ik heb ook wel eens hele heftige ruzies gehad... ben blij dat hij is blijven zitten.. k duim zo voor crazymama dat dit ook bij haar het geval is
ik zeg ook niet dat je niet spontaan een miskraam kunt krijgen maar dat je vliezen breken lijkt mij niet.dan had dat al bij veel vrouwen zo moeten zijn want iedereen heeft wel eens ruzie of erge stress in de zwangerschap. nou meid jammer dat je niet even snel wat laat weten of het goed gaat,hopelijk heb je het te druk
o meid wat is dit schrikken zeg! laat alsjeblieft wat weten als je al onze berichtjes leest! *duim duim duim*
Spijtig dat je niks laten weten! Kijk hoeveel mama's er zo bezorgd zijn. Blijf nog wel duimen voor je.
Ik geloof niet dat er binnekort gereageerd word, danwel vergeten dat ze hier een topic geopend heeft danwel een verlies en geen behoefte aan zp..
Mijn vliezen waren gebroken met 34 weken en ik weet nog dat ik plat moest gaan liggen in het ziekenhuis, omdat je wel vruchtwater aan blijft maken, maar het er natuurlijk niet meer uit mag lopen. Ik ben benieuwd of ze dit ook moet doen nu. Ben er een beetje bang voor, omdat we ook niets meer horen.
Lees sinds gisteren mee.. Wat schrikken zeg! Maar waarom nog geen berichtje? Hopelijk is het allemaal goed en ben je vergeten dat je hier een topic geopend hebt! ASucces en blijf duimen dat het allemaal goed is!
Ook ik lees sinds gister mee en duim voor je dat alles goed mag komen!! Ik ben hier nog redelijk nieuw, maar hoeveel topics ik al heb gezien waarin er door de TS niet (meer) gereageerd wordt die uitlopen op een discussie onderling....laten we dit vooral met zijn allen voorkomen. En laten we uitgaan van het beste van een persoon! Waarschijnlijk heeft ze geen tijd, of moet ze inderdaad plat zoals eerder al geopperd, maar laten we alsjeblieft met elkaar hopen dat het goed komt met haar en haar ukkie! We zijn met zijn allen bezorgd, nieuwsgierig en lekker ongeduldig, ook ik! Groetjes Yvon
Slecht nieuws ? Slecht nieuws is : ga maar naar huis er is niks meer te doen je bent te laat . Als ze al moet blijven en plat moet blijven liggen omdat het dan goed komt met haar beebje is dat best goed nieuws . Vast wel schrikken enzo maar uit eindelijk komt het goed en daar gaat het toch om .
Ik weet uit ervaring dat ze je doorgaans niet houden bij dat termijn als het mis is. Dus als ze niet reageert omdat ze opgenomen is, dan is er ook best een kans dat het juist goed gaat. TS, sterkte.
Lieve TS Ook ik hoop dat alles goed is met jou en je kleintje! Hoop dat je toch nog even een berichtje wil achter laten want zoals je ziet zijn er heel veel (zwangere) medemama's die bezorgd om je zijn! Xx
Hoop ook dat het nog goed gaat aangezien het zwanger worden bij ts ook niet helemaal vlekkeloos of zeker verliep....? Of ik moet haar verwarren met een ander persoon? nou ja hoop dat het goed gaat..
Ik had geen gebroken vliezen, maar wel veel bloedverlies bij ongeveer dat termijn. Je mag voor je gemoedsrust blijven, maar ze doen niets, ze kunnen ook niets. Pas na 24 weken grijpen ze in als er iets in te grijpen valt . (Met mij is het uiteindelijk goed gekomen, maak je geen zorgen .)