Echt duidelijker kunnen ze niet worden, dus ook niet te zeggen of het mis is gegaan of mis zal gaan.. afwachten tot maandag. Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt
Hoe komt de vk op 4+3 weken als er op de echo nog niks te zien was? Ik ben heel benieuwd naar de hcg waardes. Laat je de waardes dan woensdag wel nog een keer bepalen? Ps, fijn dat de coronatest negatief was
Waarom hebben ze gisteren geen hcg geprikt. Hou wel goed. In de gaten of je geen buikpijn krijgt of schouderpijn. Bij pijn direct bellen ok. Het kan ook een bbz zijn namelijk. Daarom vindt ik het zo raar dat ze gisteren geen bloed heb geprikt
Verloskundige berekende het ‘termijn’ , vanaf data laatste menstruatie . Dat zou dan neerkomen op 4 weken en 3 dagen . idd de testen kunnen niet feller en ze blijven stabiel . Ik begrijp ook niet goed waarom ik niet eerder bloed mocht prikken. Waarschijnlijk omdat ik niet enorm veel pijn heb ? Bloedprikken kwam ook voort vanuit HA en niet verloskundige . Ik werd idd ook door een vriendin gewezen op de klachten die passen bij een Bbz . Ik houd mijzelf goed in de gaten ., Morgen dan bloedprikken en dan woensdag weer .
Ik denk inderdaad ook aan bbz dus goed dat je het goed in de gaten houdt! En laat inderdaad 2 keer prikken, 1 keer zegt nog niks. Ik duim voor je dat het goed mag komen!
Vanaf vorige week ook heftige hoofdpijn. Continu en verdwijnt niet . Ik was dus vanmorgen bij de Ha om mn labbrief op te halen . Ik vraag of ze misschien mijn bloeddruk willen opmeten , nee mevrouw Dat moet op afspraak . Ik sta daar dus met tranen in mn ogen en geef aan me echt beroerd en onzeker te voelen . Oké zegt ze , zullen we woensdag ochtend doen ? Ik ben boos weggelopen . Bel zo de verloskundige wel .
bloedwaarde vanmorgen geprikt . Staat nu op 2070.4 , de huisarts zegt mbt de waarde te spreken over een intakte zwangerschap rond de 5 weken .
Och jee, nee dat voelt vast niet geruststellend zo'n hoge waarde al. Ik hoop dat ze snel weer een echo maken. 2000 is hoog genoeg om iets te moeten zien: met 1000 is in princepe al een vruchtzak zichtbaar zelfs
nee Zeker niet geruststellend . met het oog op dat er vrijdag helemaal niks te zien was En dan nu deze waardes .. ben erg benieuwd hoe deze woensdag staat .
excuus voor de late reactie . het was een roerige week . Maar ondertussen weet ik dat er na de echo in het ZH een zwangerschap zit op de juiste plaats . Ik heb vrijdag een echo gehad om te zien of er hartactiviteit was , en dit is het geval (veel bloederverlies nog gehad ) Ik ben momenteel 6.5 weken zwanger .
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Hoe voel je je nu bij dit nieuws? Al een beetje een plekje kunnen geven?
het heeft even geduurd maar ook dit kindje is meer dan welkom . Langszaam valt alles op zn plek mbt emoties . 11 december de termijn bepaling . Heel benieuwd naar deze zwangershap