Gebroken vliezen en opgenomen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ukoldaatje, 19 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Vandaag 36 weken...Yaaaaaeeeeehhhhhhh!!!!!!

2. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    jeej goedzo!

3. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uk gefeliciteerd!! Weer een week erbij!!

4. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Goedzo!!! Nog ff blijven zitten beeb :D

5. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Go Baby!!! goed man! feestje vieren! hoop dat hij snel komt voor je. hij heeft een mooi gewicht! komt vast goed.

6. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Nog weekje dan mag hij komen van me ;)
    Dan is hij 41 weken groot..
    Mag t wel he?
    Denk alleen dat gyn en ik een andere mening hebben, en hij week 38 aanhoudt ;)

7. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahahaha.. je denkt een eigenwijs in je buik te hebben Uk?

8. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Jep! Net als de jouwe ;) die zit ook nog lekker warmpjes erbij he ;)

9. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die heeft duidelijk geen haast...
    morgen een echo om te kijken of er voldoende placenta en vruchtwater is.... en of strippen mogelijk is...

We gaan het zien....

Maar dat kleine eigenwijs is is zeker... dat werd al duidelijk bij de 20 weken echo;)
    Hadden ze het hart gevonden... wilden ze kijken of alles goed zat... en hup, koprol.. weg hart... hahahahaha

10. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Uk, krijg je nog groeiecho's? Want blijft de voorsprong zo'n beetje gelijk of kan het ook zijn dat hij nu nog maar heel minimaal groeit, omdat hij al groot is?

11. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Alweer 36 weken! Gelukkig maar! Ben benieuwd of de kleine zich nog voor 38 weken aandient.

12. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Whoehoew uk! Toppie!!

Hier morgen alweer 30 weken, en intake kraamzorg! Het komt dichterbij nu haha spannend!

Wel weer last van mijn ruggetje en bekken. Maar eens bellen zodra de ostheopaat van vakantie terug is.

13. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Hihi zit er al vroeg ingebakken he, dat eigenwijze..

Spannend joh!!! Gaan ze dan meteen strippen als het mogelijk mocht zijn?

Ben wel benieuwd naar jou beeb hoor hihihi...je doet het ws perfect zo, anders was tie er allang uitgekropen;):p

14. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Vorige week vrijdag laatste groei echo gehad. Loopt zo gemiddeld tussen de 4.2 en 3.6/3.5 weken/dagen voor op groei nog altijd.

Had gisteren die ctg en echo. De verloskundigen die me toen zagen hadden allebei zoiets van wow, die is echt al heel groot. Grootte van een baby die geboren mag worden..

Dat zeiden ze bij het voelen. Op de echo hebben ze alleen gekeken naar de hoeveelheid vruchtwater.

15. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ben er van overtuigd dat we hem er uit moeten gaan lokken;)

Papa had al een bakje chips voor de uitgang gehouden, maar helaas is hij daar nog niet aan toe...kan nog geen BV voor de uitgang houden om hem te lokken;):D

16. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0

Spannend he...ik vond het krijgen van het kraampakket ook zoooo spannend....zo echt wordt het dan opeens.

Je bent nu echt aan het laatste stukje bezig. En mocht er nu wat gebeuren is het kindje al goed levensvatbaar...geeft zoveel rust!

17. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Is ook zo, weet wel dat ik een beeb krijg maar tis nog steeds zo onwerkelijk. Ik denk dat het besef pas komt als ie op mn buik ligt haha.

Ik heb al wel pijnlijke harde buiken sinds gister. Vandaag is het minder, af en toe ook in rust dat ik het pijn vind doen sinds gisteravond op bed.
    Zijn dat nou die zogenoemde voorweeen? Ik maak me vooralsnog niet druk hoor anders bel ik de VK. Maar ik vroeg het me gewoon af ;).

18. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Bij mij werd mijn buik tijdens de voorweeen echt keihard en een heel ongemakkelijk gevoel, alsof er een giga baby in mij zat die in een te kleine ruimte probeerd rond te draaien.. Kunnen ook indalingsweeen zijn, die deden bij mij wel pijn... Of was het nou omgekeerd? Uh...

Anyways.. Net met Fiene bij het cb geweest, 4 cm en ruim een kilo gegroeit in een maandje.. Groeit als een bouwvakkertje.. Was gezellig aan er babbelen met de arts en probeerd al wat te kruipen..

Nou.. Ga ff dutje doen, ben kapot!

19. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Probeert al wat te kruipen...woooow....das een vlotte meis dan ;)

Wat groeien ze hard zeg, die eerste tijd..pfff..

Het eerste jaar he, ongelooflijk hoe snel die kindjes zich ontwikkelen...

Lekker tukje doen, samen met Fiene. Slaapt Eefje ook smiddags nog?

Jin is daar zo rond de kerst mee opgehouden. Jammer was best lekker even paar uurtjes mee tukken met hem!

Zoals jij beschrijft Moontje heb ik die hele tijd sinds ik laatste keer opgenomen ben. Dan zullen dat de voorweeen zijn hihihi..ingedaald is hij bij mij al..

Al kan hij nog verder zakken zeiden ze gister, er is nog ruimte over om verder te zakken..Die indalingsweeen, vreselijk..Heb het in week 30 drie nachten achtereen gehad.

Maar die kwamen niet in regelmaat. Gewoon af en toe vreselijk gemene krampen in mijn schaambot, en ik kreeg er tranen van in mijn ogen. Moest t ook echt warm maken (stond niet op teveel pijn, dus mijn handen erop gehouden om t warm te maken) om t enigszins af te laten zwakken.

20. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Hier ook nog zo onwerkelijk!

Nu gaat t wel steeds meer tot me doordringen. Ik zie nu gewoon een heel kontje mijn buik uit komen..dan denk ik, wow, das gewoon een baby in mijn buik...

Deel Deze Pagina