Gebroken vliezen en opgenomen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ukoldaatje, 19 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    Oudste is op de psz, Jongste is heel lief aan het spelen dus daar heb ik totaal geen last van.
    Ga even liggen,sta weer op even pc,weer even liggen.
    Man is wel thuis maar is zelf ziek.
    En tot nu toe lukt het aardig. Als het niet meer wil haal ik hem uit bed en ga ik zelf liggen.
    Tis alleen beter om wat heen en weer te lopen en iets te doen.
    De steen zakt dan eerder. Als het helemaal niet lukt ga ik even op mijn zij liggen zodat er even weer ruimte word gemaakt.
    En daarnaast heb ik natuurlijk ook genoeg pijnstilling in mijn donder om een olifant te vloeren haha.

weet je wat ik me net bedenk?
    In 2008 was ik nu net zwanger van n. en teste ik 2 juli positief.
    In 2010 was ik ook net zwanger van k. en teste ik ook 2 juli positief. Zo apart het is nog niet zo heel lang geleden maar het lijkt al weer zo ver weg.

2. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Rustig aan meis, en een hele fijne dag! xxxx

3. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    2012 en 2 juli komt er alweer aan;)

Jou kindjes zijn dan zeker vlak achter elkaar jarig?

4. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    @gekko,
    haha ja ik weet het.
    Klopt ze zijn heel dicht op elkaar jarig.
    28 febr is de jongste en 3 maart de oudste.

5. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Hahahaha zou je dan binnenkort niet effe testje doen ;)

Want jij en de papa zeker weten, zijn de meisjes het nog niet mee eens zie ik aan je onderschrift ;)

6. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    haha had al bedacht om de traditie in ere te houden en ondanks de pil ga ik 2 juli testen hoor.

7. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    GRRRR zit me op te vreten over een topic zeg!
    Stom wicht met jullie maken jezelf gek.
    *ergert zich groen,geel,rood en paars en kookt inmiddels*

8. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    wat een baggerweer hier.. en bij jou uk?

9. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    ben in het ziekenhuis ook nooit gewogen.. vroeg het aan mijn gyn en die zei "waarom dan?" uh.. hallo, ben net een walvis!

10. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ach shanandoah sommige mensen praten naar ze verstand hebben.... neem t maar met een flinke korrel zout.

Echt uk als ik verder nog lees wat die vk van jou gezegd heeft.. wat een kolder. uit welk tijdperk komt ze zeg! je was wel iets te zwaar maar niet zo dat dat met een echo een probleem had moeten zijn hoor! belachelijk!! volgens mij is gewoon anti mensen met een paar kilo te veel...

en over t aankomen. je hebt nu ook al een behoorlijke tijd een vrij inactief leven. en ik moet zeggen toen ik met mijn oudste in t zh lag ik ook behoorlijk snel aankwam. maar ja. je doet niks en t eten wordt zelfs aan je bed gebracht. was t na 3mnd weer kwijt btw!

11. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    @ moontje succes met je baggerweer ;)
    Hier is het heel wisselvallig,lijkt of er een dikke bui komt en dan klaart het weer op.

@ cherie
    ja je hebt gelijk, korrel zout! ga ook niet meer lezen bij iedere post komt ze dommer over.

12. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    zonnetje schijnt weer gelukkig

13. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moontje volgens mij wonen we dan in de buurt... hier was het rond die tijd ook fikse regen... en nu een zonnetje...
    Ik geloof dat het heeft geonweerd.. maar ik val elke dag rond een uur of twaalf voor een minuut of 50 in slaap;)

Sommige topics lees ik niet... andere lees ik wel... lig in een deuk om de eerste paar reacties.. en dan ga ik verder met mijn leven...
    Kan me er moeilijk druk over maken... ;)

14. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Ik vermaak me soms kostelijk om sommige topics. Maar soms denk ik ook dames dames waarom rellen en tekeer gaan. De hormonen vliegen soms over het beeldscherm..

Gelukkig zijn er ook heul gezellige topics :D. Tis idd wisselvallig weer hier en nu regent het weer en ik wou net ff naar de action.. grrrrrr

15. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Oh hahah heb ik ook effe in gereageerd.....zelfde irritaties.

16. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Zij was idd degene die vanaf het begin af aan telkens zei, je bent nou eenmaal stevig..Nou ja, daar kon ik mee leven.

Ik heb hashimoto, mijn stofwisseling gaaat een stukkie langzamer dan normaal. Dus een gewone boterham verteerd bij mij ook langzamer dan gewoonlijk. Als je dan iemand bent die graag eet, of emotie eter is, jojo je gewoon. Ik zat altijd tussen de 70 en 80. Lag er maar net aan hoe ik in mijn vel zat/zit.

Nou daar stak zij het toen altijd op.

De andere 2 zeiden er weinig tot niets van.

Zij is ook gevalletje: bonestaak.

17. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Hier storm het, afwisselend met buien en een zonnetje...

Manlief is de hort op. Ik denk om dat peuterbedje. Als dat zo is ben ik eigenlijk een beetje boel boos...........

Zaten te lunchen. Ik zeg gos, maandag 36 weken. Als ze het halen in week 38 (inleiden) dan mag hij gelijk mee naar huis, nou ja, na 2 nachtjes...ivm zw diabetes en mijn insuline.

(er moet nog een kastwand gemaakt worden incl commode. De cv moet nog opgehangen worden, de plintjes geverfd en teruggeplaatst, zoontje moet nu echt uit t ledikantje anders denkt hij dat ie eruit moet voor zijn broer..is ook zo..maar wil die link niet direct leggen, dan moet alles nog ingeruimd worden en bijgewerkt, en accesoires gekocht worden).

Dus ik zeg we moeten nog heel veel doen. Mijn vader was net wezen meten die gaat aan de slag met de kastwand en de commode.

En ik vraag wanneer gaan we om het bedje voor Jin. Nou hij was in de ikea geweest deze week en had geen zin om nog es te gaan. Ik boos, want ik wil alles nu wel geregeld hebben..

Goed, ik zeg ik ga slapen....hoor ik ze om 1300 wegrijden..en ze zijn nog niet terug.

Ik denk echt dat ze om dat bedje zijn.

Maar dan moet er een matrasje bij en beddegoed, dekbed, overtrekken enz enz....had ik graag zelf uitgezocht..want sja..nou ja. mijn man en kleuren enzo...gaat m niet worden.

Oke, zeg dat ik zelfmedelijden heb ;)

18. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Dat topic is gesloten. Ging es effe bijlezen.

Voel me echt zielig..ze zijn idd om dat bedje en alle toebehoren. Ik voel me zielig hier tussen de 4 muren.

VOel me buitengesloten...hormonen zeker weer?

19. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    hier heeft mijn vriend als een bezetene eefjes nieuwe kamertje in orde gemaakt toen ik in het zh lag.. toen hoorde ik maandag dat ik dinsdag waarschijnlijk naar huis mocht.. dus ik blij, kon ik bij eefjes eerste nacht in haar nieuwe kamer zijn.. laat mijn man haar al die maandagnacht in haar nieuwe kamer slapen.. was echt pissed haha

20. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    Nou dat hoeven geen hormonen te zijn hoor.
    Ik zou het als niet zwangere ook totaal niet leuk vinden.
    Mijn dochter zijn eerste grote bed is ook door een ander gehaald.
    Maar die heb ik toch wel aan de hand van foto's vanuit mijn ziekenhuisbed uitgezocht hoor.

Deel Deze Pagina