hier hebben ze trouwens de vliezen al bij 1 cm gebroken hoor. Volgens mij heeft het meer met de verweking van de bm te maken
Hey ladies! Jeetje Uk, wat een vocht. Beter laat ie je inleiden joh. Geniet van je uitje meid, ff lekker shoppen als afleiding.
Hai meiden... Ben altijd online, pc staat altijd op zw pagina Heb weer een paar uur ziekenhuis achter de rug. Beeb voelde ik dus echt niet. OP het ctg was ook in eerste instantie een hartslag van rond de 120/130 te zien, stabiel dus, terwijl dat moet schommelen en flink ook. Ben daar huilend binnengekomen van de spanningen en de stress. Ze hebben me dan ook 2 uur aan de ctg gehouden en een uur automatisch bloeddruk gemeten ivm het veeeeeele vocht. Na drie kwartier begon de baby toch wat schommelingen te laten zien op de ctg, en wat bewegingen, want dat deed het dus echt eerst niet. Na anderhalf uur kwam ze terug en ze zei, ja we hebben een mooi stuk ctg gezien, maar....ja zei ik het was ook een heel stuk minder mooi..ja zegt ze precies, je weet inmiddels hoe het werkt. Ze hebben er daarom voor de zekerheid een half uur aan vastgeplakt. En ze is gaan vragen of ze nu konden gaan inleiden. Omdat ze zag dat het niet meer gaat. Zeker fysiek niet,m aar ik was nu ook zo over mijn toeren.. Dacht zijn we zover gekoemn zal het nu mis gaan.. Arts vond 36+5 toch te vroeg nog en wil net als zijn collega woensdag een datum prikken einde deze week inleiding. Moet wel morgenochtend terug komen voor een nieuw ctg omdat ikzelf de baby niet voel, nog altijd heel weinig, ga m nu toevallig voelen. k had alleen de hik gevoeld vandaag. Heb alles geprobeerd om m tot beweging aan te sporen en dat lukte niet..ZOOO ENG! Moet dus morgen terug komen van gyn voor opnieuw ctg....
och jemig meid.. wat een dag weer... ... de laatste loodjes. de baby zal t ook wel zwaar hebben zo.. ... ach arme.. jammer dat ze het te vroeg vonden. konden ze anders niet gewoon ff strippen... dan doen ze niet inleiden maar kijken of t op gang komt.. balen zeg..
Morgen aan de ctg en gewoon vragen of ze je 's avonds willen inleiden! Dan ben je 37 weken als hij geboren wordt. Gewoon gaan piepen hoor!
Vrouwtje toch.. Praat er morgen goed over.. Aan de ene kind begrijp ik ze best wel, hoe langer uk in de buik zit hoe beter (vaak, niet altijd) maar dit is zo niets.. Meis, ik vind het zo jammer dat je de laatste weken van je zwangerschap er nog amper van hebt kunnen genieten..
och meissie toch......jeetje jij hebt met recht de zware laatste loodjes.... Maar precies zoals hierboven staat, vraag of ze het morgen doen dan ben je 37 wk met geboorte.
ja en daar twijfel ik dus over... Uiteindelijk was het ctg wel in orde, maar de baby had tot 2 keer toe (eerste keer dus dik half uur) en daarna zeker weer een kwartier een vlakke hartslag. Vond het ook bijzonder dat ze me voor het eerst (even afgezien van de weeen toen) zolang aan de ctg hielden voor de baby. Dat deden ze wel vaker, maar meer om te zien of er ritme regelmaat en veranderingen in de weeen waren toen. Mijn man zei ook, ze kwam niet zo zeker over toen ze zei dat het goed was. Vond ik ook eigenlijk. Ze zei dus dat de gyn wel graag wilde dat ik morgen terug kom omdat ik zelf de bewegingen niet voel (de) (op dit moment ga ik weer beweging voelen, voor het eerst vandaag, op de hik na dan), voor mijn eigen gemoedsrust. Dacht dat zegt de gyn vast niet. Als het goed is is het goed, woensdag volgende ctg.. Of ze moeten hebben overlegd hoe mijn gemoedstoestand eraan toe is? Kan ook natuurlijk. Dat hebben ze omdat ze ook thuiszorg wilde aanvragen oid voor me. Ik snap de gyn heel goed hoor. Als ze me maar eind deze week willen inleiden (mits ik de baby goed voel, anders direct morgen idd).. Morgen heeft dezelfde gyn dienst. En een andere verlos. Oh de vraag of ik op mijn blote voeten door de ikea loopt?? Nee..ik laat me rijden in een rolstoel. Voetjes op de slippertjes Kan mezelf niet meer dragen. Ja kleine stukjes, maar mijn bekken en rug trekken het niet meer.
Zou ik het allerliefste willen idd..............als ze me maar kunnen beloven dat het deze week gaat gebeuren, hou ik me daar gewoon aan vast.. Maar moet ik wel de baby goed gaan en blijven voelen.. Hij is overigens nu echt aan het bewegen, kan wel janken van geluk! CTg kan goed zijn, maar als je niets voelt, geloof je daar weinig van.
Jee meid.. wat een angsten... kan t niet zijn dat hij gewoon sliep? ik meen ook dat ik langere periodes had met een stabiele hartslag van 120/130.. dat was dan gewoon goed...