Was, of waren, plonsjes roze, ik heb er een maandverbandje onder gehouden, om te kijken of het geen urine is.. dat was het niet want na de grote boodschap moest ik opeens heel nodig plassen..... Maar zou dan die weeen nu niet flink door moeten komen?
Ook nooit slijm gezien. Heb wel altijd heel veel dikkere afscheiding tussen t waterdunne door, dus ms heeft t daarin gezeten...?
hoeft niet. Ik had bij mijn oudste dat mijn vliezen braken en de weeen kwamen om de 5 minuten.. op een bepaald moment vonden ze dat het niet snel genoeg ging (het was wel snel genoeg btw maar goed) en toen ze dan eindelijk na 3 uur eens gingen kijken bleken mijn vliezen niet centraal gebroken. dus dat deden ze en woppa! daar kwam nog een golf en toen werden de weeen pas weer sterker. dus alles kan!
je verliest niet altijd een "prop" alleen bij de oudste heb ik een prop verloren.. maar bijd e andere 2 niet.. of iig niet gemerkt. gewoon veel slijm.. voelde me soms net een slak!
Nou prik maar door die vliezen! Laat t maar gebeuren nu... Dat doen ze natuurlijk niet rond deze termijn... Aghr.. Nou eh, kom dr maar uit jochie..
Jahoor, hij mag eruit komen nu.......zet maar door...... Zal je zien hoor, morgenochtend sta ik weer met mijn tasje en tandenborstel op de stoep van het ziekenhuis te wachten op mijn man..... ben zo bang dat dit zo nog weken door zal modderen he.. Ik heb natuurlijk al een poos die harde buiken om de 7 min. Vandaag die weeen om de drie minuten. Ze zijn nog dragelijk hoor. Tijdens die harde buiken voel ik erge menstruatiekrampen en diarreekrampen zeg maar...maar goed te doen...alleen mijn organen komen dan in de verdrukking. Heb dit nu sinds vanmorgen en geen verandering zover nog
Ik lees steeds nog even hoe het met jou en de kleine gaat, maar inmiddels wordt het wel erg spannend. Hopelijk duurt het allemaal niet al te lang meer, kan me voorstellen dat je dit spuugzat bent. Sterkte ermee!
Sterkte, maar ik zou als ik jou was toch niet graag meer naar huis gaan...in het ziekenhuisig je dan toch wat veiliger..vooral nou je kindje het af en toe dus moeilijk gaat hebben.....zet m op!
jij en je kindje zijn ook spoed hoor, hoeveel anderen er ook aan het bevallen zijn! heb je geen vaste verpleegkundige? Ik toen wel, hij noemde zich altijd mijn persoonlijke butler.. kwam ie binnen "mevrouw uw butler, wat blieft u?" maar als je je zorgen maakt, gewoon op dat knopje rammen!
ben benieuwd hoe het nu met je is uk. Af en toe steeds even achter de pc hoppen om te zien of er al nieuws is. vind trouwens dat we inmiddels al een leuk cluppie aan het worden zijn @ moontje Ik had ook wel vasten altijd in het zh. Sommigen echt schatten maar ook een paar x flink in de clinch gelegen met een paar van die draken. Dat ik echt bij mezelf dacht... hmm wat waren jouw beweegredenen om uitgerekend DIT werk te gaan doen.
Nou ..pff doodop inmiddels. Heb van 1900 tot net bijna 2200 aan het ctg gelegen. Weeen om de drie minuten. Ongesteldheidspijn. Bloedverlies weg. Gyn langs geweest, bloedverlies in gaten houden. Vooralsnog hoef ik niet naar de verloskamer omdat de ontsluiting minimaal gevorderd is..zeg 3 cm. Krijg slaaptablet en ga proberen slapen. Ben zo moe. Haast hele dag aan dat ctg gelegen. Baby dipte tot 79 met hartslag, schijnt te mogen............dat doen babys?????? Nou van mij mag hij er nou uitkomen hoor, heb het helemaal gehad. Wil weer ontspannen kunnen liggen zonder dat ik denk, knel ik nou zijn bloedtoevoer af ofzo..
op je linkerzij gaan liggen dan hoef je je niet druk te maken over bloedtoevoer. even dippen mag idd. minimale vordering is toch nog steeds vordering. Probeer maar lekker te slapen want ik denk dat je mannetje niet al te lang meer op zich laten wachten. Wij denken in elk geval aan je. Slaap lekker