Hi ik kom ook even spieken hoor volg het hier al een tijdje Heel veel succes uk Ik kan me niet meer zoveel herineren van de bevalling ik werd ingeleid na langdurig gebroken vliezen en ze zette de weeen opwekkers best hoog waardoor ik een weeenstorm kreeg niet te geloven heb toen pijnstillers gehad via een pompje die ik om de 10 min zelf kon regelendoor op een knopje te drukken. Heb geslapen tussen de weeen door zo suf was ik gelukkig bij het persen is hij uitgezet en heb ik dat wel mogen meemaken en het viel me reuze mee had het een stuk pijnlijker verwacht Over 13 weken mag ik weer bevallen van de tweede
Aaaah! het heeft ook zijn mooie kanten hoor! want ook dat is weer heel bijzonder! en leuk. t scheelt dat ik nog een "baby" thuis heb
Ik vind het ook allemaal leuk heb nog zo vaak dat ik mijn meiden aan kijk en ik vol schiet. Zo apart hoe ze groeien,wat ze leren en hoe ze een eigen ikje ontwikkelen.steeds zelfstandiger worden... En dan denk ik weer heel even aan de tijd dat ze nog zo,n klein afhankelijk poppetje waren
Elke leeftijd heeft zijn charmes. Ik moet er nu niet meer aan denken om een klein babietje te hebben en vind mijn grote vent van 3 prima. Maar toen N.oah een babietje was, kon ik me niet voorstellen dat hij 3 zou zijn en vond daar niks aan. Ik vind alles geweldig en weet zeker dat als het mij ooit gegund is om nog een kindje te krijgen, ik het weer geweldig gaat vinden. Maar voorlopig nog niet hoor! Zo lang geen bericht, ik hoop dat alle goed is! Liefs Suzanne
Uk ik ga slapen! en hoop morgen op gezond mooi babynieuws!!! good luck girl! en anders hoop ik dat je een goede nacht hebt.
Jeetje uk, wat een gedoe allemaal zeg ! Ik hoop dat je aan t bevallen bent. Kan begrijpen dat je dat nu graag wilt ! Zoals ik al vertelde de weeen tot 8cm voelde ik ook amper tot ik opeens t gevoel van poepen kreeg. En dus al 8 cm bleek te hebben. Meid ik hoop echt van harte dat je man nu bij je is en je bezig bent. Zo niet hoop ik dat t gauw door zet. Kom op je kan het ! We denken met zijn alle aan je. Liefss
Hier ook iemand die het tot een uurtje of 12 gevolgd heeft en nu heel benieuwd was hoe of wat. ik hoop dat je nu gewoon lekker ligt bij te komen van de bevalling. Blijf het hier in de gaten houden.
Was ik weer.. Nou waren flinke beenweeen. Pfff en die hebben hele nacht aangehouden.. Maar ja, kreeg pas na lang aandringen om 2200 een ctg, gesprek ging zo: Verpleegster tegen verlos : mw die en die wil nog een ctg. (staat in mijn status en hoort bij mijn behandeling). Verloskundige: oh waarom dan? Verpleegster: Ja weet ik ook niet dat zei ze dat ze dat nog zou krijgen. Terwijl ik rond wat was het? Half 9 aangegeven had dat ik zo moest poepen en zulke krampen in mijn bovenbenen had.. Komt er een verloskundige die op fluistertoon praat ; heeeeeeeej lig je al lekker te doezelen ' (nee muts ik heb krampen en dat heb k aangegeven en niemand doet er wat mee, zat al tegen het huilen aan). Ik ; nee ik heb zulke krampen en moet poepen. Zij; nou dan zullen we het ctg maar eventjes aanzetten he.....(2200 was het toen al!) Kreeg ik van die verpleegkundige die me niet serieus nam een warme kruik, viel nog niet tegen en was heerlijk op mijn benen. EN precies op de krampen in mijn benen, krijg ik harde buiken op de ctg. Ik denk hehe, ze gaan es wat doen.. Na een uur inmiddels 2300 komt ze terug de verlos; op fluistertoon ; sja ik sta in dubio, als ik nu ga toucheren, dan prikkel in de baarmoeder en krijg je ngo meer krampen en bloedverlies. En je wil morgen naar huis...(NEEEEEE IK WIL BEVALLEN).. Nou ik ga niets doen, want we zien dat je baarmoeder aardige krampen heeft (aardig, man het doet pijn!!), we gaan het niet tegen houden, komt t dan komt t........dus bel maar als het erger wordt, dan zal ik wel even toucheren. Dachten jullie dat ik dan nog ga bellen? Heb hele nacht krampen gehad. Tussen de krampen door op slaaptablet gedoezeld. En paracetamolletje gehad. Zo is mijn hele nacht gegaan. Echt waar heej, ben zo klaar hier. Dacht echt dat die verpleegkundigen van gisterenavond vonden dat ik me aanstelde. Ze luistereden niet naar me. Ik word ook telkens maar opgenomen en lig dan hele dagen te niksen. VOlgens mij irriteren ze zich aan me ofzo, of vinden ze me een aansteller?