Ja dat zie ik ook gebeuren, zoontje en man zijn helemaal naar elkaar toegegroeid, en het is zo leuk om te zien hoe ze met elkaar omgaan. Zijn echt 4 handen op 1 buik. Dat was voorheen stuk minder, omdat ik er als het ware tussen stond. Nu hebben ze zoveel samen moeten doen, die 2 hebben me een band! T is weer over, heb m maar even laten liggen op zijn bed, hij kwam later even zeggen dat hij het niet zo bedoelde maar het vloog hem allemaal even aan.. En ik ga er heerlijk tegenin met mijn hormonen. Moet echt even tot tien tellen voortaan.
Ik woog al teveel voor mijn zwangerschap met mijn 158cm, en daar is nu ruim 30 kg bijgekomen....aii aii aii.....echt n berg.. Vind mezelf nu echt lelijk. Heb een ontiegelijk grote buik, maar daaronder hangt mijn voormalige vetrol zeg maar..dat vind ik zo lelijk. Het strakke daarboven vind ik wel mooi, maar die hangende rol..blehhhh............... ALs mijn man dan plaagt ' als dat ooit maar goed komt' ..sta ik weer voor de spiegel en denk idd, als dat ooit maar goed komt. Hoef niet slank te zijn, als ik maar die 30 kg weer kwijt raak. Nou zat ik te denken, hoe kan je met 2 kleine kids, BV, werk 20 uur in de week (2 a 3 nachten per week in de zorg), 3 honden en 3 paarden nou nog sporten? We huren maar weer een crosstrainer kan ik thuis crossen als de beeb slaapt zoontje op de psz zit. En veel wandelen met de heertjes. Echt doorlopen gaat dan niet met een driejarig die overal leuke dingen ziet, op wil klimmen, aan wil zitten. Dus denk niet dat ik hier calorieen zal verbranden.. Fietsen wil ik met de oudste gaan doen, maar doen moet papa wel thuis zijn natuurlijk voor de beeb. Je mag zeker geen herbalife doen als je BV geeft?
Goedemorgen.. Ach nee joh, kan ook bloedchagrijnig zijn hoor haha.. Maar gisteren halve dag geslapen en Fiene slaapt nu van 12 tot 7 dus ben gelukkig minder vermoeid dan een maand terug! Alles komt goed Moeten hier ook heel wat kilo's af, maar ga met de fiets naar mijn nieuwe werk na de vakantie, hoop dat dat wat gaat uithalen.. Mannetje was hier af en toe ook niet te genieten toen ik in het ziekenhuis lag.. Dan kwam ie doodop in het ziekenhuis mopperend dat ik de hele dag lekker kon liggen.. Eikel.. Of na de bevalling " pooh, wat was dat vermoeiend.." uh.. Yeah right!
Hahahahhahahah Moontje wat heerlijk (voor mij dan ) dat er meer mannen zo zijn... Ja erg he, lig je daar verplicht plat in het ziekenhuis jezelf ellendig te voelen, en dan komt je man even vertellen dat hij het zo zwaar heeft en jij ligt daar lekker te liggen...is ook letterlijk tegen mij gezegd, en meer dan eens :-O Oh en die bevalling..Let op, want dan zijn onze mannen gewoon echt hetzelfde: Man: Moet ik nou echt de hele tijd je hand vasthouden als je gaat bevallen? Ik: Nee hoor, als je maar bij me bent. Man: Hmm, heb je op de verloskamers ook tv? Ik: adem in en adem uit......nee die heb je daar niet, en die wil ik daar niet. Man: Ja maar wat moet ik dan al die tijd daar doen... Ik: Er zijn voor mij!!! Wat dacht je dan! Man: Neem ik mijn gsm mee voor uitzending gemist.. Nou dan stop ik het gesprek maar hoor..pff..hij vindt het echt zo raar dat hij al die tijd naast me moet zitten, zeker als het zolang duurt. De stoelen zitten ook zo rot daar........hahahaha laat ik er maar om lachen hoor.....
