Wil graag jullie ervaringen horen over verschillende internet/tv providers. Welke hebben jullie en ben je er tevreden mee. Waarom wel, waarom niet Op dit moment zitten we bij TMobile Thuis en het is vanaf de 1e sec een ramp. Vanaf het aanvragen, monteur tot aan onze 1e factuur is alles fout gegaan en zijn nu bezig om onder het contract uit te komen want ben er helemaal klaar mee. Nu dus opzoek naar andere Provider. Geen Ziggo, komen we net vandaan juist. Kpn vind ik veel te duur. Enige 'eis' wat ik heb, is kunnen opnemen en geen jackpot prijzen Ik zat aan online . nl te denken. Maar lees er weinig goeds over. Maarja mensen klagen sneller dan dat ze een positieve review plaatsen
Ik heb btw voorheen bij online gewerkt. En online levert op dezelfde technieken als tmobile thuis. Dus afhankelijk waar de problemen nu vandaan komen is er een kans aanwezig dat je dezelfde problemen kunt gaan ervaren. Maar ik wil met alle liefde voor jou meekijken waar het allemaal misgaat bij tmobile thuis en ik kan je ook evt helpen onder het contract uit te komen.
T-mobile sinds kort en juist heel tevreden over. Itt kpn waar we voorheen zaten. Als je zegt niet de hoofdprijs dan zou ik denken aan tele2 maar geen ervaring zelf mee. Misschien jemand anders hier.
Wij hebben al jarenlang kpn en zijn daar zeer tevreden over. Her en der wat korting weten te ontfutselen aangezien we al jarenlang trouwe klant zijn.. soms moet je wat brutaal zijn
Wij zijn overgestapt van Ziggo naar KPN, juist omdat ze goedkoper zijn. We betaalden altijd los het Netflix abonnement en bij KPN zat dit bij de prijs inbegrepen, dat scheelt weer €11,99. Ook hebben wij onze mobiele abonnementen bij KPN, daar krijg je dan ook weer €5 korting per abo op. Ontvangst is prima. Kleine TV-ontvanger vergeleken met die van de Ziggo. Opnemen en pauzeren kan ook! Bovendien konden wij kiezen: eerste 6 maanden 50% korting of een Xbox series S cadeau. Ik ben tevreden hoor!
Kijk vooral naar wat ze kunnen leveren. Wij vorig jaar overgestapt van Ziggo naar KPN omdat het goedkoper was. Volgens kpn konden ze hier voldoende snelheid leveren. Tot na installatie, ik kon niets.. speedtest gedaan en dat was nog erger dan internet met de inbelverbinding destijds. Direct die dag terug gegaan naar ziggo gezien zij de enige zijn die fatsoenlijk kunnen leveren. Echter ga ik straks mijn televisie volledig opzeggen en houd ik alleen internet. De rest doe ik via NLziet en Videoland, F1tv etc Verder dus geen ervaringen, maar enige tip die ik mee kan geven is kijk naar de snelheid..
Wij al een aantal jaren via budgetthuis. Gaat eigenlijk altijd goed. Laatst liep ons contract af en dan krijg je toch ook weer de korting aangeboden die nieuwe klanten ook krijgen. We betalen nu 34.50 voor tv, internet en vaste telefoon. Na een x-aantal maandjes wordt dat dan weer 44.50. Enkel een keertje gedoe gehad met een factuur wat ze niet direct op konden lossen, maar uiteindelijk wel rechtgetrokken is.
Bereik hier was ook dramatisch. Echt een ramp hoe traag het internet was en hoe vaak het wegviel. En ondanks meerdere keren contact veranderde er niks. Nu met t-mobile gewoon prima internet.
Dat bedoel ik, kijk wie wat kan leveren. Per regio is dat verschillend. Hier kan eigenlijk alleen Ziggo prima internet leveren en hebben wij hier geen keuze voor anderen. Al ben ik tevreden over Ziggo, ik vind ze wel nogal duur.
Ik heb Delta, maar ja: ik woon in Zeeland. Hier is er niet veel keus. Delta heeft in deze regio de beste internet snelheid.
