Oh dat topic heb ik gelezen (maar niet gereageerd) Wat fijn dat ze hem af mag. Wat een gedoe steeds als ze niet goed naar je luisteren.
Moontje, ik ga direct je topic lezen!! Heb dat namelijk niet meer meegekregen.. Beautivil hoe gaat t met je vader? Schrikken zeg!! Gekko: aan het zweten door het weer, of door de weeen Hier bij de verlos geweest: (geknipt en geplakt van facebook) Net weer bij de verloskundige geweest..Mocht omdat er 2 tussen zaten bij de gyn, bij haar nog langskomen..Ze vond me er erg slecht uitzien.. Ze schrok van al het vocht.. Bloeddruk goed gelukkig.. Vertelde dat mijn suikers nu niet stabiel te krijgen zijn... ...zucht...en weet je wat ze zei ??? Dat dat heel vaak een paar dagen voor de bevalling gebeurd, dan krijg je opeens je suiker niet meer onder controle...en ze zei je ziet er goed slecht uit, das ook vaak voor een naderende bevalling..... Wat een heerlijke woorden..nou hopen dat ze ook op mij van toepassing zijn Ze zei al dat de gyn me echt niet langer dan week 38 kan laten lopen..Ben benieuwd, is het al bijna maandag??
Meisje, dus met mazzel nog een weekje! Hoera! Vandaag is ook een mooie dag.. Hihi.. Hopelijk komt het voordat het echt heel warm wordt, vond ik met eef toen een hel!
Moontje, wat super goed nieuws!!!!! Heerlijk, zeker nu het zo warm wordt, hoef dat broekje niet meer aan. Is dat zo plastic ring om het middeltje en dan de beentjes in een soort spalkje gespreid uit elkaar? Wij hadden (toen ik nog op een kdv babygroep werkte) ook een kindje in zo n spreidbroekje, die had t wel overigens heupdysplasie, vond dat maar een onding. Hihi ik hoop dat de gyn er ook zo over denkt, geen idee..Hoop dat ie het ook in gaat zien? En zo niet, dan zal ik nog even zo door moeten tobben..vrees ik... Maar omdat ik al 2 gyns daar heb horen zeggen week 37 of 38, geloof ik wel dat ze gaan inleiden.. De verlos zei net zelfs dat het best volgende week al zou kunnen als ze me zo zien. Hoop dat de gyn ook zo naar me kijkt.
@ Moontje : Wat fijn dat dat broekje niet meer om hoeft! Manlief snapt me wel en gaat toch ook liever niet mee. Lief dat jullie me op willen vangen. Andersom natuurlijk ook in geval van nood *knuf* @ Uk, das ook wat. Hopelijk is het idd op jou van toepassing. En ja het is heus zo maandag. Hopelijk ben je dan al bevallen. Zo niet dan geef je bij de gyn aan dat je wil bevallen PUNT. @ gekko : Jullie houden het wel spannend zeg Papa ligt op hartbewaking en was idd net maandag ontslagen omdat de artsen het niet verontrustend vonden. Waarschijnlijk had hij een propje in de kransslagader. Dat hebben ze gekaterertiseerd, en hij had bloedverdunners gekregen, en hop hij kon naar huis. Nou ligt hij in een ander ziekenhuis en die gaan hem nu binnenste buiten keren. Die vinden het hartfilmpje juist wel verontrustend. Daar komt nog bij dat pa een eigenwijze drol is en niks zegt als ie pijn heeft. Maar goed ik heb er geen naar gevoel over, ik blijf positief. Thnks voor the support ladies... knuf voor jullie!
Man was mee, die vraagt (ik had m ananas mee laten nemen hahahahah) of er middeltjes waren om t op gang te brengen...ja sperma.....laten we dat nou net niet meer mogen doen ivm die stomme hoge vliesscheur Dus die ananas ga ik vanavond met huid en haar verorberen Ze zei hoop dat je maandag niet meer naar de gyn hoeft dat het al geboren is.... Maar daar geloof ik niet in. Heb wel het idee dat het gewoon niet langer meer dan anderhalve week zal duren. Inleiding of spontaan. Voorgevoelletje.
Das nou het gevaar van mannen die stille wateren zijn he....dan schatten de artsen het minder erg in dan dat het is... Gelukkig is hij nu in een beter ziekenhuis en gaan ze hem echt helemaal onderzoeken. En dat propje in zijn kransslagader, hebben ze daar nog wat mee gedaan in het andere ziekenhuis? Of alleen bloedverdunners ofzo? Hoop dat er snel duidelijkheid is.. en meestal heeft je gevoel het wel een eind in de goede richting, dus hoop voor jou dat dat ook het geval is. Jep ik ga het maandag even zeggenik wil morgen bevallen dinsdag, mooie dag! Kan best!
