Gebroken vliezen en opgenomen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ukoldaatje, 19 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    ik heb er op een gegeven moment voor gekozen om het ctg apparaat zachter te laten zetten en weg te draaien zodat ik de getalletjes niet meer kon zien.. werd er zo gestressed van en de kleine in mijn buik ook..

2. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    zo Uk gaat slapen dus ik neem plaats op de bank met mijn mannetje. ff lekker dvdtje opzetten
    bye bye dames! (kom later vast nog wel ff spieken)

3. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Weltrusten dames...Wat lief en gezellig dat jullie zo meeleven :)

4. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hoop dat je een goede nacht hebt meid! Mijn gevoel zegt dat t morgen wel eens babynieuws kan zijn... :D

5. Mijammi

Mijammi Actief lid

20 dec 2010
    244
    7
    18
    haaaaaaaaaaai,

kijk ik een weekje niet: ben je thuis, weer in het ziekenhuis, weer thuis, weer in het ziekenhuis... Wat een gedoe zeg. Hoop voor je dat je lekker slaapt en dat je morgen weer een beetje fruitig bent (fris wordt je voorlopig niet meer ;)). Sterkte en probeer inderdaad te genieten van de bevalling, voor je het weet ben je bevallen en heb je de helft gemist :D.

Knuffel Mijammi

Ps: de ambulancedame die mij vervoerde, heeft mij echt tot 3 keer toe op het hart dat ik als ik me ook maar enigszins niet lekker voelde (dus echt al vanaf het gevoel: blugh ik hem mijn dag niet) dat ik aan de beld moest trekken omdat dat vaak het voorteken van bevallen was...:cool:

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Veel succes en sterkte!

Paar weken terug lag ik in het zh bij iemand die ook 34 en nog wat dagen was.. Opgenomen met gebroken vliezen, ook suiker en een voorlopende baby.. De eerste nacht dat ik in het zh lag (zij lag er toen al een paar dagen) begonnen bij haar ook ineens weeen tegen de avond en s nachts is ze bevallen! Kindje maakte het goed moest alleen wel aan glucose infuus omdat zij nog niet lang genoeg op dieet was vanwege suiker...

Dus ben benieuwd of het bij jou ook doorzet vannacht!

7. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    trusten!

8. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    Zo ik heb er alweer een filmpje opzitten. Wou nog even spieken hier. Hoop dat ukoldaatje lekker ligt te slapen nu

9. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    ook hier nog ff gauw spieken!
    Ukoldaatje! je bent aan t bevallen meid.. dit gaat niet lang meer duren. als je lijf eenmaal ruim 4cm heeft gaat t doorzetten. en aangezien je dus wel echt aan t ontsluiten bent zal dat niet lang meer duren (ben geen arts maar toch) dus lekker slapen! en veel succes! je kan het.
    ik hoop dat alles goed gaat. en dat je morgen ochtend kan melden dat je lieve 2de ventje er is. en dat hij het waanzinnig doet! en jij ook.

liefs en slaap lekker

10. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Wat een spanning zeg, zou je al bevallen zijn?
    Ik hou het vandaag maar even in de gaten, voor ik het weet heb ik alles gemist :p

11. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Niets gemist meiden.

Hele nacht ongesteldheidsgevoel en licht bloedverlies. Heb redelijk geslapen.

Denk dus niet dat het wat doet ....

Ben benieuwd wat de gyn straks zegt.

Als het goed is gaat hij straks toucheren.

Wil nu liever niet meer naar huis. Laat ze mij en de baby maar goed in de gaten houden. Gisteren zo geschrokken.

12. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Nee, ik ben mijn slijmprop verloren toen ik 4cm ontsluiting had!
    Ik lees hier af en toe eens mee.. wat een verhaal zeg! Veel succes!

13. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    morgen meis, kan me voorstellen dat je geschrokken bent... hoe laat komt de gyn?

14. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    ZOu wel es een plaatje willen zien waar precies die prop zit;
    had net plaatjes gevonden waarop ik kon zien hoe de ontsluiting gaat, ik ben van het visualiseren. Dan snap ik het beter.

15. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    u vraagt, wij draaien..

16. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    ben hem trouwens bij eef twee weken voor de bevalling in zijn geheel verloren en bij fiene pas bij de geboorte..

17. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Ha Uk, dat getoucheer de hele tijd snap ik niet zo bij verdenking vliesscheur. Dat geeft toch onnodig risico's? Mij toucheerden ze pas toen ik persdrang kreeg omdat de baby anders ziek kon worden? Houden ze wel je temp in de gaten? Ik hoop dat de kleine snel komt hoor, het is al zo'n achtbaan geweest.

Even dippen is normaal ja, maar het ligt er helemaal aan hoe zo'n dip eruitziet. Als ze zeggen dat het oke is, dan moet je daar maar op proberen te vertrouwen. (Vond ik ook wel moeilijk hoor.)

Sterkte!

18. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik ben 2 keer bevallen en geen slijmprop gezien! waarschijnlijk tijdens de bevalling....
    ik lees dat je na t toucheren bloedverlies had. ik had dat ook (best veel!)en de bevalling begon daarna wel. dus kan idd teken zijn dat t aan t beginnen is. maar dan hoop ik wel dat t doorzet voor je! want hier wordt je ook onrustig van. al weken wachten tot t een keer door gaat zetten!
    ik wens je heel veel succes met de allerlaatste loodjes! sterkte voor de bevalling en daarna lekker genieten van jullie mooie zoon!
    xxx Tresje

19. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ben benieuwd wat de gyn zegt. En geef zelf goed aan dat je niet naar huis wilt hoor! Al zou ik t ook raar vinden als ze je nu nog weg sturen.
    Hou je taai! Xx

20. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Mag niet weg hoor.
    De gyn is nog niet geweest.

Heb nog altijd om de drie minuten 'weeen'..sja zo noemen ze het. Voel het nu ook hoog in mijn buik en voelt als darmkrampen. Daarbij voel ik ook dat ongesteldheidsgevoel heel erg, maar de hele tijd, dus niet op en af.

Ctg dus net gehad.

Verloskundige zei ook dat het bloedverlies wel een teken is dat het es het echte werk kan zijn. Alleen kan het wel een paar dagen duren, vooral bij eerste kindje, eer dat door zet.

Zolang ik om die paar min die weeen heb mag ik niet naar huis.

Verlies ook stolseltjes bloed.

Ik moest er vanuit gaan dat ik de komende dagen hier nog ben. Mits de weeen of harde buiken helemaal wegvallen.

Het is niet erg als het nu geboren wordt, maar liever elke dag erbij is er eentje, voor de baby.

Nou mama is het zat en mag de baby nu wel direct komen.

Ik durf ook echt niet meer naar huis, zeker niet met dit bloedverlies. Neemt weer wat toe.

Zit dat plaatje te bekijken, zie de slijmprop zitten idd, maar als je ontsluiting hebt is die dan toch allang weg? anders kunnen ze toch niet het kopje van de baby voelen?

Ze gaan ook volgens de verlos niet meer tocheren vandaag. Alleen in gevallen dat ze willen weten wat t doet vanbinnen.....(even geen idee meer wat dan de redenen zouden zijn..ben ik even kwijt)..

Kan amper lopen, dan zet de ongipijn echt door zeg maar.
    Ga ik rustig zitten of liggen, voel ik het zeuren maar dragelijk.

Deel Deze Pagina