Gebroken vliezen en opgenomen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ukoldaatje, 19 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Succes! hopelijk blijft je beeb nog even zitten.

2. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Net even weer krampen gehad, maar met even toiletgang opgelost ;)

Buik stond zo gespannen als een veertje.

Zijn er hier meiden met vruchtwaterverlies wat de ene dag maar is dan de andere?

Die 2 plonsen van gisteren heb ik niet meer gehad. T is nu zelfs wel uren weg , en dan loopt er weer wat weg.

3. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Ja, een couveuse is er o.a. voor omdat de kindjes zichzelf nog niet goed op temperatuur kunnen houden. Deze is dus op de juiste temperatuur ingesteld. Of een te vroeg geboren kindje aan allerlei toeters en bellen ligt, ligt maar net aan de start van het kindje.

Nogmaals heel veel sterkte. Heb nog niet gelezen hoe het vandaag met je gaat, zal ik nu gaan doen.

4. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Zo, even bijgelezen. Heb met je te doen, maar ben heel blij om te lezen dat je er zelf zo rustig onder bent. Begrijpelijk dat je je zoontje ontzettend mist! Wil je nogmaals sterkte wensen!

5. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    pff heftig hoor heb heel het topic doorgelezen om te zien of de kleine beeb nog veilig bij je zit.. en gelukkig :) en nu duimen draaien en op jouw gevoel afgaan :)

zal voor je meeduimen!! heel veel sterkte en succes!

6. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Hij zit nog heerlijk bij mama in de buik.

Vanmorgen vroeg was ik om 4 uur wakker. Toen ik hem om 5 uur nog niet gevoeld had (even plassen, linkerzij, rechterzij, maar weer op mijn rug) heb ik even gebeld...

Ideaal komen ze met de ctg...

VOor mijn geruststelling. Nou hij lag was ook te tukken, zat zo op 120/140 vanmorgen.

Nog altijd niets gevoeld inmiddels, maar ben nog maar net van de ctg af.

Stom he dat je gewoon niets voelt maar dat het wel begweegt..

7. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Dat vond ik ook zo vaag.. Dan zeiden ze dat ze lekker druk was, maar ik voelde dan niets.. Zeker buikvet :)

Hier dag ook vroeg begonnen.. Of nee laat eigenlijk, Fiene heeft tot half zes geslapen joehoe.. Alleen jammer dat Eef toen ook wakker werd en nu al door huis heen stuitend :)

Maareh.. Weer een dagje erbij!

8. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Oh haha heerlijk he, de meiden zorgen dat je wat hebt aan je dag ;)

Mijn zoontje was er ook al voor zes uur uit begreep ik van mijn man..Meestal slaapt hij wel tot half 7 a half 8.

Jep, weer een dag afgestreept.

Enne hij blijft echt wel zitten hoor tot 38 weken , weet t bijna zeker ;)

Anders had ik toch allang wat moeten merken/voelen?

Ben benieuwd wat de gyn te vertellen heeft straks.

9. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Hoe laat komt ie? Werd ik stapelgek van, dat wachten..

Je komt echt op een gegeven moment in zo'n ritme te zitten.. Ontbijt, ctg, arts, lunch, bezoek enz... En op een gegeven moment denk je.. Ach.. Ook best lekker rustig zo :) heb veel geslapen en gelezen toen, kwam helemaal tot rust hihi..

Heb je al foto's van je grote man bij je bed staan? Vond ik erg fijn, had een grote gekregen met een lachende Eefje erop, deed me echt goed 's morgens..

10. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Mijn man zei, deze komt eerder dan eef (37wk).. maar ik heb continu gezegt dat ze deze moesten gaan inleiden met 38 wk.. Heb denk ik daarom ook nooit kleine maatjes aangeschaft, had zo sterk het gevoel dat het niet nodig zou zijn, ook al zeiden anderen wat anders.. En Fiene is idd met 38+2 ingeleid.. Ik denk dat als ze haar niet hadden gehaald ze nog ff was blijven zitten!

11. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Hoop ontzettend dat je beebje tot minimaal 32 weken blijft zitten. Ben bij de eerste bevallen met 31+2 en weet dus in wat voor spanning jullie nu zitten. En ook al duren de dagen lang, iedere dag is er 1! Succes hoor meis.

12. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    De gyn is net weg.

Hij zei volhouden tot aan de 32 weken, anders ga je naar Rotterdam....anders mag ik hier blijven....tot aan de bevalling.....................slik.......