Dat propje bleek er niet meer te zitten op een of andere manier. Ik vind het ook allemaal maar een vaag verhaal. Ze wonen ook 50 km verderop. Dus ik krijg niet alles mee. Ja gewoon zeggen Uk, 3 juli is idd een mooie datum
Zo vk is langsgeweest.. en het is echt het echte werk.. het doet er alleen even over... Kleine doet het nog steeds super... ben wel blij dat deze vk nog langskwam.. haar dienst zit er over een uur op en ik kan heerlijk met haar lachen... (al doet dat dus nu ook pijn) Beautevil... mannen je zou ze wat...ik zou haast zeggen zeker hartpatienten... wel fijn dat dit ziekenhuis het wel serieus neemt!!! Moontje wat fijn... Ik kan me er eigenlijk weinig bij voorstellen.. waarvoor het is en hoe het eruit ziet zo'n spreidbroekje... ik heb heel bewust alle "er gaat iets niet goed met mijn kind" onderwerpen gemeden....Om gezond verstand niet teveel aan te tasten.... Maar het klinkt heel erg naar voor een kindje.... dus ik ben voor jullie heel heel erg blij!!
Yeeeeeaaaaaaahhhhh jij gaat gewoon voor dit weekend je beebje leren kennen.....joehoooooooeeeeeeeehhh...... Super spannend!!!!! Relax lekker tussen de weeen door.. Ze vertelde mij net dat als je kan ontspannen de weeen dan vaak willen komen...vroeger adviseerden ze dus een wijntje of rosetje..maar dat mogen ze niet meer adviseren Ik ga dus een kg chocola snoepen, in bad liggen bij moeders, dvdjes erbij....en weeen krijgen )))) Zet m op Gekko! Bereid je voor op een nachtje met weinig slaap
Potverdikkie, Ben ik een avondje aan het shoppen gelijk actie in de tent Maar goed zo gekko. zet em op! en zodra je er aan toe bent wel even posten he? Want anders worden wij hier helemaal hyper ;-P
Vraagje: Mijn ene been is nu zo dik van het vocht dat mijn knie niet meer zichtbaar is. Heb het gevoel alsof mijn been strak in een verband zit. Doet pijn. Ook mijn hand en vingers aan die kant zijn zo dik dat ik die niet kan bewegen zonder het idee heb uit mijn vel te scheuren, en ik kan mijn vingers niet helemaal buigen. Vingers aan beide handen tintelen heel erg. Heb verder geen hoofdpijn. Zie wel balletjes, maar die zie ik al weken telkens, dus denk dat ik mijn bril vaker moet opzetten Vroeg me af, zou ik het ziekenhuis moeten bellen? Gisteren bij de verlos zei ze al dat ik extreem veel vocht vast hou en er erg slecht uit zie. Ook veel vocht in mijn gezicht. Ze zei al tegen Jin nou moet mama straks weer opgenomen worden, die dacht dat mijn bloeddruk niet goed zou zijn. Was goed 120/75. Nou is mijn bloeddruk met de handmeter altijd hoger dan met de automatische bloeddrukmeter dan zit ik altijd op 107/55 om en nabij. Als ik bij de gyn assistente bloeddruk meet is hij ook altijd wel 120/80, alleen niet bij het ctg dan is hij altijd zo laag. Moet ik het ziekenhuis bellen ivm dat ene dikke been? Zou toch geen embolie zijn? Tis niet rood, wel glanzen en je duwt er zo dikke putten in. Mijn knie valt weg. Zakken vocht hangen over mijn voeten heen van mijn enkels. T is meer dan gisteren. Maar voel me hetzelfde als gisteren. Alleen meer vocht nu en tintelde vingers.. Moontje, jij hebt ervaring, moet ik me druk maken of heb ik gewoon last van de warmte?
ik zelf persoonlijk wel even bellen. want vind dit wel heel extreem hoor. Maar... ik heb niet echt ervaring met vocht hoor.
T is echt 1 kant, links, wat zo opgezwollen is. Je ziet duidelijk verschil met links en rechts. Zou jij ook bellen, ook al heb je gisteren nog een bloeddruk gemeten gekregen hebt?
Misschien toch even bellen. Door de warmte kan je meer vocht gaan vasthouden. Maar je zou dan ook verwachten dat allebei je benen even dik zijn. Gewoon even bellen voor de zekerheid!