gebruik amoxicilline

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Tonneke, Mar 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 123miesje

123miesje Bekend lid

Dec 5, 2008
    872
    0
    0
    Ik kreeg er een spuitje bij. Opzuigen tot 2 ml. en dan tot achter in zijn keel. Dan moet hij slikken en loopt het er ook niet uit. Hij vond het overigens wel lekker en het was voor hem geen straf.

2. mamalinny

mamalinny Actief lid

Jan 3, 2010
    142
    0
    0
    Woudenberg
    Mijn dochtertje had pas ook dubbele middenoorontsteking en dronk ook erg slecht. Ten eerst komt dit waarschijnlijk omdat het pijn doet om te zuigen, er komt dan druk op de oortjes te staan waar ook al druk op staat door de ontsteking.
    Ten tweede kan het ook te maken hebben met dat haar neusje verstopt zit. Ik heb namelijk van de KNO arts waar ik was begrepen dat een kindje alleen een middenoorontsteking kan krijgen als het neusje verstopt zit. De opening van het neusje staat namelijk in verbinding met het middenoor.
    Voor mijn dochtertje heb ik hier neusspray voor gehad en toen dronk ze gelukkig al iets beter.
    Wat ook kan helpen, dat deed ik eerst, is de melk geven met een lepeltje, dan hoeft ze niet te zuigen en doet het dus minder pijn.

3. mamalinny

mamalinny Actief lid

Jan 3, 2010
    142
    0
    0
    Woudenberg
    Sorry sorry, ik bedoel natuurlijk je zoontje! (even overheen gelezen)

4. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Ik heb het zelf vorige week genomen (zware keelontsteking) en had echt mega veel last van misseijkheid.

5. tientje

tientje Actief lid

Jun 28, 2006
    375
    0
    0
    hier geen ooronsteking maar wel bronchitis

hier gaan de flessen er ook minder in

melk en hoesten geven wat slijmvorming en bij bronchitis geeft dat een hoestbui.
    Als ze het slijm ook nog doorslikken kan dat ook misselijkheid veroorzaken. (en slijmpoep)

dit in combinatie met ooronsteking en inderdaad druk op de oren bij zuigen kan ik mij voorstellen dat de fles even niet prettig is.

hier zitten we ook al aan fruit en groente en dat gaat er goed in. wat diksap erbij voor vocht. als het weer beter gaat komen de flessen vanzelf weer.

6. fabsie

fabsie Fanatiek lid

Jan 19, 2010
    1,289
    0
    0
    Mijn dochtertje had amoxicilline ivm een luchtweginfectie en zij werd er ook enorm misselijk van. Ze spuugt de hele maaginhoud er uit zodra ze de AB heeft doorgeslikt.

Nu heeft ze clarit en is ze weeeeer misselijk en spuugt ze weeeeer alles er uit... help?

Ze drinkt ook slecht en doordat ze ook nog eens gaat spugen bij die AB, komt ze nauwelijks aan het minimum wat ze moet drinken op een dag.

7. EmyD

EmyD Niet meer actief

Daarom kreeg onze dochter Domperidom (voor baby's) bij de AB-kuur..

Share This Page