Hebben jullie misschien tips waar je info kan vinden over PE? Ik heb zelf wel informatie gevonden maar mis eigenlijk het stuk van na de bevalling. Ook mis ik eigenlijk een forum of iets dergelijks waar je ervaringen uit kan wisselen. Ik ben nu actief op een forum voor premature kinderen maar krijg daar nog niet veel respons.
Er zijn hier vooral veel onderwerpen over moeders die net bevallen zijn. Verder kon ik ook geen topic vinden met hellp moeders? De mensen die ik nu tegenkom hebben vaak al veel eerder pre eclampsie gehad en zijn veel verder met verwerken ed. Ik zoek eigenlijk meer mensen die niet net bevallen zijn maar nu pas alle andere gevolgen hebben. Het is een beetje lastig uit te leggen maar ik kan nu nog niet vinden wat ik zoek eigenlijk
als je wilt mag je me een prive bericht sturen ben 15 mnd geleden na zware pre eclampsie bevallen.. miss kan ik je helpen
Net als Imke24 hierboven mag je ook mij een priveberichtje sturen als je wilt. T is wel niet heel kort geleden maar ook ik ben na zware pre eclampsie bevallen.
de "Hellp" hyves is niet meer zo actief als eerder wel was, helaas! Maar daar kan je wel veel terugvinden. En misschien zijn de vrouwen nu wat "verder" je kan veel terugvinden over hoe zij het eerder hebben ervaren. En het onderwerp op Zwangerschapspagina daar staat Prius in daar kan je het aan herkennen. De andere onderwerpen zijn echt al heel veel ouder.