Gebroken vliezen met 18 weken en 4 dagen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mama J B S, 20 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DRLB

DRLB Bekend lid

11 dec 2015
    566
    23
    18
    Gecondoleerd en ontzettend veel sterkte 💙😞

2. Kayleighh

Kayleighh Actief lid

12 mei 2016
    269
    52
    28
    NULL
    NULL
    Hartverscheurend dit..
    Wat heeft jullie zoontje lang gevochten in jou om bij jullie te mogen zijn, maar helaas was het een oneerlijke strijd en heeft hij na zo lang toch op moeten geven.
    Gecondoleerd en heel erg veel sterkte. Echt verschrikkelijk oneerlijk.. :(

3. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Wat verschrikkelijk dit! Ik heb er geen woorden voor! Heel veel sterkte gewenst. Voor nu en voor de tijd die nog komen gaat....
    Gecondoleerd!

4. nummertje3

nummertje3 Actief lid

18 nov 2015
    427
    0
    0
    Belgie
    Mijn oprechte deelneming.

5. morgenzon

morgenzon Actief lid

14 okt 2008
    469
    87
    28
    Heel veel sterkte! Xxx
    Wat ontzettend oneerlijk.
    En doe rustig aan kwa werk.

6. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Gecondoleerd met dit verlies. Jullie hebben gevochten als leeuwen maar het heeft helaas niet zo mogen zijn,
    Ik wens je desondanks een " mooie" bevalling waar je later goed op terug kunt kijken.
    En je werk dat is nu net belangrijk . Neem de tijd en ga werken wanneer jij er aan toe bent

7. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

5 mrt 2014
    1.187
    3
    38
    Gecondoleerd met het verlies van jullie mannetje, zo oneerlijk! Heel veel sterkte de komende tijd.

Wat betreft werk: Maak je hier maar geen druk om, wat jullie momenteel overkomt is vreselijk. Een werkgever zal hier ook wat respect voor moeten opbrengen.

xxx

8. snoes79

snoes79 Fanatiek lid

9 jun 2014
    1.312
    1.192
    113
    Gecondoleerd met jullie enorme verlies.
    Heel veel sterkte de komende tijd!

9. Michelle88

Michelle88 Actief lid

26 okt 2013
    122
    0
    16
    Nieuwegein
    Oh meis wat ontzettend verdrietig! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen. Gecondoleerd met dit enorme verlies. * knuffel*

10. sandramarije

sandramarije Bekend lid

17 jan 2013
    665
    1
    18
    Gecondoleerd! Ik wens jullie alle kracht toe om hier doorheen te komen.

11. Babs77

Babs77 Bekend lid

10 mrt 2015
    710
    82
    28
    Verschrikkelijk. Zo geknokt zowel jij als jouw zoontje maar helaas... Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd.

12. ingri

ingri Actief lid

15 jan 2012
    108
    49
    28
    Zo gestreden, heel veel sterkte dit weekend en maandag. Hopelijk mogen jullie 'mooi' afscheid nemen. Wat een heftige tijd....

13. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Och nee! Gecondoleerd!

Heel veel sterkte en kracht

14. Marlee16

Marlee16 Actief lid

17 mrt 2016
    473
    67
    28
    Vreselijk. Ik heb er geen woorden voor :(
    Ik wens jou en je gezin heel veel kracht om dit intense, oneerlijke verdriet te verwerken...
    KNUFFEL!

15. Caroline85

Caroline85 Nieuw lid

9 aug 2016
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een hartverscheurend nieuws... Jullie hebben er alles aan gedaan. Ik weet zeker dat jullie ventje geleefd en gegaan is in de wetenschap dat er ontzettend van hem gehouden werd.
    Er bestaan geen woorden voor zo’n verlies, maar hopelijk vinden jullie steun en troost bij elkaar... Weet dat er veel mensen met jullie meeleven.
    Heel veel sterkte toegewenst!
    Liefs

16. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Gecondoleerd met dit verlies. Heel erg veel sterkte

17. Roose79

Roose79 Bekend lid

9 sep 2016
    511
    1
    16
    Verschrikkelijk 😔Veel sterkte gewenst 🌹

18. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Heel veel sterkte morgen. Denk aan jullie

19. Kash

Kash Bekend lid

5 aug 2016
    567
    38
    28
    Vrouw
    Rotterdam
    Wat verschrikkelijk om te lezen... Gecondoleerd met dit grote verlies..

