😞 O lieverd 😞 Wat maakt dit bericht me toch verdrietig Im so so sorry Had zo gehoopt op betere berichten Heel veel sterkte lieve lieve schat 😘
Wat een verschrikkelijk nieuws Ik had zo op beter nieuws gehoopt. Ik wens je ontzettend veel kracht toe de komende periode!
Ow shit wat een vreselijk nieuws!! Heel veel sterkte!! Ik had echt gehoopt op beter nieuws. Wat verdrietig allemaal. Jullie heben in ieder geval alles gedaan voor jullie mannetje. Tip, maak zoveel mogelijk foto's van jullie mannetje. Nogmaals vreselijk veel sterkte!!
Wat vreselijk! Ik had ook zo gehoopt op beter nieuws. Niet te bevatten... Jullie vechter strijdt al zolang door. Ik vind het heel zonde dat de medische wetenschap nog niets heeft bedacht om vruchtwater binnen te kunnen houden. Echt heel zonde,maar daar heb je niets aan... Ik vind het vreselijk voor jullie en wens jullie heel veel kracht toe de komende tijd. Weet dat er ontzettend veel mensen aan jullie denken en met jullie meeleven. Heel veel liefs
Zit met tranen in mn ogen te lezen. Ik wil jullie de komede tijd heel veel sterkte wensen. Heel veel liefs!
Wat een vreselijk bericht en wat een moeilijke keuze die jullie moeten maken. Mijn vriend en ik denken aan jullie en wensen jullie heel veel sterkte.
Wat een verschrikkelijk nieuws. Ik wil jullie heel veel sterkte en kracht wensen. Respect voor jullie kracht en doorzettingsvermogen!
Ik had zo gehoopt op goed nieuws. Jouw kleine vechter heeft gestreden om een strijd die eigenlijk al gestreden was. Fijn dat je zijn hartslag nog hebt kunnen horen. Heel erg veel sterkte met de keuze die je te maken hebt. Xx