oma.

Na de groei echo zeg ik, zou ik geen ctg moeten nu? Ben opgenomen geweest al 2 keer....Oja zegt zij ik zal es even de verloskundige bellen..

Mijn favo verloskundige had dienst..

Nou had ik vanmorgen bij opstaan al een zeurderig ongi gevoel, diarre gevoel. Ga ik dus voor het hartje aan de ctg, zie ik dat op het moment dat ik die ongi/diarree krampen heb, weeen heb. En flinke ook. Toen voelde ik ook pas hoe groot mijn buik opzwol zeg maar. En zag ik dat het best pittige weeen waren.

Woensdag was er dus nog geen ontsluiting en vanmorgen 2 cm.

Ze gaan morgen weer toucheren.

Het blijft nu hetzelfde een beetje.

Heb ook hoofdpijn.

Ben ook wel opgelucht dat mijn man nu net weg is met zoontje, was me teveel. Te druk. Kon het niet hebben.

Voel me gewoon niet zoals het hoort.

19. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Lijkt toch wel echt op een begin dan. Hopelijk zet het ook door voor je, want volgens mij heb je het wel een beetje gehad. Dikke knuffel voor je, je doet het toppie hoor!

20. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ik zeg net tegen mijn verloskundige, van mij mag tie komen hoor....

Hoofdje en beentjes lopen precies op termijn.

Buikje was nu 3.6 weken voor op groei. Ipv 4.2 weken.

Deel Deze Pagina