Rustiger aan?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Joanne92, Mar 3, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

Sep 28, 2014
    1,001
    2
    0
    Hoi allemaal, heb de laatste 2 dagen erg veel gelopen en voorlopog veel afspraken staan ik merk nu dat het wel een beetje veel word, heb onwijs pijn inmjjn onderrug en ook buikpijn.
    Vannochtend kon ik amper mn bed uitkomen..
    Net ook nog een woordenwisseling met moeders en merk dan dat het allemaal teveel word.
    Kreeg weer buikpijn en barstte in tranen uit(ik huil bijna nooit)
    Hebben jullie tips? Ik kan niet de hele dag in bed liggen want er is altijd wel iets.
    En moet ik me zorgen maken om die buik/rugpijn?

2. sanniesannie

Nov 30, 2014
    96
    7
    8
    NULL
    NULL
    Klikt wel een beetje als stress denk ik.. en inderdaad moet je denk ik een stapje terug doen.

Ik begrijp hoe moeilijk het is en ben net als jij 25 weken zwanger en wil nog van alles doen en heb ook nog van alles te doen maar soms moet ik er toch echt aan toegeven dat ik zwanger ben en sommige dingen uit handen geven.

Maal het ook bespreekbaar bij je verloskundige , zeker als je je zorgen maakt over de buik en rug klachten.

Ik merk zelf dat het voor mij werkt als ik even m'n ei bij m'n vriend kwijt kan. Gewoon even klagen en soms ook huilen en meestal knap ik daar van op, raar maar waar :) zeker als hij dan zegt dat ik het zo goed doe en een hele lieve moeder zal zijn straks hihi

3. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Je kan wel een aantal dingen doen.

Probeer niet teveel in 1 week te proppen.
    Verdeel je afspraken.
    Als je een drukke dag hebt plan dan voor de dag erna niks of bijna niks. Zie het als een bijkomdag.

Je moet een balans zien te vinden in activiteit en rust.
    Die moet je zien af te wisselen op een dag.
    Als je een uurtje schoon hebt gemaakt in huis bijvoorbeeld ga je daarna even lekker een half uurtje zitten op de bank met een kop thee.

4. Vdvl95

Vdvl95 Niet meer actief

Je hoeft je niet direct zorgen te maken maar neem de signalen van je lichaam wel serieus! Deed ik zelf niet zo toen ik veel last had van o.a harde buiken omdat ik druk was op mijn werk en er niet aan wilde toegeven. Mn baby en buik bleken toen bij de vk te klein. Toen ik rustiger aan ging doen heeft ze gelukkig een prachtige groeispurt gemaakt maar ben er nu wel van overtuigd dat t echt belangrijk is dat je luistert naar je lijf en niet te druk doet

5. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

Mar 22, 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd rustig aan doen Jo Anne! En pak ook je rust moment en zeg dat dan ook tegen je omgeving. En idd bespreken met je vk en kijk naar tips om de rug pijn te verminderen bijv, oefeningen Succes!

6. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Als ik jou was zou ik langzaam wat afspraken gaan afzeggen en voorlopig niets nieuws inplannen. Je lichaam fluit je terug!

Hier hetzelfde verhaal hoor, maar nu spreken we nog maar 1x per weekend wat af en ben ik maximaal 2 avonden doordeweeks weg. Heel moeilijk voor mij, want ben een bezig bijtje, maar kan er maar beter vast aan wennen ;)

Share This Page