hoeveel haar heeft jullie kleintje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door s1m0ne, 17 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s1m0ne

s1m0ne Lid

17 dec 2009
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi de vraag zegt het al, hoeveel haar heeft jullie kleintje?
    De mijne is geboren met best wat haar vond ik zelf. Maar er is ondertussen nog niks veranderd! behalve dan dat er een kale plek van het slapen bij is gekomen:D

2. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

hier ook geboren met een bos haar, dat werd al gauw minder en inderdaad die kale plek :D
    nu groeit het echt heel hard ineens, die kale plek is ook bijna weg, ik heb het al 2 keer moeten bijknippen omdat het in haar oogjes hing.

3. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Milan had bij de geboorte wel wat haar, niet veel niet weinig.

Dit is met 3mnd allemaal uitgevallen. (hij was kaal aan 1 kant en zijn gezichtje zat helemaal vol pukkels, echt een klein draakje :p (maar dat mag alleen mama zeggen natuurlijk))

Nu heeft hij een aardige bos met een mooie kale plek op zijn achterhoofdje.

4. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    mijn dochters hadden allebei een hele bos haar bij hun geboorte.. de jongste wel enorm veel haar en ook nog slag erin.. krult altijd heel erg als het nat is en als het droog is heeft ze allemaal van die leuke slagen en krul erin zitten.. ik kon ze met een maand al staartjes maken.. hihi.. de jongste heeft nu wel een kaal plekje achter op het hoofd... mijn oudste is 1x naar de kapper geweest toen ze 1 was en sindsdien groeit het heel snel...

5. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    De oudste had al flink wat haar bij de geboorte. Toen hij 7 maanden was is hij voor het eerst naar de kapper geweest.
    Dochter had bij de geboorte niet veel haar. Nu met 8 maanden is het nog steeds weinig. Het is wel aan het groeien nu. Dus ik hoop dat ze een speldje in kan met haar verjaardag.;)

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hier ook geboren met niet weinig en niet veel haar. dat is een periode minder gewroden. (ze leek wel zo'n opaatje die bovenop nog haar heeft en aan de zijnkanten haast niks haha)
    Nu heeft ze best veel haar. ik kan er knipjes in doen (de glijden er soms wel uit,m aar dat komt omdat haar haar zo glad is)

7. Wupped

Wupped Bekend lid

21 jan 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    Daan is met beetje haar geboren, en heeft nu nog steeds beetje haar( kijk maar bij de schattigste foto topic) het wordt wel meer maar goed, papa is kaal, en ik heb dun haar, dus ben benieuwd

8. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Dochtertje had best wat haar bij de geboorte maar is veel uitgevallen. En heeeeeel lang kaal geweest:D Nu pas begin het eindelijk een beetje te groeien, maar een speldje gaat nog zkr een tijd duren.

9. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Milan heeft behoorlijk wat haar. Ook bij de geboorte al.
    Hij slaapt op z'n buik dus hij heeft geen kale plek.
    Hij begint ook wat krulletjes te krijgen.
    Krijg het nu wat moeilijk in model gebracht, maar ja naar de kapper????

10. Jodi1981

Jodi1981 Actief lid

28 apr 2008
    467
    0
    0
    Huismoeder, huishouding
    Overijssel
    Zoontje had bij de geboorte al best veel en lang haar.
    Ondertussen is hij al 3 x naar de kapper geweest.

11. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Djayson had bij zijn geboorte al een bos...
    Nu met bijna 14 maanden is hij al 6 x naar de kapper geweest, waarvan de laatste 3x met tondeuse :)

Heeft het haar van papa en mama, dik en snel groeiend ;)

12. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ik moet er nog steeds om lachen: ik lig in t ziekenhuis en moet getoucheerd worden...Zegt ze ineens: wat een bos haar zeg! Waarop ik antwoord: hoe kan dat nou???!! Ik heb me geschoren gister nog!!! Waarop zij antwoord: ownee, ik bedoelde haar op t koppie van jullie zoon, ik voel t bij t toucheren hahahahaha. We moesten allemaal wel even lachen tussen de pijn door die ik had hahaha :D

Hier zijn haar bij de geboorte, ik vond t nog meevallen

13. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    En nu vind ik wel dat meneertje een bos haar heeft...Dik, lang, krullend donker bos haar zonder kale ligplekken

14. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Hahahaha moest even hard lachen om je anekdote!
    Wat een prachtige bos haar heeft je mannetje zeg! Wow.

Aaron had bij zijn geboorte redelijk wat haar, dat werd al snel minder en dunner, maar nooit helemaal kaal (alleen de achterkant).
    Het begint nu weer wat dikker te worden. En model breng ik er enigszins in met babygel van Zwitsal. Dan heeft hij een stoere kuif :D.

15. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Onze kindjes hadden bij de geboorte beiden veel haar, donker van kleur. Het valt helaas voor een groot gedeelte uit. Onze zoon heeft er een vrolijke bos blond haar voor terug gekregen ... bij ons meisje is het nog een verrassing, maar ik denk dat zij ook blond zal worden. Ook zij heeft zo'n kale plek van het slapen !

16. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Noah was een behoorlijk kale baby, vandaar dat ik echt stomverbaasd was dat Hanne een fikse bos roodblond haar bleek te hebben.. ( Fotografie Mijke Jonkman -Baby- )
    Ze heeft twee kruinen tegenover elkaar, die ook nog eens tegengesteld draaien, waardoor ze altijd een gigantische 'Hannekam' op d'r bolletje heeft... :D

17. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Luca had weinig haar, en heeft nu nog steeds niet veel en is ook nog eens blond, dus valt t ook niet erg op. VAn al zijn vriendjes en vriendinnetjes heeft hij het minste haar. Terwijl hij niet eens de jongste is!! Dus kapper nog nooit geweest, ik heb het zelfs nog nooit hoeven kammen, of zo.

18. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Dankje :D ... Achterkant komt van t liggen tijdens t slapen toch?? Hietr dus geen kale plek op achtergrond, vanwege zijn krullen is t wel altijd kroesig en in de klitten ( kroes heeft ie vast van zijn papa hihi).

Ik heb hier ook babygel, maar ze zeggen dat t niet goed is voor het haar van een baby??? Geen idee of dit klopt..Ik gebruik haarlotion van Zwitsal en die is ook goed, krijgt ie allemaal kleine krulletjes van :D..Een kuif? Wat stoer zeg! :)

19. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Geen idee, ik heb het pas 3x gebruikt. Ik smeer het alleen in zijn haar als we ergens heen gaan.
    Dat kale is inderdaad van op zijn rug liggen (hij is pas met 6 maanden gaan rollen en hij zit nu veel).
    Klitten lijkt me ook niet handig zeg. Is het een beetje te doen bij een baby?
    Heb niet echt een duidelijkere foto, maar hier is Aaron met 'kuif'

20. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    De oudste twee hier waren zo goed als kaal! En zijn ook echt lang zo kaal als een bowlingbal gebleven. Inmiddels is het helemaal bijgetrokken :D!

De jongste had toen ze geboren is een mooi kopje met licht blond haar, niet een hele bos, maar wel mooi het hoofdje bedekt. En ze heeft al vanaf haar geboorte een 'hanenkam', we kunnen het wel plat kammen, maar zogauw het droog is ziet ze er dan uit als Ernie uit sesamstraat, dus das ook niks. Tegenwoordig doen we er vaak een elastiekje in, dan zit het uit haar gezicht. Bovenkant is erg lang namelijk (moet nodig weer geknipt) en de zijkanten die groeien nog niet zo hard. Hier trouwens 'gelukkig' geen kale plek op het achterhoofdje.

Deel Deze Pagina