Ervaring met color remover haarkleuring Kruidvat?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lili81, 2 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
    Heeft er al iemand ervaring met de color remover van Kruidvat? Het staat nu in de reclamefolder.
    Hiermee zou je haarverf kunnen verwijderen, maar het is blijkbaar anders dan een ontkleuring...
    Het lijkt me wel wat, maar ik heb een rode kleur in mijn haar gedaan en vraag me af of dat niet oranje wordt.

2. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Ik heb het vorige week gebruikt. De kleur is er niet helemaal uit en heeft nog een rode goed. Is wel lichter geworden. Is een behoorlijk gedoe trouwens.

3. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
    Merryl: vond je het waard of niet? En had jij er ook een rode verf in zitten?

4. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik vraag het me ook wel af! Vroeger bestond er ook zo'n soort product in een professionele vorm, maar dat is toen uit de handel gehaald.
    Zelf wil ik m'n haar ook wel wat lichter eigenlijk, ik lees even mee

5. Metire

Metire Niet meer actief

Ik heb het bij een vriendin geprobeerd, niet met die van de kruidvat maar een kappersmerk en het werkte voor geen meter! Haar uitgroei werd lichter maar de lengtes die vaker gekleurd waren werden totaal niet lichter. Ik weeg niet of die van het kruidvat beter werkt maar ik denk het niet..

rood krijg je trouwens sowieso slecht uit je haar. Ik had donker rood/bruin haar en heb het bij de kapper laten ontkleuren en daarna lichtbruin laten verven.. het heeft heel wat behandelingen gekost en zelfs nu is het nog een klein beetje warm!

6. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
    Het merk Delor verkoopt het ook, zag ik net. Kost ca €17.

Blijzwanger:rood is idd een hele vervelende kleur om er weer uit te krijgen. Heb voor mezelf al de mental note gemaakt dat ik het nooooooit meer rood ga verven!!!

7. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Bij de tuinen verkopen ze ook een colour remover. Ik kom even de niet op de naam. Maar met die wordt het wel iets lichter. Bij mij in iedere geval wel. Maar rood is daardoor niet weggegaan. En bij deze stinkt het heel erg naar rotte eieren (een paardagen gaat het niet weg).

Ik zou er niet aan beginnen.

8. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Inderdaad, hij heet SOS Colour remover geloof ik. Heb daar hele goede dingen over gehoord! Maar rood is echt zo moeilijk, dus ik weet niet of het daar helemaal op zou pakken inderdaad.

9. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Ik zou voor ontkleuren en blonderen altijd baarde kapper gaan. Het is gewoon niet zelf te doen. Ontkleuren is sowieso een dooddoener voor je haar.

10. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ontkleuren moet je zeker niet doen. Maar het verschil tussen ontkleuren en dit product is dat een ontkleuring pigment af gaat breken, van donker naar licht. Dit product maakt alle verf moleculen klein, en breekt zo laag voor laag de verf af. (Verf op verf op verf maakt lagen)
    Rood is met ontkleuren moeilijk te verwijderen omdat het een 'groot' pigment is, net als geel en oranje. Maar met dit zou het in theorie moeten kunnen.

11. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
    Precies, Smnee, dit goedje verkleint de verfmoleculen ofzo :). Klinkt echt ideaal, maar ben dus benieuwd naar ervaringen!
    Het klinkt bijna als too good to be true, vind ik :).

12. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    hoi,
    ik had rood in mijn haar zitten en heb afgelopen donderdag het kruidvat eigen merk spulletje gebruikt
    ik ben er wel zeer tevreden over
    het rood is eruitgegaan
    en heb daarna een half pakje syos grijs/blond erover gedaan en ik ben nu echt weer een blondie

dus ik ben zeer tevreden

13. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Ik heb het ook gedaan. Maar mijn rood was al enorm verbleekt omdat ik het een paar keer met head en shoulders had behandelt. Het werd heel veel lichter en daarna er blond tint over heen gedaan. Mijn haar werd enorm oranje en super droog. Ik heb er toen heel veel ketchup in gedaan en toen was het niet meer oranje. Het heeft wel een poos geduurd om mijn haar minder droog te krijgen en het is nog steeds broos

14. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
    Verschillende ervaringen dus.....

Suzzert: wat voor blonde kleur had je er over heen gedaan dan? Wel een as-tint?

15. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Ja, wel een ass-tint. Maar ik weet niet of het uitmaakt maar ik was echt rood-rood dus geen rode bruin ofz

16. Smnee

Smnee Niet meer actief

Maar je had het rood, door het ontkleuren werd het oranje en toen deed je ketchup(rood) erin en toen was het goed? Haha of begrijp ik t verkeerd :D

17. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    nee het was meer geel oranje :p en ketchup trekt dat er uit. Net zoals olijfolie ook je kleur aantast. :p lang leven natuur producten!

18. Smnee

Smnee Niet meer actief

Haha ketchup trekt groen eruit. Om geel te verwijderen heb je paars nodig en voor oranje heb je blauw nodig :)
    Maar van olijfolie wist ik niet!

19. Metire

Metire Niet meer actief

Is dat vrij verkrijgbaar in nederland, een blauwe toner? Weet dat je het uit amerika kan bestellen maar heb het hier nooit gezien!

20. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Rood is nauwelijks uit je haar te krijgen, zeker niet met spul dat je haar bleker maakt. Enige dat bij mij hielp was uitgroeien. Ook heeft de kapper het bruin geverfd in de hoop dat ik het elke maand een tintje lichter zou laten verven.

Deel Deze Pagina