Gebroken vliezen en opgenomen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ukoldaatje, 19 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Je prikt door mijn zeepbel heen, ik dacht en hoopte nog steeds dat dat besef zou komen :p
    Kan het nu ook nog niet geloven. Zal wel onwerkelijk klinken voor niet zwangere lezers (was ooit zo'n lezer en geloofde er geen zak van :p ). Maar als alle krijsertjes er straks zijn, geloven we het vast :)

Ik hoop stiekem dat het geloof nog komt als ik wat ga voelen in m'n buik hihi.

Oh jullie als ervaringsdeskundigen kan k wel wat vragen:
    links van mijn navel is mijn heuveltje (liggend) wat hoger dan rechts, kan het zijn dat mijn placenta daar ligt of waarom is mijn heuvel niet gelijkmatig :p Rechtop merk je het niet want dan zet mijn zwemband uit hihi.

En uk wow 36 weken, wie had dat gedacht!!!!!!!! Stiekem toch wel aangenaam daar lekker warm bij mama!!! :):):)

2. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ik had dat ook rond die tijd dat naast mijn navel rechts, dan wel en dan weer geen bult zat...Haha ik dacht dat het de baby was...maar waren gewoon mijn darmen die dan weer wel en dan weer niet uitgezet waren...

Weg mooie gedachte, niet de beeb, maar gewoon ontlasting ;)

Placenta kan je volgens mij niet zien. Dat is zacht weefsel, dat geeft geen weerstand.

En ik denk dat jou baarmoeder nog niet bij je navel is? Das meestal pas rond 20 weken, tenzij je eerder al een kindje hebt gehad, dan groeit het wat sneller omhoog.

Ja s grappig joh. En ik kan dat kontje ook helemaal vastpakken als het ware.

Nogmaals blijft het onwerkelijk hoor..maar nu ik dus echt een baby zie door mijn spekkies heen, ga ik toch wel geloven dat er een heus minimensje in me aan het groeien is.

Jep 36 weken!!!!! Nog 2 weekjes....jipppieeee..

3. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Hey buuf wat fijn dat Fiene groeit! Zo heurt 't ;) Slaap lekker voor zo! xxx

@ Uk :

Hihi apart is dat he? Ik had laatst een voetje te pakken, manlief trok wit weg haha. We waren ff aan het dollen de beeb en ik. En pas onder de douche zag ik een kontje omhoog komen.

Gister behoorlijk last gehad van de bovenkant vd baarmoeder die tegen mn gekneusde ribjes aandrukt. Want de beeb doet "kick the momma" ;)

Vandaag de master bedroom gepimpt met manlief nu zo ff boodschapjes doen en dan ff lekker niks!

4. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Hahaha miss is het gewoon kakaccino!! Hahaha... wie weet, vond het al zo raar dat het alleen links is steeds.
    Als k een harde buik heb voel k goed dat de bm al tot aan mn navel zit, tot iets erboven miss zelfs geloof k! Wel eerste kindje. Echoding ging ook net onder mn navel op mn buik vorige week, alle smurrie in mn navel (iew) ;)

Kwil het ook geloven en beseffen, maar geniet er ook van dat k nog relatief alles kan haha :)
    Dat je de ledematen zo duidelijk kunt voelen lijkt me echt surreal!!!
    Straks ligt het wonder in je armen en dat is denk k ook surreal!! :) :D

5. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Kakkacino!!! Geniaal :D

6. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Hahaha dat woordje gebruiken manlief en ik altijd ;)
    En hebben nog geen eens kinderen, moet je nagaan :p

7. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahahahaha.. jij ook waarschijnlijk...

Maar idd ze gaan gelijk strippen als het mogelijk is....

Hoe is vandaag gegaan?

8. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Oohh spannend Gekko!!
    Hoe laat moet je er zijn?

Ben zoooo benieuwd hoe dat is strippen, en of het dan meteen gaat werken zeg maar..

Gaan ze niet effe direct na het strippen je vliezen breken, even vaart erachter zetten, we zijn zo benieuwd hier hihihi..

Amona, je bent er ook al vroeg bij met harde buiken, poeh poeh als dat maar niet erger zal worden dan de komende tijd..

Je hebt hoge smalle baarmoeders, en bredere baarmoeders, dus je kan idd makkelijk bij je navel zitten.

Ik had met de pretecho van 16 weken ook dat ze op mijn navel deden echo-en terwijl mijn baarmoeder er echt nog stuk onder zat ..geen idee hoe dat werkt.

Beautivil: Jaaaa zooooo bijzonder..je kan het gewoon vastpakken...ik kan echt zo mijn handen onder het kontje schuiven zeg maar (heel raar met je eigen vel er tussen)..VOetjes heb ik nooit weten te vangen hihihi..

9. willow23

willow23 Niet meer actief

he uk,

fijn dat je over twee weken ingeleid wordt spannend!!!!!!
    lees vaak mee in je topic, en hoe het met je gaat vind je een sterke en lieve meid!!!!

willow

10. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Hier hebben we ook ons eigen "taaltje". Buitenstaanders snappen er niks van en kijken ons soms aan hahaha....

@ Uk : Dat voetje vastpakken is vaag hoor haha maar wel leuk. Junior is druk vandaag.

