Hey hey, Even een vraag betreft tempen. Ik temp nu 2 maanden en ik vraag me af, of dat je temp elke cyclus hetzelfde verloop heeft? Vorige maand bleef mijn temp hoog tot enkele dagen nadat ik me ongi had gekregen. Ik heb die maand ook geen temp dip gehad. Deze maand heb ik op 7 dpo een gigantische temp dip. Gisteren was hij nog 36.6 en vanmorgen 36.1!!! Kan het zo zijn dat het dus elke maand bv wisseld? Mijn NOD is pas 26 okt.... Bedankt voor jullie reacties!
He meid, Ik kom toevallig je berichtje tegen. Ik weet neit zoveel over tempen, maar zal je vertellen wat ike r over weet. Je tempratuur kan inderdaad elke maand verschillend zijn. Dan kan aan van alles en nog wat liggen. Een gigantieche tempratuur dip hoeft niet altijd. Dus daat staat ook niet vast. En tempratuurdip kan duiden op een innesteling, maar dat hoeft ook niet persee. Ligt er natuurlijk helemaal aan of je een eisprong hebt gehad. Moet wel zeggen dat ik je tempratuur erg laag vind. Denk dat je bij 36.6 geen ei sprong hebt gehad, maar dat kan ik neit met zekerheid zeggen natuurlijk. Niet elk lichaam is hetzelfde. Het is nog even spannend dus. Afwachten. Voor je het weet is je ongi dag is zicht en wordt je niet ongi
Ohh dank je wel! Ja ik heb wel mn eisprong gehad op dag 15 van de cyclus want ik heb op dag 14 een positieve ovu test gehad en dag 15 niet meer. Dus dat weet ik dan zeker. Ik heb ook een regelmatige cyclus van 28 dagen. Ik had dat er misschien even bij moeten zetten idd Mijn temp is daarna ook omhoog gegaan. Met een piek van 36.8. En nu op dag 23 (7dpo) heb ik ineens een temp dip van 36.1. D8 ik ga die van vorige maand er eens bijpakken en zie dat ik daar helemaal geen temp dip heb gehad. Dus vandaar dat mijn vraag was of dat hij elke maand dezelfde flow heeft. Iig bedankt voor je reactie. Ik was al gaan googlen, maar kon het gewoon echt niet vinden.
De site van Fertility Friend zegt dat een temperatuurdip in je DPO dagen kan wijzen op een eventuele zwangerschap. Kwam het toevallig net tegen! Dat wordt dan ook wel een innestelingsdip genoemd. Dit hoeft echter niets te zeggen: je kunt zwanger zijn zonder dip en je kunt ook zomaar een dip hebben. Maar het is dus een mogelijke verklaring.
Oeeehhh het kan dus nog alle kanten op... Nou bedankt iig! Maar je temp flow hoeft dus niet elke maand hetzelfde te zijn neem ik aan. Want vorige maand zakte mijn temp pas nadat ik mijn ongi had gekregen. Maar dat kan dus deze maand bv daarvoor al zijn?
ik ben nu 2 maanden aan het tempen en 2 keer een heel verschillend kaartje.....hij rekend mn eisprong ook anders vorige maand dacht hij dag 19 terwijl ik m allang had gevoeld en nu dag 12 en dat klopt wel
Ja ik doe dus beide, tempen en ovu testen. Nou ben wel blij dat ik ook die ovu testen doe, want aan de hand van het tempen word ik er niet wijzer van!