Ik heb al op internet gezocht, maar kan enkel vinden waarom vrouwen méér afscheiding hebben tijdens de zwangerschap. Ook ik had dat dus, maar nu heb ik sinds eergisteren avond ineens geen afscheiding meer! Niet dat ik dat nou zo erg vind natuurlijk, maar ik vind het wel heel apart dat het ruim 2 weken voor de uitgerekende datum ineens helemaal stopt terwijl het de hele zwangerschap juist veel is geweest. Hebben meer vrouwen dit gehad en weten jullie toevallig ook waardoor het komt? Misschie is het wel de normaalste zaak van de wereld zo voor de bevalling, maar dit is mijn eerst kindje dus ik heb echt geen idee wat ik ervan moet denken!
Ik zou me er geen zorgen om maken. Je hebt toch verder geen last ergens van? Ik kan je geen deskundig antwoord geven. Succes met je bevalling, spannend hoor!
ik zou het gewoon even bij vk navragen of dat de oorzaak zou kunnen zijn. ik ben nu 36 weken zwanger en heb ook al heel de zwangerschap last van die afscheiding dus ik hou je reacties ook even in de gaten.