Gebruik avent classic en natural flessen

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door PollyBaby86, 9 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PollyBaby86

PollyBaby86 Bekend lid

15 jul 2013
    510
    37
    28
    Hoi,

Ik gebruik momenteel de dr. Brown flessen, maar binnenkort kan ze hier niet meer mee vooruit ivm het aantal nl wat ze moet hebben. Dus of ik moet nieuwe dr brown flessen kopen, of ik kan de flessen gebruiken die ik al heb. Nou heb ik een aantal avent classic flessen, maar ook een aantal avent natural flessen. Kan ik die gewoon afwisselend gebruiken of is daar iets op tegen en moet je het bij 1 type houden?

Ben benieuwd naar jullie reactie!

2. gusto

gusto Niet meer actief

Je moet niets ;). Ik heb tot ongeveer 6 maanden de dr Brown flessen gebruikt omdat ze mijn zoontje heel goed hielpen qua krampen en lucht binnen krijgen. Na de zes maanden ben ik overgestapt op Nuby flessen, ook met een smalle speen. De brede spenen drinkt hij niet goed uit.

Je zou het dus kunnen proberen, het ligt een beetje aan je kindje. Mijn zoontje dronk heel goed en rustig uit de d'r Brown, dus waarom dan overstappen op een andere fles, was mijn idee.

3. PollyBaby86

PollyBaby86 Bekend lid

15 jul 2013
    510
    37
    28
    Snap wat je zegt hoor, maar vind die dr brown flessen zo'n gedoe om echt goed schoon te krijgen. Vandaar, plus ik heb die andere flessen nog en dr brown moet ik grotere kopen. Maar ben der ook nog niet uit :)

Ff kijken of er nog meer reacties / tips komen !

4. gusto

gusto Niet meer actief

Ja ze zijn inderdaad lastig schoon te krijgen, vond ik ook zo'n gedoe. Maar bij mij scheelde het zoveel qua krampjes dat ik het schoonmaken voor lief nam ;)

Deel Deze Pagina