Gebroken vliezen en opgenomen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ukoldaatje, 19 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Shanandoah: nou ik heb het zo warm, al heel de zw..pff...zit niets te doen en te zweten, achterdeur wagenwijd open hihi..ms omdat je toch niet in orde bent nog?

Cherie: hihi kijk das mooi, hoef ik me daar niet over op te vreten dat ik die perse wil eten ;) idd wel eeuwig zonde van je zonde ;) als je dan zo goed afvalt en je mag wat lekkers, dan wle iets wat direct super lekker is.

Zelf ben ik weg van mcflurrys. Maar eet er ms 2 op een jaar omdat die mac zover weg is. We maccen ook maar zelden omdat ik die broodjes zo zompig vind, en de friet veel te zout..

Beautivil: Kane wilde gewoon bij het vrouwtje blijven en voor haar zorgen als er iets is, wat een lieverdje! Wat voor ras is het ?

Wij hebben 2 mopsen en een beagle..(die laatste is echt van mijn man, ik heb er niets mee met jachthondenkarakters hihihi..)

2. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    shana kan t zijn dat je moe bent?:D maar ik vind t ook niet warm. ben dan ook moe :p! hahaha

ooo zie t helemaal voor me met die hond hahahahaha! leuk

3. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Ik heb het niet koud, ja alleen mn tenen zit in een bigshirt met een sexy flanellen pyamabroek en een dik vest aan van manlief. Soo charmant hahaha..

Kane is een engelse stafford, hij is nu 3 jaar bij ons. Was eerst ons oppashondje van mn vriendin. Toen ik hier pas woonde leerde ik haar kennen. In sept 09 werd ze ziek en bleek het om kanker te gaan in haar ruggemerg. In december was ze overleden, zo snel ging dat. Op haar verzoek istie hier gebleven, en we zijn er zo gek mee en hij met ons.

Mopsen en beagles zijn ook leuk. Maar zijn beagles ook niet eigenwijs ? :p Die van mij tenminste wel.

4. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Shana lekker in je bedje gaan liggen zo joh. Kruikje dr bij. Bijtanken!

Meiden, vanaf wanneer gaan of zijn jullie met een baby op vakantie gegaan?

Mijn mannetje blijft maar zeuren dat hij zo graag in sept een weekje naar Italie wil (doen we elk jaar Italie), lekker zwemmen met Jin. Niet meer al te warm. En dan huren we altijd een stacaravan van eurocamp.

Maar ik weet niet of het zo slim is om met een baby van een week of 7 a 8 (??) op vakantie te gaan?

We gaan altijd met de auto.

Mijn ouders gingen met mij en mijn broertje vanaf 6 weken al op vakantie naar Italie.

Zelf weet ik niet of dat met een baby te doen is?

Bedoel andere omgeving enzo? Of heeft een baby alleen zijn papa en mama echt nodig?

Ga niets boeken hoor. Geen idee hoe ik uit de bevalling kom en hoe het bekken dan aanvoelt. En geen idee hoe de baby het doet als het geboren is.

Als we het zouden doen, dan even een last minute zeg maar.

5. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Uhhm nou Uk das een goede, wij gaan nooit op vakantie dus aan mij heb je niet veel. Maar je zou tegen die tijd kunnen kijken hoe je er dan tegenover staat toch? Dan zit je al in het ritme van je kindje en als je toch last minute doet kan je altijd nog beslissen toch?

6. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Jemig das ook wat van je vriendin!! Vreselijk!! Engelse stafford vind ik ook gave honden, mijn man alleen niet zo ;)

Beagles zijn veel en veels te eigenwijs. Is echt niets voor mij, ik kan er niets mee.

Luisteren gewoon niet, oostindisch doof (terwijl hij toch 3 diplomas van de cursussen op zak heeft ;)), en als ik nee heb gezegd, gewoon nog 100 keer doen wat niet mag..

Strondje eigenwijs.

Mopsen zijn echt mijn hondjes, mijn man is er gek mee, maar die mopsen wilde ik al vanaf jongs af aan. Clowntjes zijn het.

Zijn ook van de echte fokker, vrij aan de prijs woepsie, maar we zijn met onze eerste mops de fout in gegaan bij een broodfokker/mp te gaan halen. Beestje is maar 5 jaar geworden en we zaten bijna wekelijks bij de dierenarts.

Nu 2 super gezonde mopsen, die echt uren kunnen wandelen (niet met 30 gr maar dan kan ik het ook niet ;)) en nooit *klopt af* ziek zijn.

Mijn maatjes.....zla blij zijn als ik straks weer met ze kan gaan wandlen..mis ik echt.

7. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ja dat is eigenlijk de insteek idd.

Vroeg me af hoe andere papas en mamas dat doen/ervaren hebben.

Kan je ook niet echt zeggen, elk kind is natuurlijk weer anders.

Wij gaan altijd maar 1 keer per jaar een weekje weg (vorig jaar maandje china om zoontje op te halen ;)) omdat ik zo n heimwee naar mijn dieren heb..langer dan 7 dagen is echt de max bij mij.

Man wil altijd naar de zon, ik naar de bergen, dus hebben we een favo camping in Italie waar we allebei dolgraag komen, en wat ook zo kindvriendelijk is. We zijn nog nooit met Jin op vakantie geweest en mijn man heeft er zo veel zin in.

Zelf ben ik makkelijk, denk ik inladen en wegwezen. Ws zie ik heel veel over het hoofd waar ik rekening mee moet houden?

Entingen bv? Kan je al met een kindje weg als die nog niet de eerste 3 prikken gehad heeft?

8. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Ik snap het, ik kan ook gewoon niet meer wandelen met Kane. Hij wil het ook niet, hij zet zn kont op de stoep en denkt dat gaan we niet doen met die buik van je. Laatst deed ie dat ook en kreeg ik halverwege harde buiken en bandenpijn. Pas toen had ik in de gaten dat hij het in de gaten had haha snap je het nog ? Hij voelt het 10x bter aan als er iets fout gaat met mij.

Daarom bleef hij ook mooi onder bed liggen slapen. Hij komt ook bij een erkende fokker vandaan. Toen bij mensen in NH gewoond en die konden hem niet aan. Hij was te dominant en advies van DA was in laten slapen want "dat ras" was niet te vertrouwen.

Ze hebben een oproep gedaan op mp en uit 500 reacties hebben ze mijn vriendin gekozen. Die had alle tijd voor hem en heeft hem goed opgevoed. Maar als manlief thuiskomt ben ik ook niks meer hoor hahaha :p

9. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    Wij gaandit jaar ook niet op vakantie.
    Mijn vriend is 7 jaar lang afgekeurd geweest en pas vanaf mrt dit jaar weer aan het werk.
    Dus vakantie zit er dit jaar zeker niet in.
    Maar ben wel eens weg geweest met de meiden.
    Ben een weekendje weg geweest met N. die was toen 4 maanden.
    En vorig jaar een weekje met mijn schoon ouders mee.
    K was toen ook nog maar een maand of 5,6.

Vakantie kan wel. maar je moet zo veel meeslepen.
    Speelgoed,vermaak voor de oudste.
    Kinderwagen,goed bedje enz voor de jongste. pfffff.
    Wat ik zelf persoonlijk wel heb,
    Ik zal nooit naar het buitenland gaan als ze nog zo klein zijn.
    Hooguit dld/belgiƫ.
    Ik moet er niet aan denken dat er iets met mijn kinderen aan de hand is en ik me niet verstaanbaar kan maken bij een ziekenhuis.
    Nee hoor geen denken aan.
    En nederland heeft ook nog genoeg mooie plekjes.
    Het liefst nog binnen anderhalf uur van huis.
    Als er iets is kan je je spullen bij elkaar pakken en naar huis gaan.
    Hahaha errug he?

Over de honden wij hebben ook 2 honden.
    Een jack russel reu van 9 jr.
    echt een oude man en brompot :D maar wel heel lief.
    echter als je hem niet zou kennen zou je denken dat hij iedereen zou maar bijt. Hij kan er namelijk niet tegen als hij net lekker op de bank ligt dat jij druk gaat bewegen.
    Dan bromt hij. net alsof hij denkt: He joh ik lig net lekker blijf eens stil zitten jij.
    Onze JR HAAT voetbal als hij alleen maar voetballen hoort (al is het een game op de ps) gaat hij trillen als een rietje

En dan hebben wij nog een kruizing mechelse herderx witte herder teef die is geboren op 11-11-11
    We hadden beter een andere hond kunnen zoeken want zij is echt niet helemaal lekker bij haar hoofd.
    Ach vooruit ik spam even een fototje.

10. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    wij gaan over een paar weekjes een midweekje naar Duitsland (c.enterparcs) is avontuurlijk genoeg voor ons op dit moment.. moet wel zeggen dat het nu zo met de tweede allemaal wat eenvoudiger gaat, ben wat losser... zat bij eef gruwelijk te stressen met zulke dingen.

11. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Zoiets zal het wel worden ook. Huisje, challetje, wel in buitenland zwarte woud, zwitseland, italie of oostenrijk. Dat je in elk geval ook kinderspullen daarbij kan huren. Voor jin bv kinderstoel (hij is nog klein) en dat soort dingetjes.

Hebben vorig jaar in China gezeten, haha, die taal ben ik ook niet machtig...moest alles voor Jin meenemen daar heen in een vliegtuig....Dus daar zie ik ook de problemen niet zeg maar..buggy in het vliegtuig..en we hadden nog 2 binnenlandse vluchten voordat we eindelijk naar ned vlogen. Dat is ook allemaal goed gegaan. Pffffff berg speelgoed in de koffers, kleertjes, flessen, voeding (want hij mocht niet direct over op ned voeding)..

Jin kende ons niet, wij hem niet, hij verstond geen ned, wij konden geen chinees...

Viel hij een uur voor vertrek naar ned met zijn hoofd tegen de deurpost aan. Zo n grote bult dat we naar het ziekenhuis moesten (je mag niet vliegen met een hersenschudding, ennu het was ook maar 11 uurtjes vliegen ;)). Dat hebben we ook maar mooi gedaan daar in Beijing, daar spreken ze geen engels, wij geen chinees..we kwamen er wel, en alles ging soepel.

We hebben het in CHina ontzettend naar ons zin gehad, en zijn eigenlijk overmoedig ms om nu n last minute te boeken als alles goed gaat natuurlijk.

Dacht ms zie ik wel dingen over het hoofd? Ja veel pauzes inlassen ivm maxicosi zitten, want het is best een eind rijden, 10 uur. OOk om Jin zijn benen te laten strekken.

In sept is de ergste warmte voorbij en is het rond de 20 gr daar in de alpen landen. Als we daar een huisje op een park huren met alle comfort..zijn we al een eind. Ga niet in een tentje met een baby.

Moet voor een baby wel veel mee he? Hebben huisjes geen babybadjes? (kan ook in de wasbak aanrecht), Ga bv geven, heb ik ook altijd bij me, luiers kan je overal halen, speelgoed heeft alleen Jin nodig, maar als we een zwembad hebben en een tas speelgoed komen we er ook wel denk ik? Kleertjes voor de kids hoef ook niet al teveel, deed ik in CHina gewoon in bad of aanrechtbak handwasjes elke dag.

Dat zou een obstakel kunnen zijn, als ik buitenlands eten eet, dat de bv anders smaakt en de beeb ms minder goed drinkt?

Lange autorijden is niet goed voor het ruggetje.

Zou een baby van slag raken om in een andere omgeving te verblijven opeens?

Ik ben gewoon erg makkelijk in zulke dingen en dus bang dta ik dingen niet goed inschat enzo?

12. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ohhh die fotos.....geweldig!!!!!!!

Heerlijk he hoe ook honden gewoon een eigen mening en karakter hebben..

13. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Zo heeft t dus gewoon moeten zijn he!!
    Wat een lieverd, een goedzak!!!

14. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    ik ben nu ook veel meer van "wat ik vergeet, koop ik daar wel" zo vergat ik een keer op wintersport mijn winterjas... ;) heb toen een gave gekocht in een winkeltje in saas-fee, echt veel mooier dan mijn oude!

moet alleen voeding meenemen.. en haar flesje en voor eef haar geit (knuffel).. wij kunnen van een collega een dakkoffer lenen, dus kan alles zonder problemen mee..

heb er nu al zin in!

15. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Hahahaha ga je wintersporten vergeet je je winterjas ahahaha...ach ja kan gebeuren ;)

Precies als je meeneemt wat echt belangrijk is, de knuffel, en evt voeding, derest is overal wel te koop. En een handwasje met kinderkleertjes is ook zo gepiept. Ben dan ook geen miepert als er een vlek niet uitgaat op vakantie.

Maar ik ben ook heel makkelijk hierin...ms beetje te?

Snap dat je er heel veel zin in hebt!!!! Heeerlijk joh!!

16. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Dakkoffer is wel heel handig idd. Passen die op alle autos? Zou je die ook kunnen huren?

17. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe was all creatures great and small?

18. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Niet meer naar gekeken ;)

Te druk met niets doen..

Hoe is het met jouw weeen? Nog aanwezig? Zal vannacht wel losbarsten ;)

19. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Hoe krijg ik nou een ticker van een andere site hier?

Mijn ticker die ik had bestaat niet meer. Krijg alleen de banners van deze site erop...en die vind ik niet zo leuk..

20. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    de BBC code kopieren en in je handtekening plakken.

Deel Deze Pagina