Ik weet niet zo goed wat te zeggen. Heel veel sterkte in elk geval en ik hoop oprecht op een goede afloop!
Ik heb net je topic doorgelezen en jeetje wat ben jij een sterke vrouw! Ik duim heeeeel hard voor je kleine mannetje!!
Wat is het toch een doorzetter jullie kleine mannetje!! Echt ongelooflijk! En jij ook!! Het blijft vreselijk moeilijk en onzeker. Ben erg benieuwd naar de echo morgen! Hoop zo dat hij nog goed gezond is en blijft. Heel heel heel veel sterkte weer!
Hee meid, net weer even bijgelezen en zie dat jullie morgen weer een (spannende) afspraak hebben in het ziekenhuis. Wil je even heel veel kracht toewensen, voor morgen en natuurlijk ja, voor alle dagen die jullie ondergaan nu. Hoop dat jullie kunnen leunen op elkaar, jullie naasten en de lieve berichtjes hier; veel sterkte! (en ondertussen beleven we jullie rollercoaster met jullie mee via hier...)
Kom elke dag even in dit topic kijken, zag net dag er morgen een belangrijke afspraak staat. Ik hoop en duim voor positief nieuws!
Ontzettend veel succes voor vandaag! ik hoop op mooi nieuws voor jullie! En wauw wat zijn jullie sterk!