Vanochtend zijn mijn vliezen spontaan gebroken. Ben nu 34+3 zwanger en tot nu toe een soepele zwangerschap gehad. Ik ben opgenomen in het ziekenhuis en moet hier zoizo 3 dagen blijven als ik niet al eerder beval. Voor nu weinig tekenen van een aankomende bevalling. Geen weeen, enkel wat pijnlijke harde buiken. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Ik hoor namelijk dat het soms nog weken kan duren tot je ook echt bevalt. En als het in de komende dagen toch zou komen, dan gaat het de coveuze in, maar krijgt het dan al kleertjes aan of nog niet. Heb vanaf maatje 50 in huis, maar dat lijkt me dan natuurlijk veel te groot.
och jee dat is schrikken. Blijven liggen en hopen dat ukkie zo lang mogelijk blijft zitten. elke dag is er een. heb zelf geen ervaring. sterkte!!!
Als de baby gewoon op de juiste curve van 34weken is dan hoef je geen kleinere kleertjes te kopen hoor... Zou eventueel iets maatje 44 kunnen kopen, maar rond de 34 weken zitten ze vaak al rond de 2 kilo, vaak zelfs er al boven... Dan hoeven ze niet in de couveuse, alleen in een warmtebedje...34weken is altijd te vroeg natuurlijk, maar is een termijn waarin hele grote problemen vaak niet meer aan de orde zijn... Echt grote problemen zijn vaak voor de 30 weken, of 32weken... En onder de 1500 gram...dus niet teveel panieken...
Mijn tweelingnichtjes zijn met 34 weken en 5 dagen geboren en deden het ook prima. Allebei ruim 2000 gram schoon aan de haak Ze hebben allebei een tijdje in een warmtebedje moeten liggen, couveuse was niet aan de orde. Ze groeiden ook allebei als onkruid, in no time zaten ze in maatje 50. Pakjes maat 44 konden dus zo de deur weer uit! Het zal wel schrikken zijn geweest voor je! Doe lekker rustig aan, hoe langer de kleine blijft zitten, hoe beter natuurlijk. Sterkte!
ook al is maat 50 wat te groot kleertjes kun je vaak toch aan doen. deden wij ook. g was ook te klein voor maat 50
Jerami je maakt het wel spannend he meid! Ik hoop dat de grote bink nog even blijft zitten...we duimen hard met je mee!! Mijn zus was ook bevallen met 34 weken, spontaan...de kleine meid woog toen 2209 gram, en kon ook maar net maatje 44 aan...heeft circa 3 weken in het ziekenhuis gelegen en ging de deur uit met maatje 50... dikke knuffel!!!
Spannend, waarschijnlijk houden ze je tot 37 weken in het ziekenhuis en gaan je dan inleiden. Maatje 44 is wel prettig om te hebben, tenminste ik vind dat toch een stuk mooier zitten dan maat 50. Succes en ik hoop dat de kleine nog even blijft zitten. 34 weken is niet super schokkend maar wel echt prematuur! Bij ons wel 13 dgn couveuse en toen pas bedje!