Meer baby's geboren bij volle maan?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Debski, 24 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Volgens de astrologie worden er meer baby's geboren bij volle maan of als die eraan zit te komen. Ben je rond Volle Maan uitgeteld, dan zou je baby best eens 'op tijd' kunnen komen. Rond Nieuwe Maan vinden er minder bevallingen plaats. Staat je baby gepland op een dag rondom Nieuwe Maan, dan is het waarschijnlijk dat hij of zij eerder of later komt, dichter bij een Volle Maan

Wie gelooft hierin?
    Als het zo is denk ik dat ik nog wel even moet wachten.

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Volgens mij is hier net nog een topic over geweest of niet?

3. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Oh ja? Nou ik zie t nergens staan? :oops:

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nou ik dacht t tenminste.. weet t ook niet zeker, anders heb ik niks gezegd ;) :oops:

5. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    vorige keer ben ik ook bevallen met volle maan, nu is er 5 december weer volle maan.....

Ben bevallen in 2006, was toen die avond/nacht echt een gekkenhuis op de verloskamers. verpleegsters konden de hoeveelheid bevallingen niet aan.

6. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Het schijnt idd echt waar te zijn..

Heb by the way es effe gechecked, ik ben 9 feb uitgerekend en 2 feb is het volle maan :p Ben benieuwd!

7. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    hier is inderdaat een paar weken geleden nog een topic over geweest ik ben benieuwd of ik dan 5 dec mag bevallen

8. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Oh jee ik hoop eerlijk gezegd niet dat ik de 5e beval, is toch niet leuk voor dat kind om op Sinterklaas jarig te zijn?

9. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik beval liever op 5 dec dan op eerste kerstdag eerlijk gezegd. Voor het kind is het niet leuk maar het is pas een jaar of 3 voor dat ie het snapt en 7 a8 jaar dan geloven ze er niet meer in.
    De kerst heb je heel je leven.

10. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Daar heb je wel gelijk in ja, kerst is veel erger of oud en nieuw maar toch ... vind dit ook niet zo leuk :(

11. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Ik vind het ook niet zo leuk voor het kind, maar ik heb ook sterk het vermoeden dat die van mij zich ook op 5 december gaat melden! Maar als het 5 december volle maan is, is de kans denk ik groter dat de baby 6 december komt, duurt toch vaak wel een dag?

12. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    hoop doet leven Molly!

Karin

13. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik hoop ook zo dat het met volle maan geboren word nou eigelijk nu ik ben doodversleten van dat heen en weer gerij naar het ziekenhuis. Ik klink misschien heel eiegenwijs maar ze willen het wel halen maar wil gewoon zelf dat het kindje bepaald dat het komt en ik heb dan liever nog een week de onzekerheid dan dat ik me kind een week in een couveuze heb liggen vanaf maandag ben ik gelukkig officeel 37 weken en dan mag ie komen ook van me

14. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Is de volle maan de nacht van 4 op 5 december, of de nacht van 5 op 6 december? Ik hoop het laatste, want dan is de kans groter dat de babyboom 6 december is ipv 5 december..

15. labmuisje

labmuisje Actief lid

19 apr 2006
    245
    0
    0
    nou ik ben 2 jan uitgerekend en op 3jan is het vollemaan ik ben benieuwd.

We wachten het rustig af. Al mag het van mij nu ook wel komen hoor. Begin het langzaam genoeg te vinden

Groetjes labmuisje

16. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    eigelijk zou het een formu stukje moeten zijn waarbij je aan kunt geven of je kind geboren is bij volle maan of niet.

17. liset

liset Actief lid

2 aug 2006
    223
    0
    0
    noord-holland
    Ik ben ook wel benieuwd of dit voor mij opgaat. Laten we het hopen wat ondertussen ben ik het wachten wel erg zat. En natuurlijk is het voor het kind niet zo leuk. Maar wat er ook al staat. Het is maar een paar jaar dat ze er echt in geloven.

18. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Volgens mij vannacht, maar ben niet zeker.
    Ik ben ns benieuwd of we morgen een babyboom hier hebben dan...
    Mij maakt het eigenlijk niet meer uit, ik wil gewoon dat die kleine zich meld!

19. Trisha

Trisha Niet meer actief

awel nu ben ik toch ook wel benieuwd of die vlieger opgaat! ik hoop het in ieder geval wel want ben het echt beu nu hoor! ik wil mijn schatje in mijn armen houden!

20. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Mij maakt het nu ook niet meer uit, laat maar komen!

Deel Deze Pagina