Gebroken vliezen en opgenomen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ukoldaatje, 19 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    klinkt alsof die kleine er prima bij ligt
    en als je nog wat kleertjes nodig heb kan je het nog kado vragen. mt 74 zou ik mee wachten tot je weet hoe snel hij er in groeit.

verder sterkte met de voorweeen meid... lekker slapen misschien zakt t af. tis wat dat je zo t eind door moet..

2. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Heel slecht geslapen.
    Maar goed das gewoon bij zwangere vrouwen he ;)

Gedouched maar die harde buiken namen niet af. Pas halfverwege de nacht namen ze af.

Vroeg me af, hebben jullie (heb wel bekkenpijn) ook zulke zere heupen als je op bed ligt? Mijn heupen zijn zo pijnlijk dat ik er maar even op kan liggen.

Heb de kleine vanmorgen nog niet goed gevoeld..bah!
    Hij heeft een soort van ander ritme, maar ik voel hem liever direct goed bij opstaan. Heb wel iets gevoeld hoor.

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    :(Chapeau voor jou!!!!
    Hoelang houd een mens dit vol?
    Ik hoop dat als de kleine er klaar voor is Hij zich snel gaat aankondigen.
    Kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent.
    Succes met de laatste (zware) loodjes!

4. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    T is best wel vermoeiend idd ;)
    Maar je doet er niets aan..

Smiddags kan ik wel even rusten, mijn man is dan thuis met zorgverlof en zoontje wordt rond 1000 smorgens door oma opgehaald tot papa thuis is. Dus heb vanaf 1000 wel mijn rust.

Zat te denken, ipv klossen een extra matras op mijn bed te doen? Dan kom je toch ook op goeie hoogte? Hoop ik dat mijn heupen minder pijn doen ook..dit is echt een drama.

Had al fikse BI maar merk dat echt nu alles in die omgeving verweekt, dus zal daar wel mee te maken hebben.

En ik heb een mega buik, dat gewicht rust op de heupen op een punt als je ligt. Dat doet natuurlijk ook pijn.

5. Immmie

Immmie Lid

15 dec 2011
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je slaapt zkr al met een voedingskussen? Dan heeft je buik veel ondersteuning snachts...slapen is hier ook echt een drama.....moet ook wel 7 x plassen en kan dan weer niet slapen....wor doodmoe wakker (smiddags kan ik op de 1 of andere manier wel goed slapen?!)
    Succes vandaag weer!

#ik ben 34 wkn zwanger

6. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ja heb al sinds week 11 een voedingskussen ivm bekkenpijn.

Heb 2 kussens om wat hoger te liggen en een voedingskussen.

Ik moet ook wel een keer of 6 plassen, zou op zich direct verder slapen, maar ik heb teveel pijn eer ik een houding gevonden heb die enigszins te doen is, slaap ik net, moet ik weer plassen..

Maar die pijn in heupen is nu wel heel vervelend.

Dacht in het ziekenhuis dat het thuis wel beter zou gaan, een dikker matras, maar het is net zo drama als daar.

7. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Ik had ook echt pijn in mn heupen waar ik niet van kon slapen.
    Maar helaas geen oplossing gevonden dan veel van houding wisselen.

8. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Balen, er is dus geen handig tipje voor...

Ja doet pijn he..lijkt wel alsof al je gewicht op dat punt drukt van je heupen. Je blijft draaien om de druk te verzachten.

Pff harde buiken blijven zeg...zo lastig.

Wilde mijn man vragen of hij met me naar de IKEA wilde vanmiddag. We moeten nog een peuterbedje en mandjes voor op de kinderkamer.

Had gisteren gezegd dat ze van die duwstoelen hebben, maar hij zei gisteren dat hij dat niet wilde doen. Hij is geen lopende atractie. Is het idd raar als ik in een duwstoel zit? Of in elk geval dat ding meeneem om te gaan zitten telkens?

Ik wil graag mee dat bedje uitzoeken en de mandjes zelf uitzoeken.

Lopen gaat gewoon niet meer. Kan net van de deur naar de auto en dan ben ik blij dat ik zit.