hahahah heerlijk dit. Hier een kerel die niet veel anders is hoor. Ik had er gelukkig tijdens mijn bevallingen niet zo veel problemen mee. De eerste had hij boekjes mee en ging hij vaak even een sigaret roken buiten. Heb hem zelfs 1x weggestuurd en zei tegen hem blijf maar even weg. ik moet poepen en daar hoef jij niet bij te zijn. (was dus persdrang achteraf maar goed) Na de bevalling ging hij ook naar huis met de mededeling ik ben kapot en moet nog allemaal mensen bellen. Is goed hoor schat slaap maar lekker,had ik even lekker de tijd met mijn kersverse beebje alleen. Bij de tweede bevalling heb ik hem de psp meegedaan. Heeft hij trouwens alleen gebruik van gemaakt als ik onder de douche stond ofzo.
Moet er trouwens wel heel eerlijk bij zeggen dat hij tijdens de bevallingen veel meer op van de zenuwen was dan ik. Hij moet maar weerloos toekijken hoe zijn vrouw pijn leid. Tijdens de eerste bevalling heb ik echt steun gehad aan hem tijdens het persen. Bij de tweede ging dat zo snel dat hij niet veel tijd had om mij te ondersteunen.;D
HAHAHAHHAHAHA...ik hoor het hem hier al zeggen..pfff ik ga naar huis hoor, moet echt even slapen, ben doodop.... Idd gaaaaa dan maar naar huis, ik heb geen zin om naar dat gezeur te luisteren dan. Hij doet het nu al hoor. Gos heb door de ICSI behandelingen meerdere malen in het AZM gelegen omdat ik niet meer zelfstandig kon plassen en overstimulatie en een keer mijn eierstok om zn as gedraaid door de punctie. Lig ik daar te creperen van de pijn, is hij in de stoel naast me gaan slapen....ja want het was zo n vermoeiende dag.. Ben wel heel erg opgelucht om te lezen dat het ws iets is wat mannen hebben hahahaha... Ik heb altijd mijn pa voor ogen, en die is heel anders. Die zou juist heel zorgzaam zijn, niet klagen, rennen voor me om alles zo dragelijk mogelijk te houden..Maar das ms wel vader-eigen?
Als je borstvoeding geeft val je meestal best wel af. Zeker als je al wat steviger bent en let op wat je eet. Wel de juiste dingen die jij en je kindje nodig hebben en niet teveel snoep koek en andere dingen die niet zo goed voor je zijn. Ik noem het altijd automatisch vetafzuigsysteem.
Hij ging niet direct weg na de bevalling hoor. Ik ben om 15.42 bevallen en hij is om 20.00 u naar huis gegaan terwijl hij mocht blijven tot 22.00 Dus zo erg was het nog niet. haha.
Nou ik heb meer dan een jaar bv gegeven maar ben er echt geen kilo van afgevallen!! Direct na de bevalling 5 kg eraf overige 2 bleven zitten. En zitten er nog
Wandelen, zwemmen... opletten.. dat zijn vaak de beste manieren om af te vallen... en vooral niet te snel willen... wat dan weg is blijft vaak weg
Haha zou wat zijn, de kleine er net uit, en hij gaat bijtanken..haha..maar ik zou niet gek staan te kijken als die van mij dat wel zou opmerken hoor, "pfff ik ga naar huis..hij is er nu uit"...
