Inmiddels toch ongerust over bloedverlies

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Gerbera, 26 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Beste Verloskundige,

Ik heb pcos en dus onregelmatige cycli. Nu heb ik vermoedelijk een eisprong gehad op dag 34. Ik had toen namelijk een enorme(!!!) pijn snachts en daarna ging de temperatuur omhoog. Zo hoog als ik niet eerder heb gehad. Ik heb op dag 35 sex gehad (voor dag 34 een hele tijd niet).

Nu heb ik vanaf dag 38 bruinverlies. Maar ook met rood bloed ertussen. Het voelt niet als een menstruatie (geen krampen) en is ook veel minder (kan makkelijk toe met 1 inlegkruisje per dag). Maar er zit dus wel echt bloed bij. Ik ben daarnaast misselijk en heb een constant drukkend gevoel helemaal onderin links. Voelt niet normaal. Een zw-test was gisteren negatief. Dit duurt dus inmiddels al een week (zou nu dan op 10 dpo zitten). Mijn temperatuur blijft constant hoog.

Ik begin me nu toch zorgen te maken dat er met die enorme pijn snachts iets kapot is gegaan ofzo daar binnen.

Ik hoop op een antwoord, alvast bedankt.

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Het enige hoe ik het kan verklaren is dat er waarschijnlijk een van de cyste is gesprongen en dat je dat hebt gevoelt. Daar ben je nu even van van slag waardoor er wat bloedverlies optreedt.
    Maar bij ongerustheid is het toch verstandiger om contact op te nemen met je behandelend arts of je huisarts.

Imke

3. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Bedankt voor uw antwoord.

Vanmiddag heb ik ineens heel erg veel bloed verloren met een heel groot rond donker stuk/stolsel er in. Daarna weer alleen bruinverlies. En vanavond ineens veel knalrood helder bloed. Ik heb nog steeds geen krampen, wel steken onderin.

Ik ga morgen mijn afdeling in het ziekenhuis maar bellen.

4. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Ik zal hier nog even een update plaatsen voor degenen die hier misschien ook mee zitten.

De arts heeft me terug gebeld. Hij denkt dat het geen standaard menstruatie is maar wel een afstoting van het baarmoederslijmvlies. Omdat het veel te dik was geworden in de lange cyclus. Dat verklaart het vele bloedverlies en de stolsels. Hij stuurt nu een extra kuur provera om 'de boel op te schonen'. Dat moet ik nemen als het bloeden niet vanzelf stopt.

Overigens zei hij wel dat de erge pijn die ik eenmalig heb gehad wel een eisprong geweest zou kunnen zijn.

5. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    dank voor je update!

Mirjam

Deel Deze Pagina