Ohh wat spannend! Heel veel succes! Ik hou dit topic in de gaten. Ik ben ook heel erg benieuwd naar je bevallingsverhaal strakjes
Oh wat lijkt me dit spannend zeg! '' gelukkig'' kan ik nog eventjes aan het idee wennen... Ben benieuwd hoe het gaat! Hou je in de gaten
Kom even spieken! Ik hoop dat het gisteravond is gaan doorzetten en dat je nu aan het bevallen bent of je kleintje al in je armen hebt! Anders zal het vast vandaag gebeuren. Succes!
Hoi meiden. Sorry voor mijn late reactie. Ik ben bevallen van een gezonde dochter! Ze weegt 2975 gram en is 48 cm. Klein poppetje dus! Maandag waren mijn vliezen dus gebroken en dinsdag middag begonnen de weeën. Ik moest uiteindelijk in het ziekenhuis bevallen ivm langdurig gebroken vliezen. Ik kreeg een weeënstorm en had na 2 uur nog maar 1 cm ontsluiting. Heb daarom dus een ruggenprik gekregen. Ik heb ook veel last gehad van de katheter en ontzettend druk van onder. De weeën voelde ik niet meer door de prik maar had wel die pijnlijke druk van onderen. Uiteindelijk mocht ik persen en dat wilde maar niet vlotten dus ze is geboren met een vacuüm om 23:19. We moesten nog twee nachten in het ziekenhuis blijven ter observatie. Ben ook besmet met streptokokken en dat kan ook de reden zijn van gebroken vliezen. Ik heb het ervaren als een pittige bevalling en zeker omdat ik me zo had ingesteld op een thuisbevalling zonder pijnbestrijding en nu heb ik dus echt alle toeters en bellen gehad! Gelukkig maakt ze het goed en drinkt ze goed aan de borst!! Hoe is het met de rest van jullie? Ondertussen ook al wat aan het rommelen?