Gebroken vliezen en opgenomen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ukoldaatje, 19 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beautifullbabie

15 feb 2012
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap het niet ! Ze kunnen toch echo doen ? Weet je nu helemaal niet hoeveel ontsluiting je hebt ?

2. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Nou precies dit.....

3. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    jemig zeg...:( ik had zo'n goedde hoop op een beter bericht. Ik weet niet wat ik moet zeggen .. sterkte...

4. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Wat een vervelende lui lopen daar rond zeg! :(

5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Ik kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent, zowel met de zwangerschap als met de verpleging daar ;)
    Vandaag zou dan ook een mooie (vader)dag zijn om te bevallen niet? Ik hoop voor je dat het niet te lang meer duurt. (Ik snap dat het eigenlijk nog te vroeg is, maar om zo nog weken door te gaan...)
    Succes en sterkte!

6. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb even snel bijgelezen...jeetje uk wat zit jij in een achtbaan emotioneel en lichamelijk.

Ik hoop echt voor je dat het snel gaat doorzetten. Ik snap dat je je beebje snel veilig in je armen wil houden.

Veel sterkte en succes!!!

7. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Bij mijn bevalling zei de verlos op een gegeven moment " mevrouw raakt een beetje in paniek, doet u eens kalm aan" met zo'n belerend toontje.. Volgens het ctg apparaat waren mijn weeen niet sterk genoeg en kon ik niet zo'n pijn hebben. Zij toch maar voelen, was van 3 cm naar 9cm gegaan in anderhalf uur. Konden ze het spul voor de bevalling snel uit de kast gaan trekken.

Ze heeft later haar excuses aangeboden.

Blijf zeggen hoe je je voelt, hoe laat komt je gyn? Ik hoop echt dat hij nu gewoon snel komt, dit is gewoon niet meer te doen voor je! En vandaag is toch een prachtige dag daarvoor?

8. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Oh ja ik had ook zo'n lekkere.. nou je mag wel beter gaan ademen hoor, want je moet nog even (anderhalf uur eerder nog 3 cm) ;) een kwartier later was mn dochter er.

Wat is dat toch met al die mensen die 'wel even denken te weten hoe je je voelt' pff.

9. moontje77

moontje77 Bekend lid

14 dec 2009
    564
    0
    0
    huisvrouw/mama
    gelderland
    jeetje zeg,lekkere lui daar zo en vooral als ze je niet serieus nemen:x
    ik denk aan jullie!

10. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Pff wat balen zeg!!

Maar misschien moet je zelf ook een je mond wat meer open trekken... Bedoel ik niet lullig hoor!
    Maar ik krijg zoon beetje een idee dat je alles
    Maar een beetje laat gebeuren... Kom
    Voor jezel op meid!

11. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    Dit ga je niet menen!
    Wat een stel horken daar.
    Hoe is het nu met de weeen?
    En inderdaad mondje opentrekken hoor!
    word maar eens flink boos.

12. Mijammi

Mijammi Actief lid

20 dec 2010
    244
    7
    18
    Die zijn niet goed hoor :$. Enne als ze je lastig of vervelend vinden, moeten ze lekker een andere baan gaan zoeken! Je bent een vrouw die zwanger is van de eerste, wat denken ze dan, dat je de wijsheid in pacht hebt?!?!?! Nogmaals die zijn echt niet goed...
    Toen ik aangaf dat ik moest p**pen dat dat niet lukte maar ook aangaf verder helemaal geen klachten te hebben (dus 0,0 pijn), was het eerste wat ze zeiden: in bed, liggen en aan de ctg!

En over toucheren: bij mij hebben ze met een eendebek gekeken. Schijnt net wat minder riskant te zijn als toucheren. Niet dat dat bij mij wat uitmaakte met mijn volledige ontsluiting :(. Stel je voor als ze bij mij niks gedaan hadden: dan was ik dus op pot bevallen (letterlijk!).

Uk: trek je mond open hoor, zou ik direct een klacht indienen bij de hoofdzuster. Je ligt niet voor de katse k**. Je ligt er voor jouw veiligheid en voor de veiligheid van mini uk dus ze moeten je maar serieus nemen.

En mocht het vandaag gebeuren: succes en nogmaals geniet ervan! :D

13. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Zit dit echt met m'n mond open te lezen.
    Ze laten je echt gewoon maar wat aan modderen. Te gek voor woorden, je weet zelf amper wat er gaande is, het is je eerste en ze laten je gewoon doen.

14. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Nee nog altijd niet.
    Zo komt de verlos me toucheren.....nou mag het wel:(

15. Immmie

Immmie Lid

15 dec 2011
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niet normaal hoe ze je daar behandelen....waardeloos! Maar 1 ding he? Jij kan zo toch echt niet naar huis joh? Al dat op en neer verhuizen kost ook nogal wat energie.

16. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Jeeeemig zeg!! Laat die mensen plantsoentjes gaan harken...die horen toch niet in een ziekenhuis!

17. Immmie

Immmie Lid

15 dec 2011
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
  18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Succes, ben benieuwd of de weeën nog wat gedaan hebbenps voorweeën kunnen ook pijnlijk zijn.

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ukkie ik vind het echt schandalig van die mensen dat ze je zo laten liggen. Pf desnoods druk je om de 5 minuten op die knop meid. Jij wil onderhand ook wel weten hoe het gaat.

Hebben ze al gekeken hoeveel cm je nu hebt?

*knuffel*

20. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Succes,wordt spannend nu!!

Deel Deze Pagina