TS ik hoop echt dat alles goed gaat met jullie!!!!!! Ik ga hier in elk geval heeeeeeeeel hard zitten duimen voor jullie!!!!
Meid, hoop dat alles goed is! laat je even wat horen zodra het kan? We zijn allemaal erg benieuwd naar hoe het met je gaat!
ze is ook niet meer op het forum geweest sinds gisteravond 23.58u. ik vrees dat dat geen goed teken is maar ik hoop wel op het beste
klinkt niet heel er positief,ik lees mee sinds gister.maar misschien is ze op genomen en kan ze niet reageren. en je vliezen die breken door een ruzie lijkt me ook een beetje gek maar ja het zou kunnen. nou meid ik hoop voor jouw dat het goed zit
Nou dat is wel heel heftig... En het kindje zat al goed ingenesteld met 16 weken. Maar goed, duim nog steeds dat alles goed is...
maak me ook zorgen om ts ik duim dat alles goed is maar ben er bang voor en dat ze in het ziekenhuis ligt hopelijk heb ik het gewoon fout
Ik geloof ook echt niet dat een ruzie dusdanige stress kan veroorzaken. Normaal gesproken heb je acute hevige stress na bijvoorbeeld een ongeval of een ander zeer heftige gebeurtenis. En dan is de kans nóg klein dat je vliezen er werkelijk van breken. Zeker met 16 weken. Laten we alsjeblieft het beste hopen en suggestieve reacties of cowboyverhalen vermijden. Dit is al erg zat. Bedenk dat ze onze reacties zal lezen. Dat levert alleen maar meer onrust op. Ik duim nog steeds voor je!
Kwam ook even kijken!! Maar ng steeds geen nieuws...??? Ze zeggen vaak... Geen nieuws/goed nieuws.... Maar dat gaat hier niet op denk ik!!!
ik lees al sinds gister mee maar dit duurt idd wel lang.. wat een spanning! hoopdat alles goed is met jullie meid!