Ben ook moe, om 3 uur en om 5 uur standaard wakker om te piesen.
    Daarna draaien om een pijnvrije ligpositie te vinden. Rond half 10 weer wakker, eruit en rond deze tijd van de avond alweer brandende ogen van vermoeidheid.

Nu ben ik wel druk geweest vandaag, maar dat laatste stukkie van de zwangerschap voelt qua vermoeidheid net zo aan als de eerste 3 maandjes haha.

Oh en ik was op zoek naar de afstandsbediening, die vond ik net terug in de koelkast haha. Hij doet t gelukkig nog wel....

11. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    whahaha afstandbediening in de koelkast.
    Ik zette destijds de kattebrokken in de koelkast.
    telefoon in de kast dat soort dingen.

12. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Hihi afstandbediening in de koelkast :) Nouja, alleen als ie ijs en ijskoud is dan? hihi.
    Kvergeet wel veel maar heb mezelf nog niet op zulke acties kunnen betrappen ;)

Uk, miss heb je wel gelijk en zit ie nog iets lager hoor, maar het is hard daar wat het eerder niet was, vandaar dat k het dacht/denk.
    Harde buiken vooral na drukke dag of als ik emotioneel ben, hoop dat het niet te gek wordt idd... doordat de buik nog niet zo groot is, merk k ze niet echt als k niet op mn rug lig, dus miss is het wel vaker... of miss noem ik het een harde buik en is dat nog niet zo haha, kan ook maar zo. Voelt voor mij iig niet comfy op zo'n moment ;)

Slaap jij een beetje 's nachts eigenlijk? Of moet je het vooral van de hazenslaapjes overdag hebben?

13. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Nou dat komt dan vast heus waar nog wel :p Gister wou ik zeggen zelfbediening. Zei ik: "Het is hier zelfbevrediging". Dat woord zei ik laatst ook al tegen schoonpapa, ik kon wel door de grond! :p
    Waar het hart van vol is ;) hahaha.

Op het werk hoorde ik de directeur klagen over zn buikje. Dus ik zeg: " Ach maak je niet druk. Goed gereedschap hangt onder een afdakje". En net dat ik dat zei :$:$:$.

Mijn collega's lagen onder de tafel van het lachen. Ik schaamde me dood maar hij zei al die hornoontjes van jou he :p

Toen ik dat verhaal thuis aan manlief vertelde zei dat ik een "erectielid" had beledigd :p (ipv directielid) ;).

14. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    hahahahaha zo zo, jouw opmerkingen (zelfs naar de baas) zijn niet voor de poes om het maar zo te zeggen :p

Lachen om met jou te werken (in de bezwangerde toestand iig :p).

15. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Ja en aan mn collega vragen om "doorzichtbaar" plakband ;).

16. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    hahaha hoeveel soort plakband heeft jullie bedrijf?
    Nou snap k dat je niet dat matte wilt of dat bruine maar zo'n specifieke vraag LOL :p
    Maar wel goed om te lezen dat niet alle vragen/versprekingen s. getint zijn ;) anders ging ik me zorgen baren (ipv een kind) :p

17. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    :d:d:d:d:d

18. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Heey meiden ff een groetje. Gelukkig heb je nog een bib, uk!

19. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Zelf kiepte ik een oud pak melk leeg in de vuilnisbak en het karton in de aanrecht..zulke domme dingen..hihi..

Hier is slapen een zeldzaamheid. Heel veel pijn in mijn bekken. Maar nu ook die zenuwpijn in mijn buik onder mn borsten, ik kan amper nog bewegen. Scherpe snijdende pijn vreselijk.
    Plassen om de anderhalf uur. Ik hou echt heel veel vocht vast en alleen snachts plas ik best grote plassen vocht weg.

Slapen totaal denk ik 3 a 4 uurtjes totaal op een nacht.

Ben ik smorgens totaal loss en vast van plan diep in slaap te vallen..is zoontje wakker..

Kan ook niet meer lopen, er is iets in mijn onderrug of bekken tegelijk, wat zoveel pijn doet dat ik niet meer overend kan staan. Denk dat alles zo zwaar weegt dat ik het niet meer kan dragen.

Wat me nu overkomt, ik kan op de wc er niet meer bij om schoon te spoelen ...baby zit in de weg. Ik moet nu uitdruppelen..douche heel veel nu. Ook om de pijn te verzachten en mezelf schoon te spoelen..

Na ontlasting is het een hels karwei om mezelf schoon te maken. Kan er dan wel een potje om janken.

Was vanmiddag de kinderkast in aan het ruimen en ik was op de grond gaan zitten, kwam ik niet meer overeind. Had mijn mobiel beneden laten liggen, en mijn man en zoontje waren gek aan het doen beneden, ik bonken op de vloer, maar duurde wel 20 min eer ze me hoorden..voelde me zo zielig en alleen..

Kon niet naar voren buigen omdat daar de baby me terug duwde. Die pijn in mijn bovenbuik (die messteken), rugpijn, kon me geen houding vinden om mezelf op te hijsen.

Kortom mijn lijf geeft aan dat het nu wel te zwaar is.

Dan laat ik die krampen/harde buiken maar even buiten beschouwing ;)

Heb het zoooooo gehad.....

Zat al aan allerlei middeltjes te denken om de bevalling op te wekken....

20. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    zwaai zwaai zwaai alles goed?

Deel Deze Pagina