Gebruik buggy

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Fran89, 22 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salentein

    Salentein Niet meer actief

    Onze jongste is 2 jaar en 4 maanden dus nu gaat ie sowieso nog mee. Laatste keer zat hij er alleen niet in maar wel onze rugtassen haha.

    Bij de oudste ging dat net zo, tot hij 4 was nog een keer meegenomen naar de Efteling. Toen zat hij er alleen aan het einde van de dag van richting de uitgang erin. De rest had hij gelopen maar weer: fantatische tassendragers!

    Volgend jaar gaat de buggy (jongste dan 3) ook nog mee op vakantie hoor. Want als ie niet meer wil kan ik anders gaan tillen haha. Ik zou m dus meenemen.
     
  2. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.828
    14.157
    113
    Ik zou neigen naar een bolderkarretje oid.

    Dochter is hier bijna 3 maar wij gebruiken de wandelwagen nog. Boodschappen is 20min lopen enkele rit als zij blijft zitten en ik mag haar ook niet tillen ivm BI (ja nog steeds!). Met haar grillige buien kan ze de ene keer prima meelopen, de andere keer is elke 20 meter een gevecht. 100 meter tillen is voor mij 3 dagen fikse pijn. Ze loopt mee waar ze kan, lukt t niet (meer) dan in de wagen verder.

    Loopfiets is voor haar sterk afgeraden ivm heupen, zelf aangeleerde tenenloop en neiging naar hypermobiliteit. Beste wat ze kan doen is klauteren en lopen.
     
  3. ShineBright

    ShineBright Fanatiek lid

    29 jan 2014
    2.248
    668
    113
    Nou mijn dochtertje is net 3 maar bij dagjes weg gaat dat ding echt mee. Mijn dochtertje is klein voor haar leeftijd dus kan allemaal nog makkelijk en ik ga haar echt niet optillen en mevrouw gaat daar dan zeker om vragen dus wij nemen hem dan wel mee. Verder gebruik ik hem amper nog maar voor winkelen of dagjes weg gaat hij echt mee.
     
  4. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.029
    17.042
    113
    Vrouw
    Hier precies zo. Het begint meestal zo; 'mama ik wil zelf lopen' oké prima jongen, loop jij maar zelf.. Na hoogstens 10 minuten: 'voeten zijn moe, wil je me dragen?'
    Dagje uit of naar de stad gaat de buggy zeker mee. Kleine stukjes naar de speeltuin of ff naar dorp dan loopt hij meestal wel Zelf.
     

Deel Deze Pagina