Ben constant aan het checken of er al een bericht van je bij staat. Zo vreselijk wat jullie moeten doorstaan. Sterkte!!😘
Wat een lieve woorden van jullie allemaal... doet me goed! @ mc87: Wat vreselijk dat je dit mee hebt moeten maken... Weet je ook waardoor jouw kindje in de buik is overleden? Tegen mij hebben ze gezegd dat het kindje niet zal komen te overlijden door te weinig vruchtwater... Even een verdere update: Ik ben op het moment gelukkig weer thuis! Vandaag vanaf 08:15 tot 16:30 gewacht (in het antonius) tot er een arts kwam voor het maken van een echo en voor een gesprekje... Gisteren hebben ze een echo gemaakt na het verliezen van het vruchtwater incl bloed, en er was alleen rond de navelstreng nog wat vruchtwater te zien... De placenta lag niet los en de kleine had nog een hartslag, dus het bloed kwam niet daar vandaan. De arts gaf wel het advies om sowieso een nacht te blijven dus dat hebben we maar gedaan. Vandaag zou ik weer een echo krijgen om te kijken of het vruchtwater toegenomen zou zijn. Helaas ben ik vannacht en vanochtend weer wat verloren, dus ze hebben niet goed kunnen zien hoeveel er aangemaakt werd in een dag... Maar er was vandaag wel op 2 punten vruchtwater te zien. Bij de navelstreng en bij zijn hoofdje. Alsnog veel te weinig, maar ik hoop dat ik weer een tijdje wat binnen kan houden voor de kleine. Zijn maagje en/of blaas waren wel steeds gevuld, dus dat is een goed teken. Het hartje klopte ook goed, en ik voel hem regelmatig bewegen. Hij kan lekker druk zijn, zelfs met bijna geen vruchtwater! Meten deed de arts helaas niet... Hij groeide wel door zei hij??? Vrijdag dan maar kijken in het MMC hoe het ervoor staat.
wat fijn om te horen dat er nog steeds beweging en een hartslag is! rustig aan doen en blijven hopen dat het goed komt! ik zal voor je blijven duimen en blijf je verhaal hier volgen!
Meid wat een nachtmerrie! Dit zijn vreselijke onzekere periodes waar jullie nu helaas in zitten. Ik duim voor jullie kleine vechter.
Wat doen jij en je kleintje het ontzettend goed zeg! Ik hoop echt dat ze morgen meer voor jullie kunnen betekenen! Sterkte!
Ik lees telkens mee en leef ontzettend met jullie mee. Wil jullie toch even sterkte wensen en heel veel kracht. Ik hoop voor jullie mee.
Lieve mamaJBS, per toeval jouw verhaal tegengekomen en gelezen; jullie doen er alles aan om de natuur te helpen en de kleine man door te laten groeien; dit moet een heftig, onzeker en bizar proces zijn voor jullie...! Ongelofelijk trots op hoe je erin staat en je vechtlust! Ik lees, beleef en duim langs de zijlijn met je mee, hou je taai! (of even flink balen en huilen, dat uiteraard ook ...)
Nou weer even een update: Net in het MMC geweest waar we onze vragen (nogmaals) hebben kunnen stellen en waar we wat meer informatie hebben gekregen. Nogmaals gehoord dat het er slecht uit ziet, maar dat is inmiddels al erg duidelijk voor ons... We hebben oa ook nog de kansen op een beperking besproken, maar dat hangt ook af van wanneer de kleine geboren zou worden. De kans op een goede gezondheid is klein, maar niet onmogelijk denk ik dan... Als de bevalling voor de 24 weken niet uit zichzelf op gang komt, dan staan wij voor een hele moeilijke keuze... Ik wil graag een goed en gezond leven voor mijn kind, maar ik wil ook geen zwangerschap afbreken bij een kind dat misschien wél gezond is. Het is zo lastig dat ze je daar van te voren zo weinig over kunnen vertellen... We gaan op advies van de arts wel nog het WKZ bellen voor een GUO echo, en nog een gesprek met de kinderarts. Hopelijk helpt dit nog bij het eventuele maken van een keuze...