Jeetje zeg. Wat zul jij een pijn hebben gehad zeg..pfff... Als de nierstenen weg zijn, maak je die dan opnieuw aan? Hoe werkt dat? Snap dat je de bv voor jezelf niet goed hebt afgerond. Daar kies je het liefste zelf je moment voor. Kan me voorstellen dat dat je nog wel es bezighoudt.
Oei zijn mijn verhaal kunnen zijn. Ik ben 158cm. Weeg altijd gemiddeld tussen de 70/75 kg. Maar schommelt daar altijd tussen, ik jojo.... Er is dus nu ruim 30 kg bij...en die #($* grens bereikt..schrijf m niet eens op.. Mijn buuf bleef ook zeggen : weet je zeker dat het er geen 2 zijn...........zo irritant. Oh mijn schoonmoeder zegt ook zulkde dingen over me...zo fijn zulke mensen.... Hahahahah die laatste opmerking van je toppie!!!!
Nou daar ben ik dus zo bang voor dat ik een hangende lap vel over zal houden...Rol had ik al, 2 zelfs haha, maar dan gewoon netjes hoog en niet flubberend...maar t moet niet zo worden dat t halfverwege je schaamstreek gaat hangen. Dat krijg je met de beste wil van de wereld nooit weggesport..
Heb irritaties plekjes in mijn liezen op de plek van mijn onderbroekranden. Rotplek, en rotgevoel. Dacht ik ga maar een spuugdoekje in stukken knippen en in mijn liezen leggen zodat t kan drogen daar. Kan t zelf niet meer zien hoor..voel t alleen...gatsie straks zijn het smetplekken.....
Ik maak waarschijnlijk steeds weer nieuwen aan ja, Waarschijnlijk door verkeerde opname van zouten en andere dingen door de darm. waardoor de nier teveel te verwerken krijgt en dus stenen gaat maken. Maar moet nog op de uitslag wachten van de vorige steen en dat duurt een maand of 5 aangezien daar maar 1 lab in heel nederland voor is. Maar ik ga lekker op het bankie nu. Beetje woezie op het moment door alle medicatie. Sorry voor alle ego berichtjes hoor. Maar heb even niet de energie om verder te reageren. Dikke digiknuffel voor iedereen die het even kan gebruiken.
Joh meis je hebt het harststikke rot nu, mag je toch lekker even je ei kwijt! Niets niet ego hoor!!!!!!! Maar 1 lab in ned, dat schiet dan lekker op zeg. Zijn er geen preventieve medicijnen die dit kunnen voorkomen, want dit om de paar maanden wil je gewoon niet hebben... Kruip zo maar lekker in je bedje en laat je zover dat gaat maar even lekker verzorgen. Hoop dat je pijn weg gaat of blijft, en dat t niet terug komt. Hele dikke digi knuf terug!! Hou je taai!
Het komt wel goed met ons hoor! Ben ik heilig van overtuigd We laten ze lekker lullen die schone moeders en anderen! En een rol vel meer of minder, who cares wij hebben toch straks effe een kind op de wereld gezet. En die heeft in dat rolletje vel "gewoond" voor 9 maanden lang. Ik heb geen illusie dat ik straks mn ouwe buik weer terug heb en die was al niet strak hihi. Die broeiende onderbroekranden in de lies herken ik wel. Ik heb dat ook en moet nog 10 weken haha.. Plus het is nu ook lekker broeierig weer, en dat helpt ook niet mee. Het zakt straks allemaal wel af en onze broeken ook hahahaha.... Assertief blijven is de beste optie, maar snap best dat sommige opmerkingen had kunnen aankomen. Heb dat zelf ook en ik kan er soms ook stiekem om huilen ondanks mn antwoorden.. *zucht* hormonen
je zal versteld staan hoe alles nog bij kan trekken! maar geef t tijd! mijn jongste is 1,5 en nog trekt t bij.
