Oh gelukkig!! Wat een goed nieuws meis! Helemaal logisch dat je niet kon reageren. Lekker rustig aan doen nu, en als je je verveeld dan zijn wij er voor je. Dat heb je Miss al gemerkt
Wat een goed nieuws! Maar moet je nu bedrust nemen tot 40 wkn? En dat scheurtje heelt vanzelf? Ben echt blij dat het nu weer goed gaat! Doe het lekker rustig aan Liefs Dorien
Gelukkig dat je niet bevallen bent!! pffff maar volledige bedrust is ook niet niks hoor, maar alles beter dan bevallen. sterkte meid!
meid wat ben ik opgelucht dat alles goed is met jullie kleintje!! Wel vervelend dat je volledig rust moet houden, maar je hebt alles over voor je kleintje! Kreeg helemaal kippenvel toen ik las dat alles goed was! Ben echt super blij voor jullie!!!! Liefs
Kan me voorstellen dat je ff niet gereageerd hebt hoor, je had wel wat anders aan je hoofd! Goed dat je de Vk hebt gebeld hoor! Balen dat je nu bedrust moet houden, maar gelukkig maken jullie t naar omstandigheden goed! Sterkte en een dikke knuf voor jou!
Gelukkig is alles goed!!! Een paar leuke boeken en films en lekker op de bank en dan komt vast alles goed!!
Fijn om te horen meis!! En nog ff wat voor alle anderen hier: echt super hoe iedereen met elkaar meeleeft!! Is natuurlijk logisch, maar zo merk he wel dat er overal steun is! Moest ik ff kwijt..
ah gelukkig is t dan "maar"een scheurtje...ook niet niks maar beter dan dat je al je vruchtwater hebt verloren natuurlijk! moet je nu de hele zwangerschap rust houden of over paar weken weer verder kijken? lijkt me namelijk zooooooo moeilijk om alleen maar op bed te liggen@