20. Mama J B S

20 okt 2016
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is fijn om jullie lieve woorden te lezen ♡
    Ik zal jullie berichten de komende tijd vaker na gaan lezen, het is een fijne steun ♡

Gisteravond rond 20:00 uur heb ik de eerste medicatie moeten innemen ter voorbereiding op de bevalling. Ik heb dit met veel tegenzin gedaan. Het einde komt dan echt in zicht... Maandag zou ik de rest van de medicatie krijgen om de bevalling op gang te brengen. Er is 3% kans dat de bevalling door alleen het eerste medicijn op gang zou komen, en ik hoorde wederom weer bij dat kleine aantal personen. Wat dit betreft was dat wel fijn, al had ik me er niet echt op ingesteld. De weeën begonnen een aantal uren later, maar zakte daarna weer een beetje af waardoor ik nog even half heb kunnen slapen. Rond 02:45 hebben we besloten om naar het zh te gaan en zijn we gaan bellen en klaar maken. Rond 03:30 kwamen we aan in het zh. Rond 04:00 werd ik onderzocht en zat ik al op volledige ontsluiting. Persdrang had ik niet, en ik moest nog wachten tot de kleine man verder naar beneden zou zakken. Op een gegeven moment kwamen zijn beentjes al naar buiten. Op zijn hoofdje hebben de arts en ik flink ons best gedaan maar die wilde niet komen en zij wilde niet aan hem gaan trekken. De baarmoedermond sloot deels weer en het was weer wachten op goede weeën voor meer ontsluiting. Uiteindelijk is hij om 05:03 uur geboren. De arts heeft eerst verteld hoe hij eruit zag, en heeft hem daarna bij ons neergelegd. Bedekt, zodat we in ons eigen tempo kennis konden gaan maken met ons mannetje. Hij zag erg rood omdat hij al even overleden was, en er was helaas een opening in zijn buikje gekomen. Maar wat een mooi mannetje ♡ Alles erop en eraan. Schattige handjes en voetjes met piepkleine nageltjes. Klein neusje, klein mondje. Ik heb hem niet gewassen, en ook de kleertjes hebben we niet aan kunnen trekken. Hij plakte erg en was erg slap. En met de opening in z'n buik wilde ik hem ook niet te veel bewegen. Ik heb hem wel een mutsje op gedaan en ik had al een mooie doek om hem in te wikkelen. Stichting stil is gekomen om foto's te maken. Ik heb zelf ook nog wat foto's gemaakt en kan niet ophouden met naar hem te kijken ♡ Hij gaat wel hard achteruit, dinsdagochtend laten we hem daarom al cremeren. Nog eventjes om van hem te kunnen genieten...

Ik weet even niet wat nog meer te zeggen... Ik heb vanaf gisteravond in een soort roes gezeten en voelde me aardig verdoofd. Vanmiddag ben ik nog gaan slapen en dan is wakker worden echt vreselijk... Je beseft je alles ineens weer en je voelt zo'n leegte... Voor nu helpt het wel om veel met hem bezig te zijn. Ik ga zijn geboortekaartje nog aanpassen en wat bestellen, we gaan thuis nog wat afdrukjes maken en ik ben druk op zoek naar een mooie ashanger want we krijgen het as de volgende dag al mee en ik wil hem graag zo snel mogelijk bij me dragen.

Ontzettend trots ben ik op mijn kleine mannetje ♡

Deel Deze Pagina