Pff..er moet gewoon 30 kg af...gaat echt een mega klus worden. Vind het best pittig en denk er even nog maar niet aan.. Hoop dat ik mijn ritme terug kan vinden, maar dat lijkt me met een beebje en BV niet zo snel.. Ik ging elke ochtend rond half 8 met zoontje in de buggy met de honden een uur lopen. En dan flink doorlopen zeg maar. Was ik half negen thuis en waren de honden lekker moe, ik had mijn beweging gehad, en zoontje had zijn melk op gedronken uit de tuit toen nog. Dan even opruimen, wasjes aanzetten, en naar de paarden bij oma. Stallen mesten, voeren, voer klaar zetten. Paarden verzorgen. Rijden deed ik even niet omdat ons zoontje pas bij ons was en we midden in het hechtingsproces zaten, en we hem dus niet alleen bij bv opa of oma mochten laten. Dan ging ik tegen 1200 naar huis, boterhammetje eten, en meestal op de fiets een eind fietsen. We wonen hier in zeeland direct aan het water, dus ik fiets heel graag zo langs het water, mooie fietsroutes en zoontje vindt fietsen echt geweldig, hij zit nog voorop. Kan als je zo klein bent. Samen liedjes zingen (ik zingen hij de gebaren).. Nou dan thuis gekomen zoontje lekker spelen, mams even relaxen met een pot thee en dan weer koken. Na het koken even spelen met papa en dan nam ik hem mee naar boven om te badderen en naar bed te brengen. Dus ik was eigenlijk hele dagen actief. Nu dus niks doen..maar ik eet gewoon wat ik altijd at..lekker slim. Maar ik heb honger en heb zw diabetes en mag niet snoepen of zoetigheid en eet ik gewoon hetzelfde nog..handig als je niets verbrand. Denk dat het met een babytje het eerste half jaar/jaar niet tot zo n soort ritme kan komen? Veel meer werk denk ik zo? Voeden duurt natuurlijk al lang, denk dat ik pas volgend jaar weer in dit ritme zit. Owja en ik ga weer beginnen met werken dan natuurlijk. Ik werk op de donderdag op vrijdagnacht, de vrijdag op zadagnacht, en eens per maand ook de za op zodagnacht. Ben ik ook vrij actief bezig, slaap dan overdag...
En als je nu wortels en appels gaat snoepen? Vooral appels en peren vullen goed....Ook goede vezels enzo... En hoe snel je na een bevalling in je eigen ritme zit weet ik niet... dit is ook mijn eerste.... Ik heb thuis een Wii en een x-box met kinnect.. kan niet wachten tot ik die weer lekker kan aanzwengelen
Pffff dat klinkt als een behoorlijk vol programma hoor... als je daar niet van gaat verbranden. Ik bedoel het uitlaten van drie honden en de verzorging van drie paarden is toch behoorlijk wat lichamelijke activiteit lijkt me. En jij komt daarmee echt wel op meer dan een uur per dag bewegen. Goed opletten met je eten, is al heel belangrijk. En bedenken dat je immers twee heel mooie kindjes hebt "rondlopen" (een wenskindje en een wondertje) Zelf heb ik gemerkt dat ik van de BV op zich wel, langzaam aan, afviel, maar dat ik direct 2,3 kilo weer aankwam zodra ik stopte met de BV.
Kan strakkies weer, mag maar 1 a 2 stuks fruit ivm zw diabetes en de suikers zeg maar.......... Maar goed, ik mag ook maar beperkt brood aard en pasta en rijst..haha.. Zit drie maal daags aan de insuline. En als ik buiten de maaltijden ook te hoog zit, moet ik bijspuiten.
Ja is mijn normale dagprogramma zeg maar. Precies 2 prachtkindjes hebben we straks hier rondlopen..die houden me ook wel zoet. Woeps..ik had een hoopje dat ik bij degene zou horen die afvallen vd BV..haha moet ik wel mijn eigen eetpatroon bijhouden natuurlijk.
Don't worry om de kilo's denk dat je de eerste 10 (of zelfs 15 bij zoveel) wel gauw kwijt bent, wat k zo van vriendinnen hoor dan!! En wellicht wat er daarna nog vanzelf afgaat Ritme vinden/creeƫren met een baby enzo lijkt me ook wel lastig!! Je vindt vast je draai uk
Ik val wel heel erg goed af tijdens het geven van bv. Als de kraamtijd voorbij is moet ik vaak nog een kilo of 3 (kom gemiddeld altijd zo'n 17 kg aan) Die 3 kg verdwijnen dan als sneeuw voor de zon en er gaan er ook nog een kilo of 5 extra af. Die komen er wel weer bij als ik stop met bv. Ik kan ook werkelijk alles snoepen en eten, heerlijk!! Voor mij het perfecte 'dieet', over 3 maandjes mag ik weer.