Spannend hoor! Mijn oudste is ook geboren met 39+1 en dat begon ook met het breken van de vliezen.. Vandaag ben ik ook precies 39+1, maar tot nu toe alles nog rustig. Hopelijk zet het gauw door en mag je snel je kleintje in je armen sluiten!
Hier bevallen met 39+2 de vorige x, maar ik ga er niet vanuit dat t morgen al gaat gebeuren.. Hoop t wel maar denk t niet
Bedankt meiden! Ik lig klaarwakker in bed.. Heb wel eventjes geslapen maar doe nu geen oog meer dicht. Heb ook nog geen weeën (tenminste niet zoals ik denk dat het hoort te zijn). Mocht er vanmorgen/vanmiddag nog niks zijn dan moet ik naar het ziekenhuis en wordt ik ingeleid morgen. Ik hoop zo op een thuisbevalling dus hoop dat het straks een keer begint! Alle andere dames, jullie ook alvast succes. Binnenkort allemaal een mooi wondertje in onze armen!!
Spannend! Hoe staat het er voor? Hoop dat je druk aan het bevallen bent, dat je dat lekker thuis mag doen zoals je graag wil
Hoi hoi, Even een kleine update. Fijn dat ik dit met jullie kan bespreken hihi. Ik zit nu in het ziekenhuis. Nog geen weeën! Krijg zo een een scan en ze gaan me onderzoeken. Als alles goed is mag ik daarna naar huis en als er voor 5 uur niks is moet ik toch naar het ziekenhuis. Zullen me dan morgen inleiden. Mijn meisje heeft er nog niet zoveel zin in volgens mij.... Groetjes!!
Ohhhh,spannend!! Onze eerste zoon wilde ook niet komen na het breken van de vliezen. 26uur nadat de vliezen braken is hij pas geboren. Succes girl!!
Ohhhh spannend zeg ben jaloers ! Hahahaha succes en rustig blijven ademen ! dalijk heb je eindelijk je wondertje vast !
Nou komen net uit het ziekenhuis. Mocht er vandaag/vannacht niks gebeuren wordt ik morgen om half 8 ingeleid!! Ze deed het verder goed, genoeg beweging en regelmatige hartslag gelukkig! Moet wel in het ziekenhuis bevallen en 24 uur blijven, dat is wel minder omdat ik gehoopt had op een thuisbevalling. Maar goed, alles voor de kleine en alles voor haar gezondheid dus dat maakt het al minder erg! Vriendlief blij in ieder geval want die wilde sowieso liever dat ik in het ziekenhuis ga bevallen. Ik hou jullie op de hoogte!