Gebroken vliezen met 18 weken en 4 dagen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mama J B S, 20 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama J B S

20 okt 2016
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas vandaag nog slechter nieuws gekregen...
    Ook daar had ik me al op voorbereid want ik had sinds gisteren al het gevoel. Onze kleine man is overleden...
    Zó ontzettend naar om met een kindje in je buik te moeten lopen dat overleden is...! Ik heb er zelf ook geen woorden voor...
    Ik heb medicatie meegekregen voor de voorbereiding op de bevalling. Deze moet ik morgenavond innemen. Maandag moeten we om 10:00 uur in het ziekenhuis zijn en dan wordt de bevalling verder ingeleid. Ik heb contact opgenomen met stichting stil en zij gaan foto's voor ons maken. Verder hebben we nu alles in huis voor de kleine. Kleertjes, dekentje, een mandje en alles om de hand- en voetafdrukjes mee te maken. En ik heb voor de zekerheid een bak waar ik hem in zou kunnen wassen, ik heb niet echt een idee of dat nodig is en of dat kan...
    We laten ons mannetje van de buitenkant nog onderzoeken, en nemen hem daarna mee naar huis.

Mijn hoofd staat er echt niet naar, maar ik moet mijn werk ook op de hoogte houden van alles. Ik heb geen idee wanneer ik weer aan het werk zou kunnen gaan en wat gebruikelijk is. Weet een van jullie daar misschien meer over?

Nogmaals bedankt voor alle steun ♡

2. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Vreselijk :(
    Heel veel sterkte de komende tijd, ook voor je man!

3. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik ben er stil van :(.
    Gecondoleerd en wens jullie heel veel sterkte en kracht de komende tijd.

4. R1985

R1985 Bekend lid

21 mei 2014
    584
    151
    43
    NULL
    NULL
    Heel ceel sterkte!!

Qua werk, neem de tijd die jij nodig hebt. Als jij het fijn vind om over een aantal weken een keer koffie te gaan drinken moet je dat doen. Maar doe niets overbaast

5. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Gecondoleerd, wat een zware tijd voor jullie. Heel veel sterkte.

6. Femke86

Femke86 Bekend lid

15 feb 2014
    590
    0
    16
    NULL
    NULL
    Verschrikkelijk, je grootste angst die waarheid wordt.
    Ik heb er geen woorden voor, ik wil je veel sterkte wensen.
    Over je werk zou ik het zelf niet weten, ik hoop dat er een goede regeling bestaat. Dikke digiknuffel

7. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Ben er stil van! Wat vreselijk!
    Wil jullie heel veel sterkte wensen met het verlies van jullie zoontje! ❤️

8. myster

myster Actief lid

4 apr 2011
    263
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat ontzettend naar!

Gecondoleerd, en heel veel sterkte! Neem jullie tijd, dit is een rouwproces waar je pas aan kan beginnen als "alle formaliteiten"achter de rug zijn.

Mbt werken, de "regels" zijn per CAO verschillend, volgens mij heb je, vanaf 20weken officieel recht op verlof, maar al zal dat niet zo zijn, luister echt naar je eigen gevoel en lichaam!!!

Ik zou zeggen laat het werk en de rest even voor wat het is en richt je nu volledig op elkaar en jullie kleine man!!

Sterkte

9. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Gecondoleerd :(

En wat werk betreft ik zou je voorlopig gewoon ziek melden. Je hebt wel een bevalling door gemaakt en dan nog het afscheid van je lieve kleine mannetje, dat is niet niks. Ik zou daar de tijd voor nemen. De een rouwt lang, de ander kort, dat is van te voren ook niet te voorspellen. Maar doe vooral wat voor jou goed voelt, ga niet werken omdat het moet.

10. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Gecondoleerd. Heel veel sterkte!

11. maliro

maliro Niet meer actief

Gecondoleerd. Heel veel sterkte en kracht toegewenst

12. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Ik heb ook stil meegelezen. Wat ontzettend erg wat jullie door moeten maken.
    Gecondoleerd en heel veel sterkte.
    Wat betreft werk: doe waar jij je goed bij voelt en neem de tijd die je nodig hebt

13. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Gecondoleerd met het vreselijke verlies van jullie zoontje. Wat een vreselijk nieuws.
    Neem alle tijd die jullie nodig hebben om dit dalijk stukje bij beetje te gaan verwerken.

Volgens mij heb je gewoon recht op bevallingsverlof. En mocht je daarna nog steeds niet in staat zijn om te werken kan je je gewoon ziekmelden.
    Mocht je emotioneel niet in staat zijn om contact te onderhouden met je werkgever laat dan iemand anders het contact onderhouden. Je man of een familielid.

Heel veel sterkte...

14. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Misschien even contact opnemen met het UWV. Zij kunnen je precies uitleggen waar je recht op hebt wat betreft verlof.

15. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd.

16. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Gecondoleerd en heel veel sterkte!!

17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.923
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Gecondoleerd :(:(:( de hemel heeft er weer een engeltje bij :(:(

Qua werk moet je goed naar jezelf luisteren wanneer jij er aan toe bent.
    Na mijn eerste ben ik bijna 6 mnd uit de roulatie geweest.
    Bij de 2e een maand of 2-3.
    Neem de tijd die JIJ nodig hebt. Er is geen protocol voor de verwerking, geen specifieke afspraken etc.
    Neem goed de tijd en ga niet te snel werken als afleiding want dan komt de klap later 3dubbel terug.

Knuffel en sterkte met alles.

18. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Gecondoleerd en heel veel sterkte. Laat je niet overhalen om nu al iets te zeggen over wanneer je weer aan het werk kan. Dat weet je nu niet. Punt. Ze horen het vanzelf wel als je daar weer aan toe bent.

19. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Oh nee..... Al die tijd stil meegelezen en nu dat vreselijk verdrietige bericht. Lieve meid, heel veel sterkte de komende periode! Jullie zijn zo dapper en ik denk dat jullie ventje een prachtig afscheid zal krijgen. Hij zit voor altijd in je hart!

Wat betreft werk, neem je tijd, los van alle regels. Indien verlof niet volstaat, dan meldt jij je ziek. Gun jezelf de ruimte en tijd, hetzelfde geldt voor je partner. Werk komt wel weer wanneer je er aan toe bent. Mocht je zelf te emotioneel zijn om het contact te onderhouden, wellicht dat een naaste dit voor je kan doen.

Dikke knuffel!

20. MamaOktober13

MamaOktober13 Bekend lid

15 feb 2013
    869
    31
    28
    Noord-Brabant
    Agh wat een vreselijk nieuws:(! Gecondoleerd! Ontzettend veel sterkte voor jullie♡

Deel Deze Pagina