Wat irritant hè, dat gezeur over buikomvang en gewicht tijdens je zwangerschap... Alsof je daar op zit te wachten. Ik ben zelf ook niet zo groot (1.63) en redelijk tenger gebouwd. Ik ben nu voor de 5e keer zwanger en kom ook altijd aardig wat aan tijdens de zwangerschap (bij de 1e 2 allebei rond de 20kg) Ik kreeg daar ook continu opmerkingen over. Gelukkig gaan bij mij de kilo's er heel snel van af, mede dankzij de bv. Ik ben op dit moment 28wkn zwanger en heb een enorme buik, ben alleen 'nog' maar 6kg aangekomen. Als ik weer van die irritante opmerkingen krijg zeg ik gewoon niet veel terug. Ik moet er wel bij zeggen dat ik al 4 keer een baby heb gekregen van ruim 8 pond.
jeetje meid reageer eigenlijk niet maar lees wel alles. Vind het echt respect hebben hoe je hier mee omgaat allemaal! Maar sorry hoor wat een dom $T$)(#$@ die dat tegen je heeft gezegd, ik vind het echt ronduit schandalig dat ze dat gewoon gezegd heeft, hoe haalt ze het in haar hoofd. Ik snap ook wel dat het niet handig is als je 30 kilo of meer aankomt maar he dat weet je zelf ook wel, en om nou te zeggen dan doen ze heus geen keizersnede, het is niet dat je over de 120 kilo weegt wat een gezeik zeg! Ben er gewoon boos van haha! Ik zou echt een klacht sturen of even bellen want zo kunnen ze niet met je omgaan! Je hebt het al lastig genoeg, je bent al beperkt aan huis en bed! Sterkte meid
Heb eindelijk es goed geslapen moontje ))))) Had mijn voeteneind flink omhoog gezet voor al het vocht in mijn benen en voeten. Ze zijn niet veel dunner geworden, maar wel dat t geholpen heeft om dat rotgevoel, pijn door dat gerek aan je vel, te verminderen. Dus ik hoefde daar vannacht niet mee bezig te zijn. Ook hebben mijn heupen vannacht niet opgespeeld, ms wel doordat mijn bed nu omhoog staat aan de achterkant? Hoefde er alleen uit om te plassen elke anderhalf uur, maar ben dan in een halve min weer vertrokken. Voel me dus ontspannnen. Was fijn. Had alleetn nog wel een paar uur door kunnen tukken hihi... OVer t gewicht: nee handig is t niet. Maar dat had ik ook allang verzonnen. Stomme is dat het ziekenhuis er nooit maar ook nooit een opmerking over heeft gemaakt.. Ze zei ook nog, toen ik zei dat de baby vier weken voorloopt, " maar dat kunnen ze bij jou helemaal niet goed meten met de echo ivm de dikke laag".. ..sorry, maar ik heb nog nooit zulke heldere echos gehad als in dit ziekenhuis. Ze hebben gewoon super goede apparatuur. Heel helder en duidelijk beeld. Dus nam ze de metingen van het ziekenhuis ook niet erg serieus, omdat ik dus te dik zou zijn om het te kunnen meten. Eigenlijk had zij me beloofd om door de laatste loodjes heen te slepen, ik denk dat ik op mijzelf aangewezen ben. Ik heb geen zin om daar volgende week mezelf weer af te gaan laten kraken. Ga ik wel als ik het nodig vind, naar de verloskundigen in het ziekenhuis. Als ik even psygische begeleiding nodig heb ofzo. Die hebben ook nog nooit over mijn gewicht gezeurd. De gyns niet en de verpleegkundigen ook niet. Denk dat ze daar veel meer gewend zijn. Het enige wat ze in het ziekenhuis zeggen is, dat het te zien is (nav echos natuurlijk) aan de buitenkant dat het een groot kind is en ik veel vruchtwater heb. Moet t gewoon zelf even doen het laatste stukje, met hulp van jullie meiden, komen we er wel )))))))))
En samen komen we er..ik in elk geval Heb besloten niet terug te gaan naar de verlos. Balen wel dat zij de nazorg doen hahaha in de kraamweek..
Mooi.. kijk als jij je een dag naar voelt door een verlos... jemig.. dan geloof ik wel dat je niet teruggaat... zeker als de eerste insteek was dat ze je gerust zou stellen...