Problemen begonnen bij het bestellen al. Heb dit telefonisch gedaan en werd mij dat tv kastje aangesmeerd terwijl ik aangaf de tv app te kunnen downloaden op mijn tv. Maar het kastje was nodig om te kunnen opnemen. Toen monteur kwam bleek dat onzin te zijn. Maar dit zei hij echter pas nadat hij alles al had aangesloten wat ons 28,50 kostte om aan te sluiten ivm nieuwbouwwoning waar nog geen juiste aansluiting zat. TMobile gaat via internetkabel en die zat nog niet bij mijn tv in de buurt. Ziggo gaat via coax Monteur was uber chagrijnig, alles behalve vriendelijk en zeer ongeduldig. Ook heeft hij onze oude aansluiting van ziggo afgeknipt(vorig jaar 30 voor betaald om aan te sluiten) ipv alleen los gemaakt. Wil ik gaan overstappen en die kabel nodig hebben, dan kan ik wéér 30,- gaan dokken omdat meneertje het zo klakkeloos heeft afgeknipt Mijn wifi versterker doet het niet. Over gebeld en zou gefixt worden. Nog steeds niet gefixt maar betaal er uiteraard wel voor Op mijn 1e factuur(laatste week feb en heel maart) is zo'n beetje álles verkeerd wat erop staat. Kortingen die niet juist verrekend worden en bij Maart opeens gewoon volledig verdwenen zijn (eerste 6 maanden 10,- korting heb ik welgeteld 1 dag gehad). Het tv kastje is in rekening gebracht voor een week terwijl die zelfde dag nog is opgestuurd terug naar ze. Vorige week 1,5u met medewerker aan de telefoon gezeten om mijn hele factuur uit te pluizen wat er allemaal mis is. Eind van gesprek bleek er te veel mis te zijn wat de medewerker niet kon oplossen en zou het naar juiste afdeling doorzetten zodat iemand het kan gaan uitzoeken. Zou volgende dag terug gebeld worden. Niks gehoord. Zelf dus maar gebeld en er was NIKS bekend over mijn klacht. Niks noppes nada!! Kreeg van medewerker 1 te horen dat er niks in het systeem staat. Maar, zijn collega kon mij wel verder helpen. Doorverbonden naar medewerker 2, deze medewerker kon ook mij niet helpen en ik gaf aan dan per direct mijn abbo te willen opzeggen want was er helemaal klaar mee Aangekomen bij medewerker 3, nee sry kan niet je abbo opzeggen want je zit er een jaar aan vast, maar mijn collega kan je daar wel verder in helpen. Hop medewerker 4! Oh mevrouw, er is wel erg veel mis he, ik verbind je door naar Opzeggen. Nee!! Daar kom ik net vandaan. Medewerker nummer 5 gaf aan dat medewerker 4 mij beter kon helpen en was weer terug bij medewerker 4. Nu geëist dat mijn abbo stopt, ik werd pissig en nu gaan ze, naja hopelijk, een aanvraag doen voor kwijtschelding zodat ik niet met een boete achter blijf ivm vroeg beëindigen van mijn abbo Oja, of ik nog een keer even kon opsommen wat er dan precies mis was Mijn tvapp doet het overigens ook niet goed. Élke keer moeten we de app Herstarten. Waarom? Niemand die het weet. Al opnieuw geïnstalleerd en dat werkte niet
Oh dat klinkt vreselijk. Hier een supervriendelijke monteur gehad die adviseerde de tv box niet te gebruiken omdat je ervoor betaald en liet zien hoe je via internet kon kijken.
Youfone hier, zijn zeer tevreden! Nu bijna twee jaar glasvezel internet. Destijds een vriendelijke monteur. We hebben na een jaar gebeld en weer om korting gevraagd (en gekregen).
Hier sluit ik me bij aan. Wij hebben jaren KPN gehad en dat was opzich prima, maar de laatste tijd merkte we dat de snelheid echt een obstakel werd. Thuis werken, tv aan, gamende tiener zorgde voor behoorlijk wat irritatie. Sinds vorige week hebben we Ziggo, voordeel van hen is dat het bekabeld is en niet via de reguliere telefoonlijn loopt, zoals dat bij KPN wel is.
Doe mij in een privébericht ff jou postcode en huisnummer en ik ga kijken voor jou hoe alles er nu voor staat! Wat er met jou gedaan is kan gewoon echt echt echt niet en is ook niet klantvriendelijk. Dit klinkt meer alsof 5 medewerkers zich geen raad wisten met je klacht en je van kastje naar muur gestuurd bent. Echt ik schaam mij hier diep voor. Gelukkig werk ik niet meer voor de klantenservice maar heb ik een totaal andere functie (floormanager). Maar ik kan nog wel alles nakijken van klantenservice en dingen regelen.