hallo allemaal, ik heb een vraag of jullie ook leuke ideetjes hebben voor een aanstaande vader. Wij verwachten ons eerst kindje mei 2017. En zijn natuurlijk super happy! Regelmatig is er gezegd dat er misschien geen kindjes konden komen vanwege medische redenen bij mij, dus voelt het toch bijzonder dat we het tegendeel bewijzen en toch zon mooi wondertje mogen verwachten. Nu is mijn partner met kerst jarig, en nu leek het mij leuk om een cadeau voor hem te kopen wat iets met ons kindje te maken heeft, 1week voor zijn verjaardag dan krijgen we te horen wat het word dus dat is al een leuk vooruitzicht. hebben jullie misschien leuke ideetjes/tips voor een speciaal en origineel cadeau?
Misschien een shirtje met 'Papa's kanjer' of 'Papa's prinsesje' bijvoorbeeld. Of een leuk boek voor papa's, als hij van lezen houd..
Ten eerste van harte gefeliciteerd!! Wat fijn dat het toch gelukt is. Maar wil je een kado wat te maken heeft met jullie zwangerschap? Anders een lekker weekendje weg? Maar iets van een shirtje waarop papa's kanjer of prinses staat, vind ik ook leuk.