Ik denk dat ukkie nu wel bezig is ja. Ik moest ook telkens naar de wc om te poepen dacht ik haha. Kom op ukkie zet hem op!!
Ik besef me trouwens net Stel dat het nog niet aan het doorzetten is Zitten wij er al helemaal op in te gaan dat het wel zover is. Dat zal rot zijn voor haar om te lezen. Iedereen leeft mee en dan weer moeten berichten dat alles nog steeds hetzelfde is.
ik denk (van mezelf uitgaande en een btje terugkijkend op uk der schrijftstijl) dat ze het niet rot vind maar gewoon er om zal lachen. ze zou dan eerder balen dat t niet doorzet en dat ze moe wordt en pijn heeft dan dat wij haar met zijn alle aan t aanmoedigen zijn en met smacht aan t f5'en zijn denk ik..
spannend allemaal uk ... hopelijk heb je gauw de kans om ons te laten weten hoe de situatie nu is... toi toi toi
@ cherie, ja misschien heb je gelijk. Kwam zo ineens bij me op. Net zoals amona al zei we bedoelen het goed hoor Uk
23 (zwangere) meiden met een verhoogde bloeddruk vanavond van de spanning... Uksoldaatje doe je best!