Wat vreselijk gecondoleerd.. Ik zou me inderdaad ziek melden en even iemand anders als contact persoon aanwijzen. Een familie lid ofzo. Heel veel sterkte maandag en de aankomende tijd.😘
Niemand wil op deze manier moeder worden. Ik vind het zo erg voor jullie. Je hebt zo geknokt voor de kleine. Je bent een dappere vrouw en mama. Ik hoop dat jullie de rust krijgen voor een waardig afscheid. Laat werk voorlopig voor wat het is. Dat komt vanzelf. Dikke knuffels!
gecondoleerd wat verschrikkelijk. wat betreft werk. luister naar je gevoel. ga niet aan het werk omdat het als moeten voelt. ikzelf was na 6 weken weer aan het werk, had eigenlijk nog een maand verlof maar achteraf was dit vluchtgedrag en ben ik gestopt. er bestaat geen tijd voor rouwen.. je kunt je ziek melden en als het goed voelt pas weer gaan werken.. als dit over 3 mnd, 6mnd of een jaar is maakt niet uit.. je kind verliezen is zwaar en het heeft tijd nodig om je dagelijkse bezigheden weer op te pakken. heel veel sterkte xx
Gecondoleerd met het verlies van jullie zoontje Heel veel sterkte en neem alle tijd die jullie nodig hebben!
Heel veel sterkte de komende tijd. Ik Zou zeggen doe vooral wat goed voelt voor jou. Ik denk dat iedereen het op een andere manier Verwerkt.
Heel veel sterkte voor jullie met dit grote verlies. Denk alsjeblieft niet aan je werk laat iemand anders bellen en over een week of 2 neem jezelf contact op dan kunnen ze de arbo arts voor je plannen. Je moet eerst lichamelijk en psychisch weer in orde zijn voor je gaat. En dat duurd wel een paar maand. Fijn dat ze foto's maken. Heel veel sterkte de komende tijd.
Lieve ts, woorden schieten te kort. Heel veel sterkte! Enne werk is nu maar bijzaak en niet belangrijk! Ziekmelden voor nu lijkt mij!
Gecondoleerd.. En heel veel sterkte voor de toekomst.. Het is niet te voorspellen wanneer je weer kunt werken, dus geef dat gewoon aan en als jij er aan toe bent dan horen ze het wel weer. Je kindje verliezen is niet niks.
Pfff wat een verdriet maak je over je werk geen zorgen. Dat is echt bijzaak nu. Ik hoop dat je goed opgevangen wordt in je omgeving. Heel veel sterkte met de bevalling en het afscheid. En het is misschien gek om te zeggen maar ik wens je een liefdevolle kennismaking toe met je zoon. Hij zal van jou een mama maken en daar kan zelfs de dood niet tussen komen.
Heb je verhaal in stilte meegelezen omdat ik de juiste woorden er nooit voor vond. En die zijn er nu al helemaal niet meer! Ik wil jullie zo ontzettend veel sterkte en kracht wensen de komende tijd, jullie mannetje zal van boven meekijken op zijn sterke papa en mama!❤️
Gecondoleerd, ik gun jullie een goed afscheid. Wat betreft je werk, misschien even iemand contactpersoon maken? Verder pas weer starten als je er aan toe bent, maar ook als je wel gestart bent en je merkt dat het niet gaat dan goed aan jezelf denken en voor jezelf kiezen.
Wat hartverscheurend verdrietig. Laat iemand anders maar even je werk bellen tenzij je het graag zelf wil vertellen. Dat begrijpen ze wel. Ik vond het ook afschuwelijk om een dood kindje in mijn buik te hebben (miskraam bij 14 weken). Maar toen het er eenmaal uit was miste ik het, gek genoeg, ook weer heel erg. Voelde me heel leeg. Heel veel sterkte voor de komende tijd. Weet dat dit verdriet er altijd, in een of andere vorm, mag blijven zijn. Je hebt geen officieel "verlof", dat is pas na 24 weken, maar hiervoor mag je echt gewoon de ziektewet in (zwangerschapsgerelateerd) en dit wordt 100% vergoed aan de werkgever. Neem je tijd, voor jullie samen. Ik vond het fijn om na een paar dagen juist wel weer wat te gaan doen en met mijn team te praten hierover. Maar wel met minder uren en in een lager tempo, geen productiedruk, en geen klantencontact. Maar dat is heel persoonlijk, denk ik...