Gebroken vliezen en opgenomen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ukoldaatje, 19 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Willow hoe gaat ie met jou meisje?? Lang niets van je gehoord..

Moontje, dan ga ik echt morgen vragen of week 37 geen optie is. Als je Eef de andere dag al mee naar huis mocht nemen..is goed te doen. Ik zal nog even paar dagen moeten blijven totdat de suiker van de baby in orde is, duurt geloof ik 24 uur.

Baby is al zo groot. Ik vind week 37 een mooie tussenoplossing hoor..Dan istie lichamelijk al 41 weken toch? Als je ong 4 weken voorloopt?

Ga morgen gewoon al mijn hormonsters in de strijd gooien, ik laat mezelf altijd wegsturen, maar ga nu es vertellen dat ik het gewoon beu ben. Moe ben.

Heb ook nog een gezin thuis wat er allemaal onder lijdt. Niet alleen mijn zoontje, mijn man is uitgeput, mijn moeder is gesloopt ...en ik ben zelf ook aan het einde van mijn latijn...zeker psygisch. Fysiek is balen en klote dat je die krampen/hardebuiken/weeen al zolang hebt, en die BI, zwangerschapsuiker, maar het psygische weegt nog een last zwaarder..

Ben gewoon zo intens moe. En straks begint de drukte pas echt.

Nou lieve meiden...Ik duik mijn bedje in ..vanmiddag een heerlijke lange dut gedaan, aan 1 stuk door, hoop dat ik vannacht nog es zo n ruk kan maken, even bijtanken, lekker naast mijn zoontje...(daar staat even tijdelijk een bed omdat ik niet meer in mijn eigen bed kan komen via het voeteneind)..

2. beautifullbabie

15 feb 2012
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik las pas toevallig wat over frambozenblad thee en capsules die schijnen te helpen met de vorderingen van de bevalling ! Mayb even proberen ??? Kan je bij de tuinen halen of reform winkel

3. willow23

willow23 Niet meer actief

hier gaat alles goed alleen wel veel harde buiken heb nog bedrust dus mag niets doen....
    mijn baarmoedermond is wel stabiel gebleven gelukkig...

meid ga maar lekker slapen en laat je morgen niet weer wegsturen hoor!!!!

dikke knuff

4. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Trusten!

5. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    wat een gedoe zeg pff hopelijk komt je kleine snel

6. Moet even wat traantjes wegpinken. Heb je mooi geschreven, zo puur, die emoties..

Hoop dat je over niet al te lange tijd je prachtige tweede zoon in de armen kunt sluiten en dat het voorspoedig mag verlopen allemaal.

7. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Hey Uk,

Heb ff terug gelezen, damn je verhaal van je terugreis deed me ff een traantje wegpinken. Hopelijk gaat het niet lang meer duren meis! Zet em op en laat je niet wegsturen door die stomme verpleegkundigen. Gooi er alles maar uit bij je gyn!

Succes vanaf deze kant ! xxx

8. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ben er bijna...

9. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Zo.. Mijn 4500e bericht zet ik ff hier neer :) tot morgen!

10. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    Goede instelling Ukoldaatje.
    Laat je maar gelden hoor.
    Als ik jou was zou ik trouwens goed aangeven dat het psychisch niet best meer gaat.
    Bij mijn jongste was ik de laatste weken helemaal van slag.
    Om de 1 of andere reden was ik doodsbang dat de navelstreng zou knappen in mijn buik. Hoe ik er bij kwam geen idee.
    Was helemaal van de kaart,en de gyn heeft toen toegezegt om te kijken voor een inleiding met 38 weken. terwijl dat eerst 39 was. Uiteindelijk ben ik precies met 38 ingeleid omdat ik met week 37 al weeen had. Ze hebben toen gelijk gekeken of ik inleidbaar was en dat bleek het geval.
    Maar ze tilden zwaarder aan het psychische dan aan het lichamelijke.

Anyway.... nog heel even je bent er bijna!
    Succes!

11. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Hihihihih nou dat vind ik echt een eer..

12. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Gelukkig, enne, je hebt eindelijk weer die 28 weken grens bereikt he, vond ik zo n opluchting..

13. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ga k gewoon bestellen..baad t niet dan schaadt t ook niet. Las het hier laatst ook..

Die weeen blijven gewoon zeuren..al zet t niet door.

Ben zo op he..

14. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Was ook zo emotioneel. Ik was zo bang dat we hem uit China zouden halen en dan met zijn allen neerstorten, dacht dat kan ik hem niet aandoen..dus die landing, toen kwamen alle emoties en spanningen eruit.

15. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ben op dit moment heel huilerig, leuk, en heb hele nacht besloten dat ik gewoon eerlijk antwoord ga geven op de vraag als hij vraagt hoe het met me gaat...

Dat ik op ben en zo bang dat het alsnog mis gaat op het laatste moment.

Gelukkig weee-t het al een poosje en heb ik wat ontsluiting en is de beeb erg groot, hoop dat alles bij elkaar hij zegt, week 37 me in wil leiden....

Vrees dat ik ga huilen bij m...erg he??

Vannacht amper geslapen, heel veel last van mijn bekken, heupen gaan ook pijn doen, en die krampen met dat ongesteldheidsgevoel blijft zeuren, waardoor ik geen houden kan vinden. Moest weer 6 keer plassen.

Baby beweegt goed nu......GELUKKIG....das mijn houvast, de bewegingen van de baby.

16. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Psygisch ben ik een wrak aan het worden. En dat is voor iedereen een drama hier. Dat kan zo niet al te lang meer duren.

17. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Vandaag 35 !!!! WEKEN!!!!

18. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Jippie! En meis, het maakt geen bal uit dat je gaat huilen!

Heb ik ook regelmatig gedaan, en geen verpleegkundige of gyn die het niet begreep! Je maakt je zorgen, bent moe van de weeen, voelt je beroerd en daarnaast hardstikke zwanger! Zou het eerder gek vinden als je niet emotioneel zou zijn.

Je hebt wel recht op een breekmomentje en hoe kunnen ze jou zo goed mogelijk verzorgen als ze niet weten hoe je je voelt?

Hoe laat met je?

Knuffel van mij!

19. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    jaaa joepie!

20. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Moontje van je lieve woorden komen de traantjes al..

We moeten zo weg, heb 5 voor 10 de afspraak. Gelukkig want ik ben nu strijdvaardig, als het einde van de dag zou zijn, zou ik ws weer in mijn schulp gekropen zijn.

Deel Deze Pagina