Lief van jullie allemaal! Dit is nu de eerste dag dat ik helemaal m'n bed niet uit ben gekomen. Ik gebruik nu de po voor in bed. Vruchtwater ben ik echt minimaal verloren, hooguit een aantal druppels. Of ik tijdens het plassen wat verlies vind ik moeilijk te zeggen, maar het lijkt van niet. Daar wordt ik aan de ene kant weer positief van, maar aan de andere kant ben ik ook bang dat er zo weinig vruchtwater in zit en dat er niet echt wat is om uit te lopen... Morgen gaan we het MMC weer bellen met wat vragen, en de afspraak in het Antonius waarschijnlijk afzeggen.
Pas geleden een verhaal gelezen van een vrouw waarbij het met 16 weken gebroken was. Er was elke keer net voldoende in het maagje van de baby en zij besloten tegen het advies vh zh in de natuur zn gang te laten gaan. Met ik dacht 28 weken is de baby geboren en nu inmiddels heerlijk thuis bij haar papa en mama. Het is natuurlijk een uitzonderkijke situatie, maar doe echt wat jullie hart je ingeeft ook am druist dat tegen het advies van de artsen in(als het gevaarlijk wordt voor jou is het natuurlijk een ander verhaal) heel veel sterkte, hoe het ook vanaf nu gaat het zal zwaar worden😞
Heel veel sterkte!! Wat goed dat je je gevoel volgt en volledig bedrust neemt! Ik zal voor je duimen!!! Alle tips zijn wel gegeven die ik me zou kunnen bedenken, alleen dacht ik nog na over de reis naar het mmc... Misschien liggend op de achterbank van de auto? Zo zonde als je dan weer veel verliest... Nou, ik zal je blijven volgen en stuur heel veel geluk je kant op!
Oh wat spannend zeg. Bij ons in de kerk ook een vrouw waarbij met 18 weken de vliezen gebroken waren. Ze heeft het gered tot 26 weken. Er zijn veel zorgen om het ventje geweest en nog steeds trouwens. Maar hij heeft het gered. Hij is nu 1 jaar en thuis Heel veel sterkte
Ik stuur heel veel positieve energie jullie kant op, heel veel sterkte! Ik vind het sterk dat je je eigen plan trekt, bedrust neemt en naar een andere arts gaat. Ik hoop zo dat het goed gaat!
Wat goed dat je naar een andere arts gaat. Hopelijk komt het helemaal goed en blijft er elke keer voldoende vruchtwater zodat jullie kindje goed kan groeien. Ook ik stuur heel veel geluk jullie kant op!!
Geen ervaringen hier. Wil je enkel heel veel sterkte wensen de komende tijd. Wat er ook gaat komen het zal ontzettend zwaar worden. Luister goed naar je lichaam en je hart.
Heel veel sterkte. Ik hoop dat jullie vandaag wat meer duidelijkheid krijgen en wat antwoorden op jullie vragen
Bedankt allemaal! Aan de ene kant vind ik het wel lastig om tegen het zh in te gaan hoor, je wil toch ook graag voor je kindje dat hij gezond op de wereld komt... Het is nog even afwachten tot vrijdag, maar we zijn inmiddels alweer een week verder! Vorige week maandagavond zijn mijn vliezen gebroken... De kleine is gelukkig lekker druk. Ik voel hem elke dag, maar vanochtend vaker dan anders! Spreekt iemand van jullie toevallig Duits? Een vriendin van mij heeft contact gehad met een arts (Michael Tchirikov) in Duitsland die de behandeling amnioninfusie uitvoert! Ik heb gezocht op zijn naam maar ik krijg alleen pagina's in het Duits te zien, dus veel meer informatie dan dat heb ik nog niet.
Kun je niet dat translate aanzetten? Dan krijg je waarschijnlijk wel steenkolen nederlands, maar misschien toch iets beter leesbaar? Rechtermuisknop en dan staat er bij mij 'translate with bing'.
Ik ben wel aardig goed in Duits. Als je hulp nodig hebt, dan mag je me altijd een pb doen. Ik kan je niet garanderen dat ik alles kan ontcijferen, maar de hoofdlijnen moet lukken. In ieder geval heel veel sterkte! Hopen dat je vrijdag een beetje hoopgevend nieuws mag krijgen.
Wat super heftig en wat een onzekerheid! Ik krijg er een brok van in mn keel. Ik heb er geen ervaring mee, maar wil je onwijs veel sterkte wensen en ik duim ontzettend hard voor jullie dat de kleine nog een poos blijft zitten. Ik ga je volgen en hopen op goed nieuws!! 😘
Ik heb hier ook geen ervaring mee. Maar wat een onzekere tijd. Ik duim ook mee voor goed nieuws. Veel sterkte iig.
heftig zeg. en zo naar dat de ziekenhuizen er bijna niks aan doen, dat terwijl je zelf er natuurlijk alles aan wil doen!. ik hoop dat je vanacht goed door bent gekomen. heel veel succes de aankomende tijd!
Wat enorm heftig! Ik spreek redelijk goed Duits ik weet alleen niet of ik er met zkh Duits uitkom maar ik help je graag. Ik vind je trouwens enorm dapper en heb respect voor je vechtlust! Je geeft niet op en doet alles 2at in je mogelijkheid ligt. Ik duim voor jullie dat het allemaal goed komt en dat je de kleine tot minimaal 30w kan dragen!.
Helaas de nacht niet goed doorgekomen... Opeens weer veel vruchtwater verloren in combinatie met bloed. Ik lig nu weer in het ziekenhuis en daar willen ze me graag houden ivm het bloedverlies... Ze hebben weer een echo gemaakt en er was alleen wat vruchtwater rond de navelstreng te zien. Het maagje van de kleine is wel gevuld, en het hartje klopt ook nog. Maar dat wist ik wel al want ik voel hem regelmatig goed bewegen. Nu is het maar weer aankijken de komende dagen, en alvast voorbereiden op het ergste...