O en wat een fijne verloskundige! Toch fijn als je daar dan nog even je ei kwijt kunt.. Ben erg benieuwd wanneer je harde buiken doorzetten.
En weet je, na dat belletje, hebben zeker half uur zitten bellen, zakten mijn harde buiken af, ze zijn helemaal weg en beeb is hartstikke druk.....ms maakte ik me nog wel zo druk omdat ik zolang nog moest wachten op mijn volgende afspraak dat ik ze zelf opgewekt heb?? Puur stress?
Ga ik ook doen!! Haha dwang er op!! Ik wil zelf een peuterbedje uit zoeken, plus alles wat erbij komt..en mijn mandjes voor in de babykamer Hij zet zich er maar overheen..Ik zet me er overheen dat ik erin ga zitten toch
Ja geweldig he! Ben helemaal blij en opgelucht. Heb gewoon wekelijks nu het hartje luisteren en babbelen over mijn angsten en zorgen. En ze zei gaan we klessebessen over de as bevalling, wat je kan verwachten, wanneer je kan bellen als je denkt dat het begint.. Gewoon de info die elke zwangere vrouw wil, begrip en een luisterend oor....super toch. Hartje luisteren..even baarmoeder voelen. Gewoon puur om mij gerust te stellen.
Hey Uk, Zat even terug te lezen en goed om te lezen dat je iig elke week naar de vk. mag! Fijn dat je gehoord word! Hopelijk sleept dit je door de laatste weken heen, even je verhaal kwijt! Sterkte en succes!
Nog max 3 weekjes meis. En met je vk aan de hand loop je rustig die laatste weekjes door. Ik hoop dat je nu nog een beetje kan genieten van de laatste weekjes. Tuurlijk is het zwaar maar het is opzich ook heel bijzonder en denk dat jij je sneller druk maakt door je verleden. Logisch dat je je druk maakte n die dip, bloedverlies en misschien gebroken vliezen maar ik denk dat het helemaal goed komt met jullie!
Wat fijn meis! En nu lekker shop till you drop bij de Ikea haha!! Neem je ff wandlampjes voor me mee? Scheelt me een ritje Hengelo hahahaha..
Hee Uk Eindelijk eens wat goed nieuws! Een luisterend oor bij de VK en je man duwt je de IKEA rond, kan niet beter Hoop dat het rustig blijft nog even in je buikkie. Have fun shopping!!!
Zo weer thuis! Was echt effe leuk! Jammer dat het peuterbedje dat we wilden nou net uitverkocht was daar...Moeten we het in een andere vestiging proberen )))))) weer een uitje Was heel vermoeiend en zwaar. Maar heb echt effe genoten. Hebben alleen nog een paar bordjes en een peuterkussen gekocht. Heb me netjes ingehouden.
Ik moet eigenlijk ook nog naar de Ikea... Hahahahaha.. maar dus echt geen zin Ik vergeet ook telkens wat ik daar ook alweer moet halen Wel balen dat het bedje er niet is... Is het trouwens niet handig om een gewoon bed te halen? Ik zou denken dat een kind zo uit een peuterbedje groeit....
Oeh lekker geshopt en reden om naar een andere vestiging te gaan Weet niet of het met alle producten kan, maar soms kan je online kijken in welke vestiging ze het wel op voorraad hebben! Dan kun je de juiste vestiging kiezen Shop till you drop niet te letterlijk voor jou, maar geniet van het laatste regelwerk voor mini echt komt!!!!!!
Ja dat kan met alle producten.... In ieder geval wel zaken als bedden.... (na een aantal keer misgrijpen gebruik ik dat altijd!!) (en als ik het niet doe grijp ik dus weer mis)