Moontje; ik heb idd gevraagd of ze een paar fotos van ons zoontje mee willen nemen..

13. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    fijn dat het stabiel blijft nu.
    en blijven hopen dat de kleine nog lekker lang blijft zitten.

14. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Volgens mij kom ik wat tot rust. Heb de laatste paar dagen onder de adrenaline gezeten...ben me toch een potje moe opeens....

Denk dat ik me maar es bij de situatie neer ga leggen en probeer tot rust te komen. Beter voor alles en iedereen. Iets veranderen aan de situatie kan ik toch niet.

15. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

succes meid hopelijk blijft ie nog eventjes zitten! vervelend voor jou maar hopelijk lig je nog een week of 6,7 in het ziekenhuis ;)
    maak het gezellig in je kamer en probeer het inderdaad te accepteren, daar heb je veel meer aan. (makkelijker gezegd als gedaan)

16. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ga ik idd maar doen. Heb mijn ma gevraagd fotos van mijn zoontje mee te nemen zo.

Ik heb al mijn spulletjes wel die ik nodig heb.

Ga maar uitrusten. Zal het straks met 2 bengels druk genoeg krijgen denk ik zo.

17. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Sterkte hoor, vooral ook met de verveling... Ik lag 2 nachten in het zh en was toen al niet te genieten. Misschien kun je online nog het een en ander shoppen? En snap dat je je zoon mist, hij jou wrs ook! Mag hij regelmatig even komen knuffelen?

18. eva33

eva33 Actief lid

23 dec 2011
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff, had net je verhaal gelezen en kreeg vannacht toch pjn in mijn buik en kramp, moest gelijk aan je denken! ( fijn ligt er midden in de nacht een wild vreemde aan je te denken :( :) )

Gelukkig voor mij buikgriep.
    Voor jou heel wat rotter.

Probeer inderdaad je er maar bij neer te leggen, meer kun je niet.
    Misschien tegen de verveling ouderwets handwerken? Is leuk om te doen, lekker haken met een grote naald, maak je zo een leuke omslagdoek of zo.

Heel veel sterkte daar en hou ons maar op de hoogte.

Groetjes Eva

19. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland

Jeetje wat een nare situatie! Denk dat je het beste inderdaad je erbij neer kan leggen en tot rust komt.
    Ik kreeg met 27 weken vroegtijdige weeen. heb 3 weken in het ziekenhuis gelegen met weeënremmer en longrijping. Daarna volledige bedrust tot 35 weken. Nu had ik nog geen kindje rond rennen dus dat is wel een groot verschil. Een aantal tips om er een beetje door heen te komen:
    - vraag veel vrienden en familie om op bezoek te komen (ik keek hier altijd erg naar uit en dan ging de tijd lekker snel)
    - veel online shoppen voor de baby (niet goed voor de portomonee maar wel voor de tijd;))
    - ga een dagboek voor de baby en/of voor je zoontje

Als ik even niet meer zag zitten en een huilbui kreeg zei ik hardop tegen mezelf; er zit een mooi wondertje in mij....bedrust is niet leuk maar wat maakt het uit als ik straks dat kleine wondertje in mijn armen heb!

Veel sterkte!

20. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ben idd aan het shoppen, surfen, googlen..

Heb een stapel goede boeken..

Kom er net achter bij de internist dat ik gewoon al 4 weken de verkeerde insuline spuit....

Heb de novomix gekregen, en dat is 30 procent kortdurende insuline en 70 procent langdurende insuline....

Komt zo de diabetesverpleegkundige langs om dat te veranderen...

Of ik nou een verkeerd recept heb gehad, of verkeerd meegekregen van de apotheek geen idee??

Ik ben er mee aan de gang gegaan, ik heb er ook geen verstand van.

Lekker lullig. Vraag me af wat de risicos zijn voor de baby..

Leuk kreeg een standje datik zoveel ben aangekomen..ja 30kg sinds begin zwangerschap.......maar ik kan door de BI amper lekker bewegen, harde buiken waaardoor ik veel moet rusten terwijl ik iemand ben met 3 paarden 3 honden en natuurlijk mijn gezinnetje waardoor ik vrij actief persoon ben...

Nu zit ik te nietsen en ik eet meer dan ik gewend was en verbrand minder want ik doen iets...

Aagggghhhrr emotievreter ben ik ook....als ik stress heb ga ik eten........nou stress heb ik nu wel op zijn tijd.

Deel Deze Pagina