Gebroken vliezen en opgenomen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ukoldaatje, 19 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Je gaat gewoon nu ergens bevallen! Jeetje wat spannend zeg!!!

Whiiieeehhhh..Gekko krijgt een beebietje :D:p

Al tijd om es een belletje te doen?

2. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    :D:D;)

3. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    :D:Dgoeiesmorrugens...:D:D

Dacht dat het over zou gaan nadat je bevallen bent:p;)maar je blijft dus zulke acties doen hihihi..ik ben ook zo lomp bezig de laatste tijd. Vergeet alles en doe echt domme dingen...

4. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yep.. maar de laatste tijd niet echt gekeken... ik kan ze bijna dromen;)

Cherie ze mogen ook beter wat doen...

Tijd weet ik niet.. man houdt het bij.. die is maar thuis werken vandaag....
    (die heb ik ook de halve nacht wakker gehouden...)

5. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Plaats genoeg;):D achter de brede rug van mij;)

6. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Hahaha ms moet je t es vragen aan je man?? Kleine hint..ik ben een beetje nieuwsgierig ;)

Oja...zulke gemene rugweeen en dan geen ontsluiting krijgen he, zo dan ben je in de aap gelogeerd...Maarre jij bent nu echt begonnen hoor..kan geen voorwerk meer zijn gezien jouw termijn meis!!

7. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Uk, zip it ;) :p

@ Shanandoah : Goeiemorgen.... :p

8. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    :)

9. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Shan wel lekker geslapen vannacht?;)

En Uk we staan gewoon achter je... De heren dames medicie kunnen het allemaal heel mooi brengen... maar jij moet het doen...

Ik had er 1.. echt een super verhaal... ik heb een exceem op mijn handen.. daar heb ik alleen echt last van in de zomer als het warm en vochtig is... (vaak merk ik gewoon aan mijn handen als het gaat onweren..)
    Tich huisartsen laten zien... de mooiste oplossingen waren.. meisje dat is stress.. (Ik was toen dus twaalf.. met die diagnose naar huis gestuurd)
    Andere was.. winterexceem..:( Ik moest elke dag een half uur met mijn handen in lauw water weken... en dan mijn handen insmeren met olie en dat dan aan de lucht laten drogen...(daar ben je dan dus dagelijks 1.5 uur mee bezig)
    Huisarts nu heeft mij een hormonenzalfje gegeven...dat werkt.. dus na 17 jaar eindelijk een oplossing

10. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Nou moe.....was dat zo lastig te diagnostiseren? Jij er maar mooi zolang last van hebben zeg!

11. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    als je echt iets wilt, moet je er zelf voor zorgen bij artsen.
    gewoon brutaal zijn, opkomen voor je rechten!
    hoeveel iemand ook geleerd heeft, hij weet niet wat jij voelt of wat er door je gedachten gaat.

12. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk het... moeder had er ook last van.. maar dat was niet hetzelfde volgens de huisarts.... mooie is ook.. midden in de zomer... handen vol blaasjes... krijg je de vraag, je hebt er zeker alleen in de winter last van...

Maar ik bedoel dus eigenlijk... het is heel makkelijk om je weg te laten sturen... klein of groot... maar jij blijft er dus mee lopen... en je maar naar voelen... (want je voelt je echt goor als je handen alleen maar uit blaasjes bestaat)

13. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    K snap je punt..

Weet je bij Jin heb ik dat dus wel...dan zet ik wel mijn tanden erin..en met mijn clienten op mijn werk ook (meervoudig gehandicaptenzorg)..alleen voor mezelf doe ik het niet..dom he?

14. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee... als je het belang van anderen hebt te verdedigen blaas je als mens al eerder van de toren dan voor je eigen belang... (tenminste ik herken het ook) Je wil namelijk geen zeur zijn.... en eigenlijk.. ben je dat dus ook niet;)

15. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Zeg Gekko, zouden weeen besmettelijk kunnen zijn? Wil je dan even bij me komen zitten ;)

Moet al de hele ochtend rennen naar de wc om te poepen.

en harde buiken lijken nu weer pijnlijker te worden..

Maar ja..dat heb ik al weken af en aan, behalve dat naar de wc gaan, dat had ik in het ziekenhuis wel een keer, maar nog niet thuis..

Zal de baby wel zijn die duwt op de darmpjes, en de warmte..

16. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uhhmmm Uk Ik heb de hele nacht naar de wc gehold... Ik ben nu wel leeg geloof ik....

Voor jou wel lastig... als het nu in 1 keer komt....

17. Sassie87

Sassie87 Actief lid

29 mrt 2011
    128
    2
    18
    Vrouw
    NULL
    Moest er vanacht ook uit bah nooit zin in bedje ligt zo lekker kijk ik naar mijn man die nog lekker in dromenland ligt en nooit naar de wc hoeft snachts denk ik 'niet eerlijk waarom moet ik altijd voor beurt 1 of 2 snachts naar de wc lol!';)

18. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sassie.. ik moest bijna elke drie kwartier....
    Maar ik begrijp je wel... en dan lig je weer... en dan lig je net lekker... en dan gaat de zaag naast je ineens weer aan;) hahahahaha

19. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Herkenbaar! Manlief wordt nu juist gek van mijn gewoel en gaat een kamer verderop slapen. ;) Hij geen gewoel en ik geen gesnurk :D.

Wat dat opkomen voor een ander betreft, dat heb ik ook. Maar de laatste tijd heb ik wel geleerd dat ik dat ook voor mezelf moet doen!

20. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb eigenlijk nog mazzel gehad beautevil... tot gister sliep ik redelijk door... als ik vroeg naar bed ging was het een ritme van 23.00 en dan 3.00..

Alleen gister dus al om 2.30 wakker geworden met start van dit alles... Vannacht eigenlijk niet geslapen...;)

Deel Deze Pagina