Leek me ook wel leuk voor de afleiding namelijk, er even tussenuit. Of is dat raar?

9. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Neejoh waarom is dat raar!
    Haha vind dat je man zich een beetje aanstelt nu :p
    Rijdende attractie?:(

Ik zou zeggen lekker gaan! Lekker afleidig!

10. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ja dacht ik ook..heb er nog zin in ook...

Ja hij is echt flauw daarin hoor...Ik kan gewoon niet verder lopen dan kleine stukjes naar wc of keuken en terug.

Ik opgezocht of de ikea van die duwstoelen hebben en jahoro die hebben ze, ik dacht...eeeeeen uiiiiitje....jeayyyy...

Ga effe doorzeuren..hij neemt ons maar mee...haha...

11. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon zeggen dat je gek wordt van alleen maar vier muren en dat je lucht nodig hebt;)

Over dat I-shoppen... een leuke muursticker? Daar kan je rustig anderhalve dag mee zoet zijn als je alle sites en stickers bekijkt;)

12. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Is leuk, maar ben niet zo van de muurstickers, vind het bij anderen wel heel erg gaaf hoor.

Wilde zo n lijst scoren bij de IKEA waar je eerste kleren in kan doen. Dacht voor onze oudste zijn kleertjes van bij de overdracht in te lijsten en op te hangen op de kamer...

Zal ik toch naar de ikea moeten hoor ;)

13. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    oh, een leuke luiertas is ook niet verkeerd....

Heb er een van ons zoontje, maar daar staat de naam van hem op...sja..dat kan ik niet gebruiken voor de 2e zoon toch ;)??

En heb wel een luiertas bij de kinderwagen gekregen, maar die is gewoon helemaal saai appeltjesgroen (haha de kinderwagen ook, maar dat vind ik dan weer wel leuk).

14. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    Een extra matras erop zou ik niet doen hoor.
    Ik dacht destijds ook dat dat wel wilde maar daar word het alleen maar beroerder van.
    En zeur maar even door hoor, waarom zou je niet in een rolstoel kunnen. Wij zijn ooit eens naar de dierentuin geweest en toen was ik 7 maanden ofzo. Maar door Nierstuwing kon ik ook niet goed lopen. Mijn mannetje heeft mij vrolijk rondgeduwd.

Maar.... denk je niet dat je man gewoon bang is dat de bevalling in de ikea begint? en daarom maar een ander excuus verzint?

15. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vondt dat juist wel leuk zo'n groene tas erbij;)

Ik ben ook niet van de muurstickers hoor... maar ik moest een naar hoekje verbergen... en het was of.... een hele kast schilderen.... of een sticker...
    Vnadaar dat ik me was gaan verdiepen;)

16. Immmie

Immmie Lid

15 dec 2011
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom wil je man niet met je naar de ikea dan? Maakt toch geen drol uit dat je in de rolstoel zit dan? Is idd een goede afleiding voor je..belangrijk om te doen hoor! Ff lekker rondneuzen en.als afsluiter een lekkere hotdog

17. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.718
    113
    Met de buiken van onze termijn trek je sowieso wel bekijks ukoldaatje! Heb je geen rolstoel voor nodig :D

18. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Ik wilde in wk 36 de laatste babyspullen kopen.
    Ging op pad met mijn moeder en tante. Mijn moeder kan niet heel goed lopen dus die zit met winkelen altijd in een rolstoel. Na de eerste winkel heb ik haar er bijna uitgegooid!
    Ze heeft mij de rest vd dag geduwd....
    Trok best veel bekijks moet ik zeggen :p

Maar vind het niet raar hoor, misschien is ie idd bang dat het daar doorzet?

19. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    nee hoor is niet raar ik heb in ziekenhuis gelegen met weeen met 22 weken 1 week lang daarna tot week 38 liggen en heel soms ter afleiding na buiten liefst 1 x per week maar .
    maar wel in rolstoel dus ik had ook geen keus dus nee niet raar

20. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is waar!! Gewoon onbeschaamd staren met de mond open... was dit weekend een stukje wandelen en voelde me gewoon heel ongemakkelijk...

Deel